Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024
14.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Sainsbury’s: Με καθυστέρηση 10 μηνών επέστρεψε τα χρήματα σε 87χρονο για αγορές που δεν παρέλαβε ποτέ!

ΑρχικήΝέαΔιεθνήSainsbury’s: Με καθυστέρηση 10 μηνών επέστρεψε τα χρήματα σε 87χρονο για αγορές που δεν παρέλαβε ποτέ!
spot_img

«Κάλλιο αργά παρά ποτέ» θα έλεγε και ο σοφός λαός μας, αλλά και από την άλλη δεν είναι λίγο να είσαι 87 ετών και να ταλαιπωρείσαι σχεδόν 10 μήνες για μια παραγγελία σου από τη δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Sainsbury’s.

Όπως έγραψε το thisismoney στις 23 Απριλίου του 2021 ένας 87χρονος έκανε μια παραγγελία ύψους 97 λιρών (περίπου 117 ευρώ) από κατάστημα της Sainsbury’s στο Frome του Somerset, αλλά αυτή δεν έφτασε ποτέ σπίτι του γιατί όπως του είπαν το βαν χάλασε. Όταν εκείνος τους εξήγησε ότι είναι αδύνατο να πάει στο κατάστημα να τα πάρει μόνος του – όπως του πρότειναν – λόγω θεμάτων υγείας, η αλυσίδα του πρότεινε να ακυρώσει την παραγγελία και να κάνει καινούρια.

Ο 87χρονος έκανε ό,τι του είπαν και στις 25 Απριλίου παρέλαβε τη νέα παραγγελία του, αξίας 105 λιρών (περίπου 126 ευρώ) πληρώνοντας με την πιστωτική του κάρτα. Όταν, όμως, τσέκαρε το λογαριασμό της πιστωτικής του συνειδητοποίησε ότι η Sainsbury’s του είχε χρεώσει και τα δύο ποσά και όχι μόνο το δεύτερο.

Όταν τους πήρε τηλέφωνο για να ζητήσει επιστροφή χρημάτων, του είπαν ότι η μόνη λύση είναι να πάει στο κατάστημα από όπου είχε ψωνίσει με τα αντίγραφα κίνησης της πιστωτικής του κάρτας από τον Απρίλιο και μετά, ώστε να αποδείξει ότι είχε χρεωθεί διπλά και δεν του είχε επιστραφεί ποτέ το ένα ποσό.

Τότε ο 87χρονος έγραψε δύο φορές στον Simon Roberts, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Sainsbury’s, αλλά απάντηση δεν πήρε. Και όταν απηύδησε που δεν έβγαζε άκρη, μόλις τον προηγούμενο μήνα απευθύνθηκε στα κεντρικά γραφεία της αλυσίδας και έγινε το θαύμα… Το πρόβλημα λύθηκε μέσα σε 48 ώρες.

Μάλιστα, από τα κεντρικά του είπαν πως έπρεπε να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα που υπήρχε τότε με τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, να του ακυρώσουν την παραγγελία και να έχουν τελειώσει όλα ήδη από τον Απρίλιο.

Όπως και να έχει τελικά, αν και αρχικά του προσέφεραν 50 λίρες (περίπου 60 ευρώ) λέγοντας πως είναι αδύνατο να γίνει επιστροφή χρημάτων σε τόσο παλιά παραγγελία, τελικά, οι 97 λίρες πιστώθηκαν στην πιστωτική κάρτα του 87χρονου και μαζί του έκαναν δώρο άλλα 30 λίρες (περίπου 36 ευρώ) για online αγορές για να τον γλυκάνουν για την πολύμηνη ταλαιπωρία. Και κάπου εδώ κολλάει το… «καταξοδεύτηκαν».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η φωτεινή πλευρά του κουρκουμά

Ώρα να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα του υποτιμημένου αυτού μπαχαρικού.

Μήνυση στον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ για τη μη απαγόρευση των φθαλικών ενώσεων

Οι φθαλικές ενώσεις διαρρέουν από τις συσκευασίες και άλλα προϊόντα στα τρόφιμα και τα ποτά.

O ένας και μοναδικός τρόπος να αποφύγουμε τις βλαβερές ουσίες που υπάρχουν στο φαγητό μας – Του Δρ. Φ. Γαΐτη

Το αδιέξοδο ταξίδι στην αναζήτηση του απολύτως ασφαλούς τροφίμου.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο