Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της υπηρεσίας παράδοσης ειδών παντοπωλείου και παραλαβής Instacart που διεξήχθη διαδικτυακά τον Ιανουάριο του 2022 από το The Harris Poll σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, το 70% των Αμερικανών σχεδιάζει να παρακολουθήσει το Super Bowl.
Όπως όλα τα μεγάλα αθλητικά και γενικότερα τηλεοπτικά γεγονότα, έτσι και το Super Bowl συνοδεύεται από σνακ, φαγητά, γλυκά, αναψυκτικά και ό,τι άλλο – συνήθως – παχυντικό μπορεί να φανταστεί κανείς.
Η έρευνα της Instacart θέλησε να ανακαλύψει τι σκοπεύουν να φάνε οι τηλεθεατές τη μεγάλη βραδιά και την κορυφή – και μάλιστα με διαφορά – απέσπασαν τα πατατάκια αφού σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν το Super Bowl, σίγουρα θα φάνε πατατάκια.
Φτερούγες κοτόπουλο και ποδόσφαιρο είναι επίσης ένας νικηφόρος συνδυασμός και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πέρυσι, ο αριθμός των παραγγελιών που περιείχαν φτερούγες κοτόπουλου διπλασιάστηκε στην πλατφόρμα της Instacart κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που προηγήθηκε της ημέρας του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, 1 στους 25 πελάτες αγόρασαν φτερούγες κοτόπουλου, ενώ φέτος το 65% όσων σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν το Super Bowl συμφωνούν έντονα ή κάπως ότι οι φτερούγες κοτόπουλου χωρίς κόκαλα είναι λατρεμένο σνακ.
Από το 99% των Αμερικανών που σχεδιάζουν να φάνε πατατάκια ενώ παρακολουθούν το Super Bowl, η πλειοψηφία (66%) το κάνει πάντα ή συχνά με ντιπ ή σάλτσες. Η Salsa (64%), η queso (50%) και η γουακαμόλε (47%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με τα αγαπημένα ντιπ ή τις σάλτσες που μπορεί να φάει κανείς κατά τη διάρκειά του, καθιστώντας ακόμα πιο προφανές γιατί τα τσιπς τορτίγιας είναι τόσο δημοφιλή.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι 1 στους 3 Αμερικανούς που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν το Super Bowl (31%) πιστεύουν ότι οι φτερούγες κοτόπουλου πρέπει να είναι τουλάχιστον καυτερές, γεγονός που εξηγεί γιατί ένα δροσερό dressing είναι απαραίτητο για πολλούς. Εξετάζοντας τα κορυφαία ντιπ σε κάθε πολιτεία με βάση τα δεδομένα αγορών της Instacart, το Guacamole, το Cheese Dips και το Salsa είναι τα πιο δημοφιλή.
Φυσικά, χρειάζεται και κάποιο αλκοολούχο ποτό να ξεδιψάει από την αλμυρή γεύση των σνακ και ένα τέτοιο ποτό είναι η μπύρα, η οποία σε μια λίστα με τις 10 κορυφαίες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, κατέλαβε τις οκτώ θέσεις.
Από κει και πέρα το να μη μείνει τίποτα ούτε από αλκοόλ ούτε από φαγητό (52%) βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις μεγαλύτερες «σνακ αμαρτίες» εκείνης της βραδιάς μεταξύ των τηλεθεατών, ακολουθούμενο από την έλλειψη αρκετής ποικιλίας τροφίμων (37%) και την αντικατάσταση των βασικών κρεάτων με χορτοφαγικές εναλλακτικές προτάσεις, όπως φτερούγες κουνουπιδιού αντί για φτερούγες κοτόπουλου (35%).
Το Super Bowl είναι μια μέρα απόλαυσης, αλλά όχι λαχανικών γι’ αυτό ίσως το χούμους (33%) βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα χειρότερα σνακ μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να το παρακολουθήσουν, ακολουθούμενο από δίσκους με λαχανικά (23%).
Από αυτούς που σχεδιάζουν να φτιάξουν ένα συνοδευτικό για τη βραδιά, το 74% σχεδιάζει να ψωνίσει τα συστατικά μία εβδομάδα πριν ή πιο μετά, συμπεριλαμβανομένου του 4% που σχεδιάζει να ψωνίσει την ίδια ημέρα.
Φυσικά και η πίτσα έχει την τιμητική της. Την εβδομάδα πριν από το Super Bowl, η Instacart πουλάει τόση κατεψυγμένη πίτσα που θα μπορούσε να δημιουργήσει μια τεράστια πίτσα με διάμετρο τριών γηπέδων ποδοσφαίρου, ενώ να σημειωθεί πως από τις 8 έως τις 12 Φεβρουαρίου, βάζει έκπτωση έως και 95% σε επιλεγμένα είδη.