Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Three wishes: Το brand δημητριακών που ξεκίνησε από μια απογοητευμένη μαμά και τώρα αξίζει εκατομμύρια

ΑρχικήΟικιακάΠαιδίThree wishes: Το brand δημητριακών που ξεκίνησε από μια απογοητευμένη μαμά και τώρα αξίζει εκατομμύρια
spot_img

Αν οι μαμάδες είναι αυτές που ταΐζουν δημητριακά στα παιδιά τους, γιατί δεν τα φτιάχνουν οι ίδιες;

Μια γρήγορη βόλτα στο διάδρομο δημητριακών στο πλησιέστερο κατάστημα τροφίμων, θα σας κάνει να δείτε ένα οικείο θέαμα. Τα φωτεινά κουτιά που εκπέμπουν φιλικούς προς τα παιδιά χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων και μεγάλες απεικονίσεις των ίδιων των προϊόντων: τετράγωνα με σκόνη ζάχαρης και δαχτυλίδια σε χρώμα ουράνιου τόξου. Όμως τα παιδικά δημητριακά πρωινού έχουν και κάτι ακόμα κοινό: Είναι φορτωμένα με ζάχαρη και άλλα ανθυγιεινά πρόσθετα, δεν είναι καθόλου θρεπτικά – και μακριά από αυτό που πολλοί γονείς θα ήθελαν να ταΐζουν τα παιδιά τους σε τακτική βάση.

Η συνιδρυτής της Three Wishes Margaret Wishingrad ήταν ένας από αυτούς τους γονείς, απογοητευμένη από την έλλειψη υγιεινών αλλά νόστιμων δημητριακών που διατίθενται για να ταΐσουν τον γιο της Ellis (και να διασκεδάσουν). Μια μέρα, εμπνευσμένη από την επιθυμία της να δει νόστιμα και θρεπτικά δημητριακά στα ράφια, στράφηκε στον σύζυγό της και είπε, “Τρελή ιδέα, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δημιουργήσουμε τα δικά μας δημητριακά, επειδή δεν υπάρχει τίποτα που να θέλω να ταΐσω τον Έλις. Και δεν υπάρχει τίποτα που να θέλω να φάω ως ενήλικας.”

Η… σπιτική ανάπτυξη νέου προϊόντος!

Για τα επόμενα δύο χρόνια, η Wishingrad και ο συνιδρυτής σύζυγός της, Ian, προσπάθησαν να βρουν πώς να αναπτύξουν ένα προϊόν δημητριακών πρωινού χωρίς σπόρους δημητριακών, υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη που δεν θα θυσίαζε τη γεύση. Η διαδικασία απαιτούσε πολλές τηλεφωνικές κλήσεις και τη βοήθεια εξειδικευμένων κατασκευαστών.

“Τα δημητριακά είναι πολύ δύσκολα”, λέει η Wishingrad. “Δεν μπορώ να τα ρίξω σε ένα μίξερ και να πειραματιστώ. Απαιτεί τεχνικά μηχανήματα, οπότε η εύρεση του σωστού συνεργάτη παραγωγής στην πορεία ήταν επίσης ένα δύσκολο μέρος του. Και να κάνουμε αυτούς τους ανθρώπους που δουλεύουν με μεγάλους παραγωγούς δημητριακών να αναλάβουν μια μάρκα που δεν είχαν ξανακούσει.”

Τελικά, έσπασαν τον κώδικα “χωρίς σπόρους δημητριακών, με καθαρά συστατικά” και τα Three Wishes έκαναν το ντεμπούτο τους σε τρεις γεύσεις: κανέλα, μέλι και χωρίς γεύση. Σήμερα, η μάρκα προσφέρει επίσης ποικιλίες frosted, κακάο και φρούτων. Το “Three Wishes”, όπως θα μπορούσατε να μαντέψετε, αναφέρεται στο τρίο των Wishingrads: η Μάργκαρετ, ο Ίαν και ο γιος τους. Η γέννηση του δεύτερου γιου του ζευγαριού από την ίδρυση της εταιρείας θα απαιτήσει κάποια δημιουργικότητα: μπορεί να αναπτύξουν μια νέα, δική του γεύση.

Η διαθεσιμότητα στους λιανοπωλητές ενίσχυσε πραγματικά τη σχέση μας μαζί τους

Τρεις ευχές είχαν εγκριθεί για πώληση στα Sprouts και ήταν ήδη σε απόθεμα στο Wegman’s όταν χτύπησε η πανδημία. Καθώς η Covid-19 κατέλαβε τον κόσμο, οι Αμερικανοί συρρέουν στα πλησιέστερα παντοπωλεία τους και αδειάζουν τα ράφια – αγωνιζόμενοι να μαζέψουν μη αλλοιώσιμα προϊόντα, όπως τα δημητριακά ειδικότερα. “Το Wegman είχε μια πινακίδα που έλεγε ότι περιοριζόσουν σε δύο κουτιά δημητριακά ανά αγορά”, λέει η Wishingrad. “Ήταν τρελό.”

Ενώ πολλοί ανταγωνιστές στράφηκαν στο να πουλήσουν απευθείας στους καταναλωτές, τα Three Wishes διπλασιάστηκαν στο λιανικό εμπόριο, βοηθώντας τα παντοπωλεία να κρατήσουν τα δημητριακά στα ράφια τους. “Η διαθεσιμότητα στους λιανοπωλητές ενίσχυσε πραγματικά τη σχέση μας μαζί τους”, λέει η Wishingrad. “Και μας έδωσε συνεχή έκθεση στους πελάτες.” Η προσέγγιση ήταν εξαιρετικά επιτυχής: Σε μόλις ένα χρόνο, το Three Wishes ήταν εφοδιασμένο σε κάθε Whole Foods στις ΗΠΑ – ένα επίτευγμα που συνήθως διαρκεί χρόνια και μια στρατηγική εισόδου σε κάθε αγορά μία προς μία.

Η Three Wishes επαναλειτουργούσε επίσης την ιστοσελίδα της κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων μηνών της πανδημίας, δίνοντας στους πελάτες που είχαν πιο περιορισμένες επιλογές στα κοντινά καταστήματά τους, την ευκαιρία να έχουν τα δημητριακά απευθείας στις πόρτες τους. “Το επανασχεδιάσαμε πλήρως για να κάνουμε αυτή την αγοραστική εμπειρία πραγματικά εύκολη για τους καταναλωτές”, λέει η Wishingrad, “έτσι όσοι δεν μπορούσαν να πάρουν μια χρονική θέση στο Fresh Direct ή δεν μπορούσαν να φτάσουν σε ένα κατάστημα ήταν σε θέση να ψωνίσουν άνετα στο διαδίκτυο”.

Η είσοδός μου ως γυναίκα ένιωσα πως είναι η υπερδύναμή μου

Παρά την πρώιμη και τεράστια επιτυχία των Three Wishes, ο δρόμος των Wishingrad προς την ίδρυση αυτή δεν ήταν πάντα ομαλός. “Τα δημητριακά — και νομίζω ότι πολλά τρόφιμα γενικά – είναι μια κατηγορία παλαιομοδίτικη”, λέει η Wishingrad. “Είναι μια πολύ ανδροκρατούμενη βιομηχανία.” Η Wishingrad και ο σύζυγός της είναι συνιδρυτές, αλλά ως Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, είναι υπεύθυνη.

Ωστόσο, υπήρξαν στιγμές που η Wishingrad δεν έγινε σεβαστή από άλλους παράγοντες της βιομηχανίας. “Για παράδειγμα,” λέει, “υπήρχε ένας συνεργάτης συσκευασίας ο οποίος, όταν ήρθε η στιγμή να μιλήσει για το οικονομικό μέρος του, την πιθανή συμφωνία, κάλεσε τον σύζυγό μου. Και αυτό ήταν τρελό για μένα.”

Αλλά η Wishingrad δεν άφησε αυτές τις προκλήσεις να την αποθαρρύνουν. Αν μη τι άλλο, ενίσχυσαν μόνο το λόγο που αποφάσισε να ξεκινήσει την εταιρεία της εξ αρχής. “Η είσοδός μου ως γυναίκα ένιωσα σαν να είναι υπερδύναμή μου”, λέει η Wishingrad. “Μπήκα σε αυτό όπως η [ιδρύτρια του Spanx] Sara Blakely, η οποία είπε, “Οι άνδρες φτιάχνουν καλσόν – γιατί οι γυναίκες δεν φτιάχνουν καλσόν;” Έτσι ένιωσα, αν οι μαμάδες ταΐζουν αυτό το προϊόν στα παιδιά τους, γιατί οι μαμάδες δεν το φτιάχνουν;”

“Θέλαμε να οικοδομήσουμε ένα εμπορικό σήμα πλατφόρμας, κρατώντας την υπόσχεσή μας στους καταναλωτές κάθε φορά”

Με τόσα πολλά να έχουν επιτευχθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, το μέλλον φαίνεται λαμπρό για τα Three Wishes. Η Wishingrad έχει ενθουσιαστεί με την πιθανότητα επέκτασης από την αρχή. “Δεν θέλαμε να οικοδομήσουμε μια μάρκα που επικεντρώνεται γύρω από ένα προϊόν”, λέει. “Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εμπορικό σήμα πλατφόρμας, κρατώντας την υπόσχεσή μας στους καταναλωτές κάθε φορά: Καθαρά συστατικά και ένα καινοτόμο προϊόν που θα είναι διαθέσιμο πάντα. Θέλουμε να το κάνουμε ένα πραγματικό οικιακό όνομα και να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το εμπορικό σήμα” δηλώνει η ίδια στο Entrepreneur.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βραβεία FEA 2024: Δείτε τους νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών

Τα βραβεία Food Expert's Awards είναι μόνο η αρχή ενός δρόμου γεμάτου προκλήσεις και ευκαιρίες.

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο