Οι νέοι κωδικοί QR της Mondelez στην Αυστραλία εισάγουν τους καταναλωτές σε μια πλατφόρμα που παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις δεσμεύσεις βιωσιμότητας της εταιρείας και τα πιθανά σημεία ανακύκλωσης.
H Mondelez International κυκλοφόρησε το Snacking Right, έναν νέο κωδικό QR στη συσκευασία που μπορεί να παρέχει στους καταναλωτές πληροφορίες ανακύκλωσης και απόρριψης συσκευασιών, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τις δεσμεύσεις βιωσιμότητας της εταιρείας.
Όπως αναφέρει η Mondelez, oι νέοι κωδικοί, που αφορούν τους καταναλωτές στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, ενσωματώνουν επίσης πληροφορίες για το πρώτο παγκοσμίως γάλα Cadbury Dairy Milk της μάρκας, συσκευασμένο σε 30% ανακυκλωμένο περιεχόμενο και για περαιτέρω προσπάθειες για την υποστήριξη μιας κυκλικής οικονομίας συσκευασίας.
Όπως αναφέρει το Packaging Europe, οι κωδικοί QR στη συσκευασία άρχισαν να εμφανίζονται σταδιακά σε όλη τη γκάμα σοκολάτας Cadbury από τον Ιούλιο και αναμένεται να παρουσιαστούν και σε άλλες μάρκες και προϊόντα στο μέλλον.
Η Mondelez Australia λέει ότι η πλατφόρμα θα προσφέρει στους καταναλωτές της Cadbury πληροφορίες ανακύκλωσης και απόρριψης συσκευασιών, καθώς εξελίσσονται τα προγράμματα επιστροφής στο κατάστημα και η τοπική υποδομή ανακύκλωσης.
Η πλατφόρμα εισάγει επίσης στους καταναλωτές της Cadbury το Mindful Snacking, μια προσέγγιση σνακ που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με επιστήμονες και ειδικούς σε θέματα διατροφής και περιλαμβάνει εργαλεία και δραστηριότητες για να απολαμβάνουν οι καταναλωτές τη σοκολάτα βιώσιμα και υπεύθυνα.
Παρέχει επίσης πληροφορίες για το Cocoa Life, το πρόγραμμα προμήθειας κακάο της Mondelez International, το οποίο υπόσχεται να δημιουργήσει ισχυρότερες και ενδυναμωμένες κοινότητες καλλιέργειας κακάο.