“You ‘ll either love it or hate it” είναι το σλόγκαν του διάσημου αυτού σκευάσματος! Το Marmite είναι ένα προϊόν για λίγους ουρανίσκους, αφού η γεύση του είναι πολύ ιδιαίτερη και δεν ταιριάζει σε όλα τα γούστα.
Από την άλλη, υπάρχουν φανατικοί του Marmite, το οποίο ήδη κυκλοφορεί σε διάφορες εκδόσεις, όπως με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, Marmite XO Extra Old και προσφάτων το Marmite Dynamite με τσίλι.
Αυτό που σκέφτηκαν οι ιθύνοντες marketing της εταιρείας, λίγοι θα το τολμούσαν: Μπορείτε να παραγγείλετε το γνωστό spread με ειδική προσωποποιημένη ετικέτα, αφιερωμένη στον καλό σας ή στην καλή σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!
Και όμως, η ιδέα έχει τύχει θετικής υποδοχής από τους καταναλωτές, και ήδη έχουν γίνει οι πρώτες παραγγελίες.
Το νέο μότο αυτής της κίνησης, επίσης εμπνευσμένο: “You ‘ll either make up or break up”. Όσοι τολμηροί, σπεύσατε!