Σάββατο, 22 Μαρτίου, 2025
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έκθεση Nestlé: Οι αξιοπρόσεκτες τάσεις για το 2025

ΑρχικήΝέαΈκθεση Nestlé: Οι αξιοπρόσεκτες τάσεις για το 2025
spot_img

Η Nestlé κοιτάζει μπροστά στο μέλλον, προσπαθώντας να μαντέψει πώς οι καταναλωτές θα κινηθούν το 2025.

Η εταιρεία μοιράστηκε τις γνώσεις της και οι προβλέψεις του για το τι μπορεί να είναι στην τάση τους επόμενους μήνες σίγουρα ακούγεται σαν να βρισκόμαστε σε μια γευστική χρονιά.

- Advertisement -

«Newstalgia»

Αν δεν έχετε ακούσει ακόμη τον όρο «newstalgia», είναι ο συνδυασμός του παλιού και οικείου παρελθόντος μας με στοιχεία του νέου και του πρωτοποριακού. Αυτή είναι μια προσπάθεια από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να εξυπηρετήσουν τους ηλικιωμένους millennials, ενώ παράλληλα εισάγουν το Gen Z σε κάτι που μπορεί να μην είχαν δοκιμάσει ποτέ πριν.

Η Nestlé προβλέπει ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί αμείωτη μέχρι το 2025, καθώς οι επωνυμίες προσπαθούν να κρατήσουν πολλές γενιές και δημογραφικά στοιχεία αφοσιωμένα στα προϊόντα τους.

Μικρές λιχουδιές

Μιλήσαμε για την άνοδο της κουλτούρας της «μικρής κουλτούρας», στην οποία οι επωνυμίες σνακ και ποτών ικανοποιούν την επιθυμία μας να δίνουμε ώθηση στον εαυτό μας όλη την ημέρα με μικρές, φθηνές πολυτέλειες. Αυτό εξηγεί την άνοδο πολλών μορφών διασκεδαστικού μεγέθους και εν κινήσει που έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τις παρορμητικές αγορές.

Η Nestlé σημειώνει ότι η «μικρή απόλαυση» έχει επίσης τη μορφή ροφημάτων καφέ στο σπίτι με αυξανόμενη συχνότητα και ότι το 2025, μπορούμε να περιμένουμε να δούμε περισσότερα προϊόντα όπως ο έτοιμος προς κατανάλωση κρύος αφρός να αποκτούν δημοτικότητα ως αποτέλεσμα. Δεδομένου ότι η Nestlé είναι η ιδιοκτήτρια της μάρκας Coffee-Mate, η εταιρεία σίγουρα δεν θα την πείραζε να γίνουμε όλοι επίδοξοι barista.

Πικάντικες γεύσεις

Ενώ τα προηγούμενα χρόνια είδαμε επωνυμίες σνακ να στρώνουν το μπαχαρικό, προσπαθώντας να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλον με τη ζέστη, η Nestlé προβλέπει ότι τον επόμενο χρόνο αυτές οι πικάντικες γεύσεις θα αποκτήσουν μεγαλύτερο βαθμό πολυπλοκότητας, αντλώντας έμπνευση από την παγκόσμια κουζίνα για να εκπλήξει και να ευχαριστήσει τους καταναλωτές ξανά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Nestlé πραγματοποίησε στρατηγικές επενδύσεις τόσο στην ασιατική όσο και στη μεξικάνικη κουζίνα φέτος, λανσάροντας μια σειρά κατεψυγμένων τροφίμων με τα εμπορικά σήματα Tapatio και Mings.

Σπιτική ευκολία

Όλοι είναι απασχολημένοι, όλοι αγχωμένοι, αλλά κανείς δεν θέλει να αντιμετωπίσει τα υπερβολικά έξοδα παράδοσης φαγητού. Ευτυχώς, το 2024, η ποικιλία και η ποιότητα των κατεψυγμένων και παρασκευασμένων τροφίμων είναι υψηλότερη από ποτέ, και το στίγμα του μαγειρέματος με αυτά έχει σχεδόν εξαφανιστεί.

Έτσι, το 2025, μπορεί να δούμε μια άνοδο σε αυτό που η Nestlé αναφέρει ως «η γεύση γίνεται γρήγορα» – σπιτική μαγειρική που βασίζεται σε προετοιμασμένες σάλτσες, μαρινάδες και προετοιμασμένα συστατικά όπως λαχανικά σε κύβους ρίζας για να δημιουργήσουν κάτι ανακουφιστικό σε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο.

Με τις τιμές των εστιατορίων να είναι αυτές που είναι, η πρόβλεψη ότι περισσότεροι από εμάς θα μαγειρέψουμε στο σπίτι είναι ένα ασφαλές στοίχημα.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανακαλούνται 2,8 εκατομμύρια μπιφτέκια – Περιέχουν μπουλόνια από τον εξοπλισμό παραγωγής

Μπουλόνια(!) μέσα σε συσκευασμένα μπιφτέκια – Ανακαλούνται πάνω από 74.000 κιβώτια που περιέχουν εκατομμύρια μπιφτέκια

Σαλμονέλα και σε παστάκια – Επείγουσα ανάκληση μετά από δεκάδες ασθένειες

Πωλήθηκαν σε ζαχαροπλαστεία αλλά και σε χώρους όπως καφετέριες, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

Πώς η Ουγγαρία μείωσε τις τιμές των τροφίμων κατά 50% σε μία νύχτα!

Η πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν εν μία νυκτί μείωσε τις τιμές των τροφίμων - Η μείωση μερικά δημοφιλή τρόφιμα φτάνει και το 50%
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα