Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
18.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

3 Στρατηγικές για να προσεγγίσετε πολυπολιτισμικούς καταναλωτές

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / Οικονομία3 Στρατηγικές για να προσεγγίσετε πολυπολιτισμικούς καταναλωτές
spot_img

Πως η βιομηχανία τροφίμων μπορεί να κατανοήσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες διαφορετικών καταναλωτικών ομάδων.

   Οι ειδικοί του χώρου υποστηρίζουν πως τόσο οι μελλοντικοί, όσο και οι εκκολαπτόμενοι καταναλωτές, που απαντώνται σε μεγάλο βαθμό στη γενιά Α (όσοι γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν μεταξύ 2010-2025), πρόκειται να διαμορφώσουν το παγκόσμιο μάρκετινγκ, μέσα από επιλογές που ταυτίζονται με την κουλτούρα τους. Περισσότερο από ποτέ οι καταναλωτές δείχνουν σημάδια πως προσανατολίζονται σε επωνυμίες που ταιριάζουν καλύτερα στα πολιτισμικά τους σημεία αναφοράς. 

Πρόσφατα, η Ελλάδα έχει αρχίσει να αποκτά τα χαρακτηριστικά μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, ακολουθώντας τα βήματα και άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Αυτό σημαίνει ότι οι τωρινοί αλλά και αυριανοί καταναλωτές θα ανήκουν σε διαφορετικές ομάδες, κουλτούρες και πολιτισμούς.

   Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι κοινωνικές αξίες συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές αποφάσεις, η Kellogg’s προτείνει τρεις στρατηγικές με τις οποίες οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν τον σημερινό πολυπολιτισμικό καταναλωτή.

1. Στοχοπροσήλωση

    Παρ’ όλο που αυτό μπορεί να φαίνεται αντίθετο με τον αρχικό στόχο, κάθε επωνυμία θα πρέπει να υπηρετεί ένα σκοπό και να τον ακολουθεί πιστά. Όσο δύσκολο κι αν ακούγεται, οι επιτυχημένες εταιρίες γνωρίζουν ακριβώς τι πρεσβεύουν, που απευθύνονται και πιο σκοπό εξυπηρετούν. Με αυτόν το τρόπο παραμένετε στην αυθεντικότητα, μέσα από την οποία θα καταφέρετε να αναπτυχθείτε αργότερα, δημιουργώντας ευκαιρίες με πολιτιστική συνάφεια και μεγαλύτερη ευαισθησία.

2. Αύξηση των πρωτοβουλιών εκπροσώπησης και αναβάθμισης των δεξιοτήτων.

   Για την προσέγγιση διαφορετικών καταναλωτικών πληθυσμών, θα πρέπει να στοχεύετε στην ποικιλομορφία σκέψης, προοπτικής και υπόβαθρου. Όπως για παράδειγμα, με τις ομάδες ευαισθητοποίησης των εργαζομένων στα πολιτισμικά πρότυπα και τις συμπεριφορές διαφορετικών ομάδων, που μπορούν να ενισχύσουν την εταιρική κουλτούρα και να δημιουργούν ένα εργατικό δυναμικό που αντικατοπτρίζει διαφορετικούς καταναλωτές.

3. Ενεργοποιήστε τις πληροφορίες και τη δράση δεδομένων.

  Τα στοιχεία δείχνουν πως τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία επιτρέπουν μεγαλύτερη εξατομίκευση με τους καταναλωτές σε κλίμακα. Όταν κατανοούμε τα κίνητρα και την αγοραστική συμπεριφορά ενός καταναλωτή, μπορούμε να διαφοροποιήσουμε τα μηνύματά μας ανάλογα με το κοινό και να προωθήσουμε τη μετατροπή. Προσαρμοστικότητα στις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να αλλοιώνεται η ταυτότητα σας, οδηγεί σε καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα. 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο