Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
20.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αγορά τροφίμων: βασικές τάσεις και προβλέψεις καταναλωτών το 2022

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΑγορά τροφίμων: βασικές τάσεις και προβλέψεις καταναλωτών το 2022
spot_img

Μια νέα έκθεση τάσης που ανατέθηκε από την Presence, την κορυφαία εταιρεία μεσιτείας και παροχής υπηρεσιών φυσικών προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες, αποκαλύπτει τις κορυφαίες τάσεις για τα τρόφιμα, τα ποτά και την υγεία και ευεξία το 2022.

Σύμφωνα με το businesswire τα τελευταία χρόνια, υπήρξε μια θεαματική αλλαγή καθώς οι καταναλωτές έχουν επικεντρωθεί περισσότερο σε προϊόντα που είναι καλύτερα και δίνουν προτεραιότητα στις ανάγκες υγείας και ευεξίας τους. Είναι επίσης καλύτερα ενημερωμένοι σήμερα από ποτέ. Οι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν, καταναλώνουν και απορρίπτουν καθημερινά είδη.

«Η νέα γενιά καταναλωτών γίνεται πιο μορφωμένη, πιο περιπετειώδης και πιο ανοιχτή στη δοκιμή διαφορετικών προϊόντων και υπηρεσιών», δήλωσε η Tracy Miedema, Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης. «Βλέπουμε τους καταναλωτές να αναζητούν προληπτικά επωνυμίες τροφίμων και ποτών που προάγουν την υγεία και την ψυχική ευεξία, επιλέγοντας φυσικά προϊόντα και συμπληρώματα για ολιστική διατροφή και θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητές τους και στο περιβάλλον».

Για να αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η σημερινή γενιά καταναλωτών που συνειδητοποιούν την υγεία ιεραρχούν τις ανάγκες υγείας και ευεξίας τους, παρακάτω είναι μερικές από τις τελευταίες τάσεις που θα τροφοδοτήσουν την καινοτομία το 2022 και μετά:

Συμπληρώματα χαλάρωσης για το στρες και τον ύπνο

Η πανδημία έχει επιδεινώσει το επίπεδο άγχους που αντιμετωπίζει ένας καταναλωτής σε καθημερινή βάση και η προσοχή του στη συναισθηματική ευεξία και η υποστήριξη του στρες έχουν επιταχυνθεί στη διαρκώς μεταβαλλόμενη εποχή του COVID. Ως αποτέλεσμα, πολλοί άνθρωποι στρέφονται σε βιταμίνες και συμπληρώματα για να υποστηρίξουν την ψυχική τους υγεία. Ως εκ τούτου, οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα σημείωσαν αύξηση 43% από έτος σε έτος στην Amazon.

Αν και υπάρχουν πολλοί παράγοντες ανάπτυξης βιταμινών και συμπληρωμάτων, υπήρξε σημαντική αύξηση στο άγχος και την υποστήριξη του ύπνου. Σε μια ετήσια έκθεση ανάπτυξης, τα αποτελέσματα δείχνουν αύξηση 30% για προϊόντα ανακούφισης από το στρες και υποστήριξης του ύπνου. Με την άνοδο των φυσικών προϊόντων ευεξίας, οι καταναλωτές αναζητούν νέες καινοτομίες σε μορφή παράδοσης και συνδυασμούς που περιλαμβάνουν συστατικά όπως μαγνήσιο, MCT ή ashwagandha για χαλάρωση, ύπνο και ανακούφιση από το άγχος.

Ανθρακούχα για το πεπτικό σύστημα

Καθώς οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τον θεμελιώδη ρόλο της καλής υγείας του εντέρου, η κατηγορία των προβιοτικών συνεχίζει να αυξάνεται, δίνοντας ώθηση, εκτός των συμπληρωμάτων και σε νέες μορφές τροφίμων και ποτών. Το 2020, η παγκόσμια αγορά προβιοτικών υπολογίστηκε σε 54,77 δισεκατομμύρια δολάρια και συνεχίζει να αυξάνεται με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,2% από το 2021 έως το 2028. Τα προβιοτικά βρίσκονται συνήθως σε διάφορους τύπους τροφίμων που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως γιαούρτι, κομπούχα, τουρσιά και kimchi. Σήμερα, ένας από τους κύριους συντελεστές της στην αυξανόμενη τάση των προβιοτικών είναι τα λειτουργικά ανθρακούχα ποτά. 

Τα ανθρακούχα ποτά με πεπτικά οφέλη – πρεβιοτικά, προβιοτικά και μεταβιοτικά – είναι η επόμενη γενιά λειτουργικών ροφημάτων που περιέχουν συστατικά που τονώνουν την υγεία που καυχώνται ότι είναι καλύτερα για το πεπτικό σύστημα και ενισχύουν την ανοσία. Τα ενεργειακά ποτά σταθερά στο ράφι και άλλα λειτουργικά ποτά που περιέχουν προβιοτικά ήταν οι κορυφαίοι οδηγοί πωλήσεων με αύξηση 4.357,4%. Όσον αφορά τα ποτά που περιέχουν πρεβιοτικά, τα αναψυκτικά και τα ανθρακούχα ποτά σταθεροποιήθηκαν κατά 12,8%.

Αναγεννητική Γεωργία

Οι καταναλωτές που ευαισθητοποιούνται για την υγεία θα πληρώσουν παραπάνω για προϊόντα που διασφαλίζουν την υγεία και την ευημερία τους και υποστηρίζουν την κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα. Πολλοί έχουν ενδιαφερθεί για την περιβαλλοντική υγεία και αγοράζουν προϊόντα που υποστηρίζουν το μέλλον που θέλουν να δουν. Συνεχίζοντας να αναζητούν καθαρότερα προφίλ συστατικών, οι καταναλωτές παρακολουθούν τώρα πώς οι εταιρείες εργάζονται προς έναν καλύτερο πλανήτη.

Από το 2019, το επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την αναγεννητική γεωργία αυξήθηκε κατά 138%. Η αναγεννητική γεωργία είναι ένα κίνημα που προάγει τη βιοποικιλότητα, δεσμεύει τον άνθρακα και επιτρέπει στα ζωντανά συστήματα να λειτουργούν αρμονικά. Η ιδέα βασίζεται στις παραδόσεις της εργασίας με τους ρυθμούς της φύσης και έχουμε δει μια επανεισαγωγή πρακτικών αναγεννητικής γεωργίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η αναγεννητική γεωργία ανθεί και θα παίξει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της γεωργίας. Οι τακτικές που δίνουν προτεραιότητα στην υγεία του εδάφους για την επίτευξη βέλτιστων επιπέδων θρεπτικών συστατικών για τη φυτική παραγωγή, τη φύτευση χωρίς άροση, τη συμπερίληψη καλλιέργειες κάλυψης σε γεωργικές εκτάσεις και την παραδοσιακή κτηνοτροφία θα βοηθήσουν να γίνει ο τομέας των τροφίμων και της γεωργίας πιο υπεύθυνος και ταυτόχρονα ελκυστικός στη συνειδητοποίηση Καταναλωτές. Μην εκπλαγείτε αν δείτε ετικέτες που διαφημίζουν τα οφέλη των προϊόντων διατροφής που προέρχονται από φάρμες που χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο καλλιέργειας.

Βιώσιμη συσκευασία

Οι αγοραστές δίνουν μεγάλη προσοχή στον περιβαλλοντικό αντίκτυπο όσων αγοράζουν και επιλέγουν επωνυμίες που επενδύουν στη βιωσιμότητα. Παρόλο που πολλοί κατασκευαστές έχουν στραφεί σε φιλικές προς το περιβάλλον, ανακυκλωμένες επιλογές συσκευασίας, τα περιβαλλοντικά απόβλητα παραμένουν το κύριο μέλημα των καταναλωτών με γνώμονα τη προστασία του περιβάλλοντος.

Κατασκευαστές, έμποροι λιανικής και άλλες μάρκες προσπαθούν να παρέχουν ακόμη πιο βιώσιμο υλικό για τη συσκευασία των προϊόντων. Επιλέγοντας ανακυκλωμένα υλικά που μπορούν να συμβάλουν στη μείωση των απορριμμάτων και του αποτυπώματος άνθρακα, ελαχιστοποιούμε τη χρήση πλαστικών και υλικών συσκευασίας μίας χρήσης. Σε όλες τις αλυσίδες εφοδιασμού συσκευασιών, έχουμε δει αύξηση 23% στα ανακυκλώσιμα συστήματα, αύξηση 9% στα ασηπτικά κουτιά και 2% αύξηση στη χρήση γυαλιού. Καθώς η συσκευασία συνεχίζει να επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς, θα δούμε επίσης καινοτομία γύρω από τις συσκευασίες μηδενικών απορριμμάτων.

Ραγδαία ανάπτυξης της αγοράς μανιταριών

Με συνεχή διψήφια ανάπτυξη στο φυσικό κανάλι λιανικής, τα μανιτάρια αυξήθηκαν σε πωλήσεις κατά 16,1% φτάνοντας τα 420 εκατ. δολάρια σε πωλήσεις. Οι καταναλωτές δείχνουν ένα νέο επίπεδο ενδιαφέροντος για ενασχόληση με ό,τι αφορά τα μανιτάρια. Από γαστρονομικό έως λειτουργικό, το βασίλειο των μυκήτων αναγνωρίζεται πρόσφατα για τον ρόλο του στην ανθρώπινη διατροφή. Οι έμποροι λιανικής αποθηκεύουν μια ποικιλία νέων προϊόντων μανιταριών, ενώ οι μύκητες εμφανίζονται ακόμη και σε μείγματα καρυκευμάτων, έτοιμα προς κατανάλωση ποτά, σνακ και καφέ. Τα συμπληρώματα που περιέχουν μανιτάρια ως βασικό συστατικό με τη μορφή κάψουλας, σκόνης, βάμματος ή τσαγιού γίνονται επίσης πιο δημοφιλή.

Τα συστατικά τους έχει αποδειχθεί ότι διεγείρουν το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθούν στην υγιή διαχείριση της αρτηριακής πίεσης, παρέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά και υποστηρίζουν τη συνολική ευεξία. Ορισμένες έρευνες δείχνουν επίσης ότι μπορεί να παρέχουν υποστήριξη για την καρδιαγγειακή και την υγεία του δέρματος ή να ενισχύουν τη γνωστική λειτουργία.

Η αύξηση της ζήτησης για λειτουργικά μανιτάρια και συμπληρώματα θα συνεχίσει να αυξάνεται καθώς οι καταναλωτές αναζητούν καινοτομίες τροφίμων και ποτών που προωθούν οφέλη πέρα ​​από τη βασική διατροφή. Το 2020, η παγκόσμια αγορά λειτουργικών μανιταριών απέφερε 7,98 δισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι το 2030, η παγκόσμια αγορά λειτουργικών μανιταριών αναμένεται να ανέλθει στα 19,33 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας CAGR 9,3% μεταξύ 2021 και 2030.

Σχετικά με την Presence

Η Presence που ιδρύθηκε το 1990, είναι ο κορυφαίος ανεξάρτητος μεσίτης φυσικών τροφίμων που συνεργάζεται με επωνυμίες που μοιράζονται τη δέσμευσή τους να φροντίζουν το περιβάλλον και τους ανθρώπους. Τα τελευταία 30+ χρόνια, το Presence έχει εξελιχθεί από μια μικρή και ταπεινή μεσιτεία φυσικών και βιολογικών τροφίμων σε μια εθνική μονάδα παραγωγής ενέργειας με περισσότερους από 500 υπαλλήλους. Η Presence είναι αφιερωμένη στην εργασία σε μια περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένη βιομηχανία με ταλαντούχους επαγγελματίες που είναι παθιασμένοι να βοηθήσουν τις επωνυμίες να επεκτείνουν το μερίδιο αγοράς τους. Έχοντας αναπτύξει με επιτυχία τις πωλήσεις και χτίζοντας συνεργασίες στα φυσικά και συμβατικά κανάλια CPG, το Presence προσφέρει μυριάδες υπηρεσίες λιανικής, χονδρικής και άλλων κατασκευαστών. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.pmidpi.com

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα