Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Άλλ’ αντ’ άλλα στις Online παραγγελίες σουπερμάρκετ: Ταμπόν αντί για κρέμα ξυρίσματος και ψάρι αντί για παγωτό!

ΑρχικήΝέαΆλλ' αντ' άλλα στις Online παραγγελίες σουπερμάρκετ: Ταμπόν αντί για κρέμα ξυρίσματος και ψάρι αντί για παγωτό!
spot_img

Τα τελευταία δύο χρόνια οι online παραγγελίες σημείωσαν έκρηξη με αφορμή το γεγονός ότι πολλά καταστήματα έμειναν κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ ακόμα και για όσα ήταν ανοικτά – όπως σούπερ μάρκετ – μεγάλη μερίδα καταναλωτών προτίμησε να τα παραγγέλνει online και να του τα φέρνουν σπίτι προκειμένου να αποφύγει το συνωστισμό στα φυσικά καταστήματα.

 Ωστόσο, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο οι καταναλωτές να μην παραλαμβάνουν όλα τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει, ενώ κάποια από όσα είχαν στη λίστα τους να έχουν αντικατασταθεί από άλλα προϊόντα λιγότερο ή περισσότερο άσχετα με την αρχική τους επιλογή.

Στην Ελλάδα δεν έχει γίνει έρευνα, ή τουλάχιστον δεν έχουν γίνει γνωστά τέτοια περιστατικά αλλά σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Which? στο Ηνωμένο Βασίλειο, τουλάχιστον ένα προϊόν αντικαθίσταται από κάποιο άλλο στις online παραγγελίες πελατών της αλυσίδας Aldi σε ποσοστό 49%, ενώ ακολουθούν οι Sainsbury’s με 48%, Asda με 45%, Morrisons με 43%, Ocado με 41% και Tesco με 39% αντίστοιχα.

Όπως αναφέρει το Sky.com οι αντικαταστάσεις προϊόντων, βάσει της έρευνας, δεν είναι πάντα και οι καλύτερες αφού ένας πελάτης της Aldi παρέλαβε παγωτό Ben and Jerry’s Phish Food αντί για τα παναρισμένα φιλέτα ψαριού που είχε παραγγείλει, ενώ ένας άλλος αντί για γάλα βρήκε μαγειρικό λάδι στην παραγγελία του.

Αποτυχημένες αντικαταστάσεις γίνονται, βέβαια και σε άλλες αλυσίδες, όπως η Waitrose που έστειλε σε πελάτη της ταμπόν αντί για κρέμα ξυρίσματος, ενώ ένας πελάτης της Tesco παρέλαβε πάστα πάπιας αντί για κολλητική ταινία.

Βέβαια, ορισμένοι έχουν και τα τυχερά τους αφού πελάτης της Asda δεν πίστευε στα μάτια του όταν αντίκρυσε τρία μπουκάλια ουίσκι αξίας 60 λιρών (περίπου 72 ευρώ) προς αντικατάσταση τριών μπουκαλιών αξίας 25 λιρών (περίπου 30 ευρώ) που είχαν εξαντληθεί.

Οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ που συγκεντρώνουν τα προϊόντα της κάθε παραγγελίας προτού αυτή αποσταλεί στον πελάτη, κινούνται συνήθως βάσει των αυτοματοποιημένων προτάσεων κάθε φορά που αναζητούν κάποιο προϊόν για να αντικαταστήσουν κάποιο άλλο που είναι σε έλλειψη.

Ωστόσο, στην πράξη αποδεικνύεται πως δεν είναι όλες οι προτάσεις επιτυχημένες, αλλά δεδομένου του περιορισμένου χρόνου που έχουν στη διάθεσή τους οι υπάλληλοι, πολλές φορές απλά δεν έχουν τη δυνατότητα να ψάξουν μόνοι τους ποια θα ήταν το ιδανικό προϊόν για να αντικαταστήσουν αυτό που είναι σε έλλειψη.

Βέβαια, δεδομένου ότι έχει τύχει, σύμφωνα με το Which?, σε πελάτη που ζήτησε αλεύρι χωρίς γλουτένη να του πάει κανονικό αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, μάλλον υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης από πλευράς σούπερ μάρκετ.

Για την ώρα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ απλά δίνουν στους πελάτες τους το δικαίωμα να δηλώσουν ότι δε θέλουν να αντικαθίσταται όποιο προϊόν είναι σε έλλειψη με κάποιο άλλο ή να έρχονται σε επικοινωνία με το κατάστημα, να γυρνάνε πίσω το ανεπιθύμητο προϊόν και να γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βραβεία FEA 2024: Δείτε τους νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών

Το Video της τελετής απονομής των Βραβείων FEA 2024 και όλοι οι νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών.

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο