Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
19 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αύξηση των εσόδων για τη Ferrero το 2023

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΑύξηση των εσόδων για τη Ferrero το 2023
spot_img

“Περίοδο ισχυρής ανάπτυξης” τη χαρακτηρίζει ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας.

    Τα νέα προϊόντα Kinder και Rocher καθώς και η εξαγορά των Wells Enterprises και Fresystem Group, βοήθησαν να αυξηθεί ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στον Όμιλο Ferrero κατά 21% το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Αυγούστου 2023. Σύμφωνα με την εταιρία, η διαφορά ήταν 3 δισεκατομμύρια περισσότερα, ενώ κατά τη διάρκεια του έτους, η Ferrero είπε ότι πρόσθεσε 5 εργοστάσια παραγωγής σε όλο τον κόσμο, δίνοντάς της συνολικά  37. Το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό της εταιρείας αυξήθηκε επίσης, αυξάνοντας σε 47.212 από 41.441.

   «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε μια περίοδο ισχυρής ανάπτυξης παρά τις οικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, με τις συνεχείς πληθωριστικές πιέσεις να παραμένουν παράγοντας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Daniel Martinez Carretero, οικονομικός διευθυντής του Ομίλου Ferrero. «Εκτός από την αύξηση των εσόδων, το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό έχει επίσης αυξηθεί κατά περισσότερα από 5.000 άτομα, κάτι που αποτελεί απόδειξη του μακροπρόθεσμου οράματος της επιχειρηματικής μας στρατηγικής».

   Οι εξαγορές ήταν βασικό μέρος της ανάπτυξης της Ferrero κατά τη διάρκεια του 2023, όπως υπογραμμίστηκε από την αγορά τον Ιανουάριο του 2023 της Wells Enterprises Inc., Le Mars, Iowa. Η εξαγορά δίνει στη Ferrero μια θέση στην αγορά παγωτού και παγωμένων καινοτομιών της Βόρειας Αμερικής μέσω επωνυμιών της Wells όπως οι Blue Bunny, Blue Ribbon Classics, Bomb Pop και Halo Top.

   Η Ferrero ολοκλήρωσε επίσης την εξαγορά του Fresystem Group, μιας ιταλικής οικογενειακής επιχείρησης που παράγει κατεψυγμένα προϊόντα αρτοποιίας. Η εξαγορά ακολούθησε την κυκλοφορία των Nutella Muffins, τα οποία παράγονται από τη Fresystem από το 2021, δήλωσε η Ferrero.

   Η καινοτομία ήταν επίσης στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής της Ferrero το 2023. Η εταιρεία επέκτεινε την παρουσία της σε νέες κατηγορίες το 2023, συμπεριλαμβανομένης της κατηγορίας των συσκευασμένων γλυκών προϊόντων με την κυκλοφορία των ατομικών συσκευασμένων γκοφρετών Nutella B-Ready και των μπισκότων Nutella. Και τα δύο προϊόντα ήταν διαθέσιμα παγκοσμίως, αλλά ήταν τα πρώτα νέα σνακ Nutella που κυκλοφόρησαν στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2012 όταν το Nutella &GO! εκτοξεύτηκε.

   Η Ferrero είπε ότι επένδυσε 811 εκατομμύρια ευρώ το οικονομικό έτος 2022-23 για να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της. Οι κύριες επενδύσεις ήταν ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμός στη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

https://www.foodbusinessnews.net/articles/25557-ferrero-finds-success-in-acquisitions-innovation

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καταγγελίες στο cibum για απάτες σε ελληνικά σούπερ μάρκετ

Παραπλανητικές προσφορές και ψευδείς εκπτώσεις.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα