Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
21.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ε. Μάνθου (MEGAS ΥEEROS): “Το μυστικό της επιτυχίας η συνεχής επένδυση σε έρευνα και καινοτομία”

ΑρχικήΣυνεντεύξειςΕ. Μάνθου (MEGAS ΥEEROS): "Το μυστικό της επιτυχίας η συνεχής επένδυση σε έρευνα και καινοτομία"
spot_img

Συνέντευξη της Ευανθίας Μάνθου R&D Specialist στην εταιρεία ΜΕΓΑΣ ΓΥΡΟΣ στο cibum.

H R&D Specialist στην εταιρεία ΜΕΓΑΣ ΓΥΡΟΣ, Ευανθίας Μάνθου μίλησε στο Cibum για τα μυστικά της επιτυχίας, της Νο 1 εταιρείας παραγωγής γύρου παγκοσμίως και για το πώς κατάφερε να αναδείξει το παραδοσιακό ελληνικό street food στην παγκόσμια αγορά. Η κ. Μάνθου, αναφέρθηκε επίσης στην προσωπική της πορεία στον χώρο των τροφίμων, στο όραμα και τα σχέδια της αλλά και στα βραβεία που κέρδισε η εταιρεία στο Food Experts’ Awards.

H Megas Yeeros ιδρύθηκε το 2007 και δραστηριοποιείται κυρίως στην παραγωγή παρασκευασμάτων κρέατος (γύρος, σουβλάκι, κρεατοσκεύασμα). Το 2019, εισήλθε και στην vegan αγορά, με την σειρά mega meatless. Με δύο εργοστάσια παραγωγής σε Ελλάδα και Αμερική, τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από είκοσι χώρες, παγκοσμίως. Eκτός από την συνεργασία της με το λιανεμπόριο, διαθέτει 3.000 σημεία πώλησης από τα οποία στην Ελλάδα βρίσκονται τα 1.500 και άλλα 1.500 είναι τα σημεία με τα οποία συνεργάζεται στο εξωτερικό

H Συνέντευξη της Ευανθία Μάνθου R&D Specialist στην εταιρεία ΜΕΓΑΣ ΓΥΡΟΣ στο Cibum.

C. Πως αποφασίσατε να απασχοληθείτε με τον κλάδο των τροφίμων;

E.M. Με θυμάμαι από μικρή να παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό την  μητέρα μου  να μαγειρεύει παραδοσιακά φαγητά με τις παλιές συνταγές και μυστικά της γιαγιάς. Η διαδικασία της επιλογής των πρώτων υλών και η επεξεργασία τους για την προετοιμασία του οικογενειακού γεύματος μου γεννούσε πολλές απορίες, στις οποίες ήθελα να δώσω απαντήσεις. Για εμένα λοιπόν ήταν φυσικό επακόλουθο να ασχοληθώ με τον κλάδο των τροφίμων.

C.Ποια η πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα σας;

E.M. Η κατάκτηση του διδακτορικού μου τίτλου είναι μέχρι στιγμής η πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα μου. Δεν ήταν ο τίτλος που την έκανε σημαντική, αλλά η διαδικασία που αν και εξαιρετικά απαιτητική και αγχώδης μου προσέφερε ισχυρά εφόδια και ενίσχυσε τις δεξιότητές μου σε γνωστικό επίπεδο, αλλά και κοινωνικό.

C.Αν δεν ήσασταν στον κλάδο των τροφίμων με τι θα θέλατε να ασχοληθείτε;

E.M. Η τέχνη κατέχει σημαντική θέση στην ζωή και την καθημερινότητά μου.  Θα ήθελα να ασχοληθώ με την μουσική και τον χορό, με τα οποία ασχολούμαι ήδη σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

C.Πως συνδυάζετε δουλειά, προσωπική ζωή / οικογένεια; Είναι εύκολο;

E.M. Υπάρχουν εύκολες αλλά και δύσκολες μέρες και περίοδοι. Η μουσική, ο χορός όπως επίσης, ένα νόστιμο γεύμα και η καλή παρέα με βοηθούν πάντα να ηρεμώ και να γεμίζω ενέργεια για την επόμενη ημέρα.

C.Ποιοι θεωρείτε ότι είναι οι λόγοι για την επιτυχία της εταιρείας και ποια η συμβολή σας σε αυτό;

E.M. Ένας από τους βασικούς λόγους επιτυχίας της εταιρείας είναι η συνεχής επένδυση σε έρευνες που αφορούν στις τεχνολογικές καινοτομίες και  τις νέες διατροφικές τάσεις στον κλάδο των τροφίμων. Η Μέγας Γύρος αποτελεί τη μοναδική εταιρία του χώρου που διαθέτει το δικό της R&D τμήμα. Το τμήμα, αποτελείται από  εξειδικευμένους επιστημονικούς συνεργάτες που μελετούν  συνεχώς τις τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών, διατηρώντας ταυτόχρονα το ελληνικό παραδοσιακό στοιχείο και την ανώτερη ποιότητα των προϊόντων. Η ομάδα R&D, στην οποία ανήκω και εγώ, έχει αδιαμφησβήτητα συμβάλλει στην ταχύτερη εξέλιξη της εταιρείας και την πραγματοποίηση των στόχων της, ειδικά την τελευταία 5ετία.

C.Ποιο είναι το πιο σημαντικό επίτευγμα της εταιρείας και ποια η θέση της στην αγορά;

E.M. Το σημαντικότερο επίτευγμα της εταιρείας είναι η ανάδειξη του παραδοσιακού ελληνικού street food στην παγκόσμια αγορά. Σήμερα, η Μέγας Γύρος είναι η μεγαλύτερη εταιρεία σε παραγωγή γύρου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και η μόνη εταιρεία στο είδος της που έχει δύο εργοστάσια, στην Ελλάδα  και στην Αμερική. Η εταιρεία γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη στην αγορά της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς το 46% των συνολικών πωλήσεων της για το 2022 προέρχεται από την εξαγωγική της δραστηριότητα, η οποία αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά μέχρι το τέλος του 2023. Μπορούμε πλέον να μιλάμε για έναν πρεσβευτή γεύσης που περήφανα αντιπροσωπεύει την Ελλάδα αναδεικνύοντας την εθνική μας κουζίνα σε όλον τον κόσμο.

C.Ποια η άποψη σας για την πορεία του κλάδου των τροφίμων στην Ελλάδα;

E.M. Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων αποτελεί έναν κλάδο δυναμικό και ραγδαία αναπτυσσόμενο, που έχει καταφέρει να προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις, να ενισχύσει την εξωστρέφειά και την  επιχειρηματική δραστηριότητά του όχι μόνο στην  Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. Τα ελληνικά προϊόντα χαρακτηρίζονται από την υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών τους και τη μοναδικότητα της γεύσης τους, με αποτέλεσμα να μπορούν να γίνουν πλήρως ανταγωνιστικά στην διεθνή αγορά και σε πολλές περιπτώσεις μοναδικά στην κατηγορία τους. Πάρα ταύτα, ο κλάδος των τροφίμων έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης που όμως προϋποθέτουν στενότερη διασύνδεση με την έρευνα και τις νέες τεχνολογίες.

C.Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει;

E.M. Ο κλάδος των τροφίμων είναι αναγκαίο να επενδύσει περισσότερο στην Έρευνα & Ανάπτυξη, αναπτύσσοντας βελτιωμένα, καινοτόμα και βιώσιμα προϊόντα με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά από αντίστοιχα των ξένων αγορών. Οι επενδύσεις στην Ε&Α αποφέρουν τεράστια κέρδη μέσω της βελτίωσης της απόδοσης και την ενίσχυση της αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Προς αυτή την κατεύθυνση, είναι σημαντικό  να δοθεί προτεραιότητα σε αποτελεσματικές και ενιαίες πολιτικές που προωθούν και προστατεύουν την έρευνα. Αναγκαίο συστατικό των πολιτικών αυτών θα πρέπει να είναι όμως και η ισχυρή σύνδεση και συνεργασία της ερευνητικής κοινότητας με τη βιομηχανία.

C.Ποιο / ποια FEA 2023 κερδίσατε;

E.M.Η σειρά mega meatless κατέκτησε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία ‘Great VEGAN’s Choice’.

C.Ποια ήταν τα κίνητρα για να διεκδικήσετε ένα FEA*;

E.M.Η δυνατότητα αξιολόγησης των προϊόντων mega meatless από επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων  είναι μια ακόμα σημαντική σφραγίδα επιτυχίας για την σειρά mega meatless που επιβεβαιώνει την ανταγωνιστική διαφορά στην γεύση και την ποιότητα που προσφέρουν από αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς.

Tα mega meatless προϊόντα μας μυούν στον κόσμο του «εναλλακτικού» κρέατος. Ένα κόσμο που προτείνει νέες διατροφικές συνήθειες, προάγει την υγιεινή διατροφή, σέβεται τους φυσικούς πόρους και το περιβάλλον. H σειρά περιλαμβάνει τα προϊόντα:

  • Mega  Meatless Yeeros
  • Mega  Meatless Souvlaki
  • Mega Meatless Burger
  • Mega Meatless Keftedakia
  • Mega  Meatless Nuggets
  • Mega Meatless Falafel

     Τα κύρια συστατικά της σειράς αποτελούν τα όσπρια ή/και οι φυτικές πρωτεΐνες οσπρίων που προσφέρουν το υψηλό πρωτεϊνικό περιεχόμενο στα τελικά προϊόντα. Αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσοστό πρωτεΐνης του mega meatless burger είναι εφάμιλλο με ένα burger από μοσχαρίσιο κρέας (13,5γρ/100γρ προϊόντος), καλύπτοντας περίπου το 30% των ημερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνη ενός ενήλικα. Τα προϊόντα mega  meatless είναι επίσης πηγή φυτικών ινών που φαίνεται να προάγουν την καλή λειτουργία του εντερικού συστήματος και να προλαμβάνουν νοσήματα, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Επιπλέον, είναι καλή πηγή σιδήρου, ασβεστίου και καλίου, με μηδενική συγκέντρωση χοληστερόλης. Όλα τα προϊόντα της σειράς δεν περιέχουν σόγια (Soy-Free), γεγονός που αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των αντίστοιχων διαθέσιμων brands στην ελληνική αγορά, αλλά και σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού.

C.Ποιο είναι το «εμβληματικό» σας προϊόν/υπηρεσία; 

E.M. Το εμβληματικό προϊόν είναι ο γύρος που πρωταγωνιστεί και στο λογότυπο της εταιρείας, όπως επίσης και το plant-based υποκατάστατο του γύρου από την σειρά mega meatless που αποτελεί παγκόσμια καινοτομία.

C.Ποιο το όραμα της εταιρίας σας;

E.M. Το όραμα της Megas Yeeros είναι να αναδείξει το ελληνικό street food σε παγκόσμιο προϊόν. Κύριος λόγος της δημιουργίας της υπήρξε η επιτακτική ανάγκη να αναβαθμίσει το ελληνικό casual dining και να θεμελιώσει μια νέα εποχή που θα ξεπερνά τα μέχρι τώρα κατεστημένα. Μια εποχή όπου η εθνική μας κουζίνα θα παρουσιάζεται σε όλο τον κόσμο αναβαθμισμένη, μέσα από προϊόντα ασύγκριτης γεύσης και νοστιμιάς.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα