Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024
17.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

«Εξαγωγικό Hub» γίνεται η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω της αποθήκης στη Θεσσαλονίκη

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / Οικονομία«Εξαγωγικό Hub» γίνεται η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω της αποθήκης στη Θεσσαλονίκη
spot_img

Κ. Σκρέκας: Η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε «λαχανόκηπο» της Ευρώπης.

Τη θέση του ότι η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε «λαχανόκηπο» της Ευρώπης, διατύπωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κωνσταντίνος Σκρέκας και εγκαινιάζοντας σήμερα το εξαγωγικό hub της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου υπογράμμισε ότι η Ελλάδα παράγει, δημιουργεί και μπορεί να εξάγει. Ο κ Σκρέκας τόνισε ότι «εκείνο που λείπει είναι να οργανώσουμε την αγορά. Αυτό ακριβώς κάνετε και δίνετε διέξοδο σε Έλληνες αγρότες, γεωργούς και κτηνοτρόφους».

Συγχαίροντας την ΑΒ Βασιλόπουλος για το εξαγωγικό της hub, ο κ. Σκρέκας απεθυνόμενος στον brand president Νίκο Λαβίδα και τα άλλα στελέχη της λιανεμπορικής αλυσίδας είπε: «δείχνετε τον δρόμο για το πού πρέπει να πάει Ελλάδα, η οποία μπορεί να μετατραπεί στον «λαχανόκηπο» της Ευρώπης και οι Έλληνες να μείνουν στην ύπαιθρο καλλιεργώντας και παράγοντας τα εξαιρετικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα».

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, προέτρεψε μάλιστα αυτό το εγχείρημα της ΑΒ Βασιλόπουλος που «τόλμησε» το βήμα του…εξαγωγέα, να συνδυάζεται και με συμβολαιακή γεωργία. ‘Αμεση ήταν η απάντηση του κ. Λαβίδα, ο οποίος επισήμανε ότι η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση παραγωγών και συνεταιρισμών για συνεργασία, διευκρινίζοντας δε, ότι «σήμερα συνεργαζόμαστε με 20 παραγωγούς και συνεταιρισμούς». Λαβίδας διευκρίνισε

Μάλιστα, όπως διευκρίνισε ο κ. Λαβίδας, από τους 20 παραγωγούς- συνεταιρισμούς που συνεργάζεται η ΑΒ Βασιλόπουλος, οι μισοί περίπου είναι από τη Βόρειο Ελλάδα, από την Κεντρική Μακεδονία, παραγωγοί ακτινιδίων, ροδάκινων και άλλων φρούτων, ζυμαρικών από το Κιλκίς, όπως και παραγωγοί οσπρίων από την Καστοριά και την Κοζάνη.

Το εξαγωγικό hub της «ΑΒ Βασιλόπουλος», εκτείνεται σε περίπου 2.000 τ.μ και είναι εγκατεστημένο στο κέντρο διανομής της εταιρείας, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης καταλαμβάνοντας 33.000 τ.μ σε 112 στρέμματα, με το κόστος της συνολικής επένδυσης στο 1 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι να πραγματοποιούνται ετήσιες εξαγωγές-ξεκίνησαν τον τρέχοντα μήνα-άνω των 70.000-80.000 τόνων φρέσκων φρούτων και λαχανικών προς θυγατρικές της μητρικής της, Ahold Delhaize, στις αγορές των Τσεχία, Σερβία και Ρουμανία, ενώ σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείονται αυτές των Βελγίου και Ολλανδίας.

Μάλιστα, όπως διευκρινίστηκε, το προαναφερόμενο τονάζ θα ξεπερνά ουσιαστικά την ετήσια κατανάλωση στα εγχώρια καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος, που ξεπερνούν τα 600 πανελλαδικά-τα μισά είναι εταιρικά σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα franchising-και όπως γνωστοποίησε ο brand president της λιανεμπορικής αλυσίδας, πέραν των φρούτων και λαχανικών, αναπτύσσεται και ένα κωδικολόγιο superfresh (κρέατα, έτοιμα γεύματα), ενώ θα εξάγονται και τυποποιημένα προϊόντα (ζυμαρικά, όσπρια κτλ).

Το κέντρο διανομής της ΑΒ Βασιλόπουλος στη ΒΙΠΕ Σίνδου, διαθέτει επτά αποθήκες και απασχολεί 200 εργαζομένους και εξυπηρετεί καταστήματα από την Ορεστιάδα και την Κέρκυρα μέχρι τη Θεσσαλία (130 τον αριθμό) και είναι μία από τις τέσσερις τέτοιου τύπου εγκαταστάσεις που διαθέτει. Στο κέντρο διανομής της ΑΒ Βασιλόπουλος «φιλοξενούνται» περί τους 20.000 κωδικούς και η τροφοδοσία των καταστημάτων φτάνει τα 12 εκατομμύρια κιβώτια ετησίως.

Στόχος να φτάσει το μερίδιο αγοράς της και πάλι στο 20% την επόμενη 5ετία

Να ανακτήσει το χαμένο 5% μεριδίου αγοράς στην ελληνική αγορά και έτσι αυτό να διαμορφώνεται και πάλι στο 20%, στοχεύει στην επόμενη τριετία με πενταετία η ΑΒ Βασιλόπουλος και στην προσπάθεια αυτή τα εργαλεία, σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα, είναι η προβολή προς τα έξω της καλύτερης σχέσης ποιότητας-τιμής που διαθέτει, η μείωση των τιμών σε 3.000 κωδικούς, οι 1.000 κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας με χαμηλότερες τιμές, αλλά και οι συνεχείς προωθητικές ενέργειες. Μάλιστα, η εμπορική πολιτική της εταιρείας, ενισχύεται και με τις δωροεπιταγές των έξι ευρώ, ενώ υπάρχουν και οι προσφορές για τους πελάτες με την κάρτα πιστότητας ΑΒplus.

Σε ερώτηση για το πώς κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της λιανεμπορικής αλυσίδας το 2023, ο ίδιο τόνισε ότι στόχος είναι η επάνοδος στην κερδοφορία, με την επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το περσινό έτος, να αναμένεται τον Σεπτέμβριο.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποια τρόφιμα έχουν τα περισσότερα βαρέα μέταλλα και ποια χώρα μας “στέλνει” τα πιο πολλά

Συγκριτική μελέτη μεταξύ των έξι κορυφαίων βαρέων μετάλλων που εμπλέκονται στις κοινοποιήσεις RASFF της ΕΕ από το 2000 έως τος 2022.

Κατάσχεση “μαμούθ” γαλακτοκομικών στην Ιταλία – Νοθεία με καυστική σόδα και υπεροξείδιο του υδρογόνου

Κατασχέθηκαν 200 τόνοι γάλακτος και γαλακτοκομικών - Χρησιμοποιούσαν καυστική σόδα και υπεροξείδιο του υδρογόνου για τη διόρθωση της οξύτητας του χαλασμένου γάλακτος.

Τα «φάουλ» της Ελληνικής βιομηχανίας Τροφίμων το 2023 – Κατασχέθηκαν 128,8 τόνοι μη ασφαλών τροφίμων

Απολογισμός ελέγχων του ΕΦΕΤ για το 2023 - Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είχαν το υψηλότερο ποσοστό μη συμμορφούμενων εγκαταστάσεων.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα