Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
19.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ: Επενδύσεις 10 εκ. ευρώ

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΦυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ: Επενδύσεις 10 εκ. ευρώ
spot_img

Η εταιρεία προχωρά στην εγκατάσταση γραμμής παραγωγής καθώς επίσης και στη δημιουργία κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας.

Νέες επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ υλοποιεί η εταιρεία ΘΕΟΝΗ ΑΕ, προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του ελληνικού φυσικού μεταλλικού νερού με πάνω από 60 διεθνή βραβεία ποιότητας και γεύσης, τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά. Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές το βράδυ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος στο πλαίσιο εκδήλωσης με αφορμή νέες διεθνείς διακρίσεις του νερού Θεόνη, η εταιρεία προχωρά στην εγκατάσταση γραμμής παραγωγής καθώς επίσης και στη δημιουργία κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας.

Συγκεκριμένα, θα εγκαταστήσει μέσα στο 2023 νέα γραμμή παραγωγής για PET και βιοδιασπώμενα μπουκάλια. Πρόκειται για μια επένδυση που θα αγγίξει τα 5,5, εκατ. ευρώ και θα δώσει στην εταιρεία τη δυνατότητα να αυξήσει κατά 130% την παραγωγική της δυναμικότητα σε σχέση με την υφιστάμενη γραμμή, ενώ παράλληλα είναι λιγότερο ενεργοβόρα. Σημειώνεται ότι για τη συγκεκριμένη επένδυση η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου. Σύμφωνα με τον διοικητικό διευθυντή της εταιρείας, Δημοσθένη Αναστασίου, μέσω της νέας γραμμής η εταιρεία θα εισάγει την αποτύπωση της γραφής Braille στα μπουκάλια για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης. Όπως αναφέρθηκε, η συγκεκριμένη διαδικασία θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές παραγωγής που παράγουν PET, με στόχο η γραφή Braille να βρίσκεται σε όλες τις συσκευασίες.

Την ίδια ώρα, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το νέο κέντρο logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας, μια επένδυση άνω των 5 εκατ. ευρώ. Θα λειτουργήσει μέσα στο επόμενο έτος εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά «πράσινο», εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του. Σε μία έκταση 36.000 τ.μ. θα αναπτυχθεί στεγασμένη εγκατάσταση 7.618 τ.μ. που θα δημιουργήσει άμεσα 60 και πλέον νέες θέσεις εργασίας, στηρίζοντας την τοπική κοινωνία.

Η εταιρεία εισήλθε δυναμικά στην αγορά εμφιαλωμένου νερού το 2013 με το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη το οποίο αναβλύζει από την πηγή Γκούρα σε υψόμετρο 1.100 μέτρων στα Άγραφα και εμφιαλώνεται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης με έδρα το χωριό Βατσουνιά στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας. Όπως ανέφερε ο κ. Τσέλιος το νερό Θεόνη σε εννέα χρόνια μόλις κατάφερε να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά εμφιαλωμένου νερού, ενώ διαθέτει παρουσία με ισχυρό δίκτυο σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, ΗΠΑ, Αυστραλία, Κίνα και Καναδά.

Με το 20% του κύκλου εργασιών να προέρχεται από εξαγωγές σε περίπου 23 χώρες, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της στο εξωτερικό διερευνώντας νέες αγορές. Προς αυτή τη κατεύθυνση εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν τα περισσότερα από 60 διεθνή βραβεία που έχει λάβει για το φυσικό μεταλλικό νερό και το ανθρακούχο Θεόνη.

Κατά τη φετινή χρήση, παρά τις αναταράξεις στην αγορά, οι πωλήσεις της εταιρείας συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία και αναμένεται να υπερβούν τα 26 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το 2021 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 34% φτάνοντας τα 21,6 εκατ. ευρώ ενώ η καθαρή κερδοφορία υποχώρησε, λόγω αυξημένων αποσβέσεων.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Προσοχή: Επικίνδυνο αλεύρι κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά

Συναγερμός σε 22 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, για επικίνδυνο αλεύρι προέλευσης Γερμανίας.

Το σκάνδαλο με το ηλι(θι)έλαιο του 2008 και η καθυστερημένη κατά 15 χρόνια δικαίωση

Μετά από 15 χρόνια μάθαμε και επίσημα πως άλλο άλλο οι κορεσμένοι (MOSH) και άλλο οι αρωματικοί (MOAH) υδρογονάνθρακες!

Έλληνες κρεοπώλες εναντίον των vegan κρεοπωλείων – Αφορμή η χρηματοδότηση του “Vegan Butcher” από τον ΑΝΤ1

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρεοπωλών διερωτάται "πως ανοίγει ένα Vegan Κρεοπωλείο"; Θέτει θέμα αθέμιτων πρακτικών και παραπλάνησης καταναλωτή.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα