Στόχος της Lidl είναι να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων σε όλα τα καταστήματά της με την εισαγωγή «σακουλών διάσωσης» που αποτελούνται από φρούτα και λαχανικά που κανονικά θα απορρίπτονταν.
Ο λιανοπωλητής θα αρχίσει να διαθέτει τις σακούλες, με τιμή €3 η κάθε μία, στα καταστήματα από τον Μάιο του τρέχοντος έτους.
Σακούλες διάσωσης
Η Lidl έχει μακροχρόνια συμμετοχή στην πρόληψη της σπατάλης τροφίμων και τώρα κάνει αυτό που περιγράφει ως «το επόμενο λογικό βήμα».
Η εταιρεία προσαρμόζει συνεχώς τη στρατηγική της έναντι της σπατάλης τροφίμων σε όλη την αλυσίδα αξίας, με στόχο τη μείωση των απωλειών τροφίμων και των οργανικών αποβλήτων στην εταιρεία κατά 30% μέχρι το 2025.
Η στρατηγική περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την παραγγελία αγαθών βάσει αναγκών, τις εκπτώσεις για αντικείμενα με μικρή διάρκεια ζωής και την ανακύκλωση τροφίμων που δεν είναι πλέον βρώσιμα σε μονάδες βιοαερίου.
Η Elisabeth Koep, επικεφαλής της ΕΚΕ και της βιωσιμότητας στη Lidl της Γερμανίας, δήλωσε στο ESM: «Με την ολιστική έννοια του ‘Rette Mich (Save Me)’ στα υποκαταστήματά μας, θέλουμε να συνεργαστούμε με τους πελάτες μας για να εξοικονομήσουμε τρόφιμα με στοχευμένο τρόπο. Μπορούμε να μειώσουμε τη σπατάλη τροφίμων, ειδικά με τα φρούτα και τα λαχανικά, προσφέροντας λιγότερο τέλεια προϊόντα με μεγάλη έκπτωση.”
Πρόληψη της σπατάλης τροφίμων στη Lidl Γερμανίας
Σε άλλες ομάδες προϊόντων σε όλα τα καταστήματα Lidl, οι πελάτες θα βρουν κουτιά στα οποία η εταιρεία προσφέρει αυτό που περιγράφει ως «ποιοτικά προϊόντα» στη μισή τιμή, λίγες ημέρες πριν από την έλευση της ημερομηνίας ανάλωσης κατά προτίμηση.
Επιπλέον, διάφορα προϊόντα, όπως το γάλα ή το γιαούρτι, διαθέτουν το σύνθημα «Ich halte oft länger, als man denkt (συχνά διαρκούν περισσότερο από ό,τι νομίζετε)» σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουν τους πελάτες ότι τα τρόφιμα μπορούν συχνά να απολαύσουν ακόμη και μετά το τέλος της αναγραφόμενης ημερομηνίας.
Η εταιρεία επικοινωνεί επίσης συμβουλές και συνταγές για την πρόληψη της σπατάλης τροφίμων μέσω διαφόρων καναλιών, όπως η ιστοσελίδα της.