Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
19 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κολοσσοί αλκοολούχων ποτών και πόλεμος: Η στάση τους απέναντι στη Ρωσία

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΚολοσσοί αλκοολούχων ποτών και πόλεμος: Η στάση τους απέναντι στη Ρωσία
spot_img

Επιμέλεια Νικόλας Εμμανουήλ

Οι σφοδρές συγκρούσεις στην Ουκρανία συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, όμως, η στάση που διατηρούν οι μεγάλες μάρκες αλκοολούχων ποτών απέναντι στη Ρωσία διαφοροποιείται με μερικές να έχουν διακόψει τις δραστηριότητές τους στη Ρωσία, ενώ άλλες να συνεχίζουν κανονικά.

Η Diageo, η Heineken και η Pernod Ricard διέκοψαν όλες τις πωλήσεις τους στη Ρωσία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εισβολή της στην Ουκρανία. Να σημειωθεί ότι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pernod Ricard, Alexandre Ricard, δήλωσε τον Φεβρουάριο ότι η πώληση του Jameson, που εξαγοράστηκε από την Pernod Ricard το 1998, στη Ρωσία είχε πυροδοτήσει αύξηση των κερδών στο δεύτερο εξάμηνο του 2021. Η Ρωσία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες για το ιρλανδικό ουίσκι, με περίπου 7,3 εκατομμύρια μπουκάλια να έχουν πωληθεί εκεί το 2019.

Η Diageo επέβλεπε τις συμφωνίες διανομής σε 19.000 μπαρ και 70.000 καταστήματα της χώρας. Εκπρόσωπος της Diageo δήλωσε ότι «προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των ανθρώπων μας στην Ουκρανία και στην ευρύτερη περιοχή». Η αξία της εταιρείας δέχτηκε ένα χτύπημα, με την αξία της μετοχής να σημειώνει πτώση μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, επιδεινώνοντας ακόμα περισσότερο μια ήδη κακή τάση, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί  εξαιτίας του άγχους για τον πληθωρισμό και του αυξανόμενου κόστους υλικών.

Ορισμένες μεγάλες μάρκες ποτών έχουν υποκύψει στην αυξανόμενη πίεση και, ενώ εξακολουθούν να λειτουργούν στη Ρωσία, έχουν μειώσει σημαντικά τις λειτουργίες τους. Η Carlsberg ανέστειλε τις νέες επενδύσεις την περασμένη εβδομάδα και έκτοτε έχει προωθήσει ένα μερικό μποϊκοτάζ. Σε δήλωση που δημοσίευσε ο κολοσσός της ζυθοποιίας, υπερασπίστηκε τη συνέχιση των εργασιών στη Ζυθοποιία Baltika, επικαλούμενος την «ηθική υποχρέωση» προς τους 8.400 υπαλλήλους εκεί. Όλες οι διαφημίσεις Carlsberg έχουν ανασταλεί στη Ρωσία, η επώνυμη lager Carlsberg δεν θα πωλείται στη Ρωσία και η Baltika Breweries θα λειτουργεί ως ξεχωριστή επιχείρηση. Πέρυσι, η Ουκρανία και η Ρωσία αντιπροσώπευαν το 13% των εσόδων του Ομίλου και δεδομένης της αβεβαιότητας της κατάστασης, «δεν θεωρείται συνετό» να γίνει κάποια πρόβλεψη για τα φετινά κέρδη.

Ωστόσο, η AB InBev, η ιδιοκτήτρια της Budweiser και της Stella Artois, μόλις στις αρχές αυτής της εβδομάδας σταμάτησε την παραγωγή σε 3 ουκρανικά ζυθοποιεία και ανέστειλαν τις πωλήσεις τους. Δραστηριοποιούμενη στη Ρωσία και την Ουκρανία μέσω κοινοπραξίας με τον τουρκικό όμιλο Efes από το 2017, η βελγική εταιρεία συνεχίζει το έργο της στη Ρωσία. Με 11 ζυθοποιίες σε όλη τη χώρα, η AB InBev Efes αύξησε την παραγωγή ρωσικής μπύρας κατά 3% το 2021.

Συνεργάζονταν με την εταιρεία En+ με έδρα τη Μόσχα για την παραγωγή δοχείων αλουμινίου χαμηλών εκπομπών άνθρακα για την Budweiser. Ενώ το πιλοτικό πρόγραμμα ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2021, δεν είναι σαφές εάν η εταιρική σχέση έχει ολοκληρωθεί. Ένας εκπρόσωπος δήλωσε ότι το πρόγραμμα παραγωγής κουτιών «ολοκληρώθηκε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εκτίμησης. Επικεντρωνόμαστε στην υποστήριξη των Ουκρανών συναδέλφων μας και στις ανθρωπιστικές προσπάθειες για τους πληγέντες».

Η στάση που κρατούν οι δυτικές μάρκες ποτών απέναντι στον πόλεμο και το πώς οι ολοένα και πιο αυστηρές κυρώσεις θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις στη Ρωσία, εξακολουθούν να είναι υπό διαμόρφωση, ενώ τα μποϊκοτάζ των ρωσικών εμπορικών σημάτων βότκας είχαν ήδη σημαντικό αντίκτυπο.

Πηγή: thedrinksbusiness

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.

Η σημασία του “Branding” στις επιχειρήσεις τροφίμων – Της Δέσποινας Χάρου

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επωνυμία.

Γιατί τα παιδιά τρώνε τις μύξες τους; Είναι θέμα κακής ψυχολογίας;

Πολλοί γονείς αδυνατούν να συνετίσουν τα παιδιά τους στο θέμα της βλεννοφαγίας – τι λένε οι ειδικοί.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα