“Ελεύθερη πτώση” στις πωλήσεις των Cheerios και Lucky Charms της General Mills
Σε μείωση των προοπτικών εσόδων της οδηγήθηκε η General Mills, μετά από πτώση των πωλήσεων στις θυγατρικές της, λόγω αύξησης των τιμών. Ο κολοσσός των σνακ, δρομολόγησε μια σειρά από αυξήσεις τιμών για να αντισταθμίσει τον πληθωρισμό τα τελευταία χρόνια, και αυτές ώθησαν τους αγοραστές να αναζητήσουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις. Στο μεταξύ, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κερδίζουν όλο ένα και περισσότερο έδαφος, καθώς αποδεικνύονται φθηνότερη επιλογή, με τις πωλήσεις των σνακ να σημειώνουν αύξηση 12,8%, λόγω των αυξημένων τιμών λιανικής, έδειξε νέα έκθεση πριν λίγους μήνες.
Η στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερες επιλογές, οδήγησε τις μετοχές της General Mills (GIS) να υποχωρήσουν πάνω από 2% στην ενδοημερήσια διαπραγμάτευση πριν λίγες μέρες, αφού ο γίγαντας των δημητριακών έχασε τις εκτιμήσεις πωλήσεων και μείωσε τις προοπτικές του για ολόκληρο το έτος από σταθερές έως κάτω 1%, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψή της για ανάπτυξη 3% έως 4%. Αναμένει το EPS να αυξηθεί κατά 4% έως 5% έναντι του προηγούμενου 4% έως 6%.
Ο κατασκευαστής των δημητριακών Cheerios, ανέφερε ότι τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού έτους 2024 μειώθηκαν κατά 1,6% από πέρυσι στα 5,14 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν ένα τέταρτο του δισεκατομμυρίου κάτω από τις προβλέψεις. Τα κέρδη ανά μετοχή στα $1,25 ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Οι πωλήσεις στο τμήμα λιανικής πώλησης της Βόρειας Αμερικής μειώθηκαν κατά 2% στα 3,31 δισεκατομμύρια δολάρια, λιγότερο από τις εκτιμήσεις. Οι πωλήσεις κατοικίδιων μειώθηκαν κατά 4% στα 569,3 εκατομμύρια δολάρια και οι πωλήσεις των Υπηρεσιών Τροφίμων στη Βόρεια Αμερική άλλαξαν ελάχιστα στα 582 εκατομμύρια δολάρια. Οι διεθνείς πωλήσεις αυξήθηκαν 1,7% στα 683,1 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Jeff Harmening εξήγησε ότι οι καταναλωτές «συνεχίζουν να επιδεικνύουν ισχυρότερες από τις αναμενόμενες συμπεριφορές αναζήτησης αξίας στις βασικές αγορές μας και αυτή η δυναμική καθυστερεί την ανάκτηση όγκου στις κατηγορίες μας».