Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022
26.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πορτογαλία: Πρώτο σε προτίμηση το σουπερμάρκετ Mercadona με κριτήριο την ποιότητα των τροφίμων

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΠορτογαλία: Πρώτο σε προτίμηση το σουπερμάρκετ Mercadona με κριτήριο την ποιότητα των τροφίμων
spot_img

Το ισπανικό Mercadona έχει αναδειχθεί ως το αγαπημένο σούπερ μάρκετ των Πορτογάλων καταναλωτών, σύμφωνα με μελέτη της τοπικής οργάνωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών, Deco.

Η Mercadona, η οποία θα κλείσει το 2021 με 29 καταστήματα στην Πορτογαλία, πέτυχε 8,6 βαθμούς σε σύνολο 10, ξεπερνώντας τα El Corte Inglés (8,1), Auchan, Aldi και Lidl (όλες στο 7,9).

Στην κατηγορία των διαδικτυακών σούπερ μάρκετ, η Minipreço σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία σε ικανοποίηση πελατών (7,7 στα 10), ακολουθούμενη από την Pingo Doce και την El Corte Inglés (και οι δύο με 7,6).

Οι Πορτογάλοι καταναλωτές ανέφεραν πολλούς λόγους για τους οποίους επιλέγουν ένα σούπερ μάρκετ έναντι ενός άλλου.

Για το 37%, οι πρακτικοί λόγοι μετρήθηκαν πάνω από όλα, όπως η εγγύτητα στη δουλειά ή στο σπίτι. Μόνο το 16% ανέφερε τις καλές τιμές του καταστήματος και το 9% έλαβε υπόψη τις προσφορές ή τις εκπτώσεις.

Ποιότητα Προϊόντων

Η Mercadona ήταν η μόνη αλυσίδα όπου οι ερωτηθέντες ανέφεραν την ποιότητα των προϊόντων ως τον πιο σημαντικό παράγοντα κατά την επιλογή ενός σούπερ μάρκετ, σημείωσε η μελέτη.

Ωστόσο, η έρευνα βρήκε και άλλα προϊόντα που οι Πορτογάλοι προτιμούν να αγοράζουν εκτός σούπερ μάρκετ. Αυτά περιλαμβάνουν κρέας στα κρεοπωλεία, ψωμί σε αρτοποιεία, ψάρια σε ιχθυοπωλεία και αγορές και φρούτα και λαχανικά σε παραδοσιακά καταστήματα.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα (77%), ακολουθούμενα από το ελαιόλαδο, τα ζυμαρικά και το ρύζι, καθώς και τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά (και τα δύο με 72%) ήταν τα προϊόντα που αγοράστηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές.

Αγορές με ιδιωτική ετικέτα

Για αγορές παντοπωλείου, οι αγοραστές επέλεξαν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα καταστήματα Lidl, Mercadona, Minipreço και Pingo Doce.

Από την άλλη πλευρά, όταν αγόραζαν ελαιόλαδο, ζυμαρικά και ρύζι, έδιναν προτεραιότητα σε μάρκες ιδιωτικής ετικέτας που πωλούνταν σε Aldi, Intermarché Super, Lidl και Mercadona.

Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2021, έγινε σε πάνω από 5.000 καταναλωτές για το τι αγοράζουν, πόσα ξοδεύουν και τι τους αρέσει σε 16 αλυσίδες φυσικών καταστημάτων και έξι διαδικτυακά.

© 2021  European Supermarket Magazine – η πηγή σας για τα πιο πρόσφατα νέα λιανικής . Άρθρο του Μπράνισλαβ Πέκιτς.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Τέλος η “περίοδος χάριτος” για το διοξείδιο του τιτανίου – Πότε ένα τρόφιμο μπορεί να περιέχει το πρόσθετο;

Ο κανονισμός (ΕΕ) 2022/63 περιλάμβανε μια εξάμηνη μεταβατική περίοδο, ώστε να δοθεί χρόνος στις επιχειρήσεις τροφίμων να καταργήσουν σταδιακά τη χρήση αυτού του προσθέτου τροφίμων, η οποία έληξε στις 7 Αυγούστου 2022.

Ευρωπαϊκή Νομοθεσία: Νέα μέγιστα επιτρεπτά επίπεδα ωχρατοξίνης Α σε ορισμένα τρόφιμα

Δημοσιεύθηκε πρόσφατα ο νέος Κανονισμός (ΕΕ) 2022/1370 για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1881/2006 όσον αφορά τα μέγιστα επιτρεπτά επίπεδα ωχρατοξίνης Α σε ορισμένα τρόφιμα.

Φακελάκι… μαγικό! Αναστέλλει την ωρίμανση φρούτων και λαχανικών και επιμηκύνει το χρόνο ζωής τους

Μια καινοτόμος λύση βασισμένη σε φυτικά συστατικά, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα των ενεργών συσκευασιών σε φρούτα και λαχανικά.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα