Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
19.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πορτογαλία: Πρώτο σε προτίμηση το σουπερμάρκετ Mercadona με κριτήριο την ποιότητα των τροφίμων

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΠορτογαλία: Πρώτο σε προτίμηση το σουπερμάρκετ Mercadona με κριτήριο την ποιότητα των τροφίμων
spot_img

Το ισπανικό Mercadona έχει αναδειχθεί ως το αγαπημένο σούπερ μάρκετ των Πορτογάλων καταναλωτών, σύμφωνα με μελέτη της τοπικής οργάνωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών, Deco.

Η Mercadona, η οποία θα κλείσει το 2021 με 29 καταστήματα στην Πορτογαλία, πέτυχε 8,6 βαθμούς σε σύνολο 10, ξεπερνώντας τα El Corte Inglés (8,1), Auchan, Aldi και Lidl (όλες στο 7,9).

Στην κατηγορία των διαδικτυακών σούπερ μάρκετ, η Minipreço σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία σε ικανοποίηση πελατών (7,7 στα 10), ακολουθούμενη από την Pingo Doce και την El Corte Inglés (και οι δύο με 7,6).

Οι Πορτογάλοι καταναλωτές ανέφεραν πολλούς λόγους για τους οποίους επιλέγουν ένα σούπερ μάρκετ έναντι ενός άλλου.

Για το 37%, οι πρακτικοί λόγοι μετρήθηκαν πάνω από όλα, όπως η εγγύτητα στη δουλειά ή στο σπίτι. Μόνο το 16% ανέφερε τις καλές τιμές του καταστήματος και το 9% έλαβε υπόψη τις προσφορές ή τις εκπτώσεις.

Ποιότητα Προϊόντων

Η Mercadona ήταν η μόνη αλυσίδα όπου οι ερωτηθέντες ανέφεραν την ποιότητα των προϊόντων ως τον πιο σημαντικό παράγοντα κατά την επιλογή ενός σούπερ μάρκετ, σημείωσε η μελέτη.

Ωστόσο, η έρευνα βρήκε και άλλα προϊόντα που οι Πορτογάλοι προτιμούν να αγοράζουν εκτός σούπερ μάρκετ. Αυτά περιλαμβάνουν κρέας στα κρεοπωλεία, ψωμί σε αρτοποιεία, ψάρια σε ιχθυοπωλεία και αγορές και φρούτα και λαχανικά σε παραδοσιακά καταστήματα.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα (77%), ακολουθούμενα από το ελαιόλαδο, τα ζυμαρικά και το ρύζι, καθώς και τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά (και τα δύο με 72%) ήταν τα προϊόντα που αγοράστηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές.

Αγορές με ιδιωτική ετικέτα

Για αγορές παντοπωλείου, οι αγοραστές επέλεξαν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα καταστήματα Lidl, Mercadona, Minipreço και Pingo Doce.

Από την άλλη πλευρά, όταν αγόραζαν ελαιόλαδο, ζυμαρικά και ρύζι, έδιναν προτεραιότητα σε μάρκες ιδιωτικής ετικέτας που πωλούνταν σε Aldi, Intermarché Super, Lidl και Mercadona.

Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2021, έγινε σε πάνω από 5.000 καταναλωτές για το τι αγοράζουν, πόσα ξοδεύουν και τι τους αρέσει σε 16 αλυσίδες φυσικών καταστημάτων και έξι διαδικτυακά.

© 2021  European Supermarket Magazine – η πηγή σας για τα πιο πρόσφατα νέα λιανικής . Άρθρο του Μπράνισλαβ Πέκιτς.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα