Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς να μετατρέψετε τους απλούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πελάτες – Το παράδειγμα της Tesco

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠώς να μετατρέψετε τους απλούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πελάτες – Το παράδειγμα της Tesco
spot_img

Η Tesco μετατρέπει τον υψηλότερο αριθμό επισκεπτών της ιστοσελίδας της σε πελάτες, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το SimilarWeb και δημοσιεύτηκε από το περιοδικό The Grocer.

Κατά την χρονική περίοδο Ιανουάριος – Νοέμβριος, το 28% των ατόμων που επισκέφθηκαν το ηλεκτρονικό κατάστημα της Tesco κατέληξαν να αγοράσουν ένα προϊόν, σημειώνοντας το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από όλα τα σούπερ μάρκετ που περιλαμβάνονται στη μελέτη.

Η Sainsbury’s είχε το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από επισκέπτες σε πελάτες, ενώ ήταν τρίτη με 27,4% ήρθε η Ocado, ακολουθούμενη από τη Waitrose (25,5%) και τη Morrisons (25%). Με ποσοστό σχεδόν 21% ο ιστότοπος της Asda έρχεται ένατος στην κατάταξη πίσω από την Iceland και την Co-op.

Η μελέτη, η οποία εξέτασε μόνο τους επισκέπτες που είχαν πρόσβαση στον ιστότοπο από τον υπολογιστή τους, έλαβε υπόψη τον αριθμό των επισκεπτών που ήρθαν στους ιστότοπους απευθείας, καθώς επίσης, από διαφημίσεις, email links, organic και επί πληρωμή αναζητήσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Tesco είχε επίσης τη μεγαλύτερη συνολική επισκεψιμότητα μέσω του ιστότοπου, έχοντας 136,2 εκατομμύρια επισκέψεις κατά την εν λόγω χρονική περίοδο, 50 εκατομμύρια περισσότερες από αυτές του Sainsbury.

Αιτίες για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που υπολείπονται στη μετατροπή «Θα μπορούσαν να είναι έλλειψη επιλογών εκπλήρωσης: το κόστος παράδοσης, οι υψηλότερες χρεώσεις που μειώνουν τη μετατροπή του απλού επισκέπτη σε πελάτη, η διαθεσιμότητα προϊόντων και η έλλειψη επιλογών πληρωμής. Όσο περισσότερες οι ψηφιακές επιλογές πληρωμής, τόσο υψηλότερη είναι και η μετατροπή από απλό web- επισκέπτη σε πελάτη», δήλωσε στο The Grocer η Seema Shah, ανώτερη διευθύντρια έρευνας και ανάλυσης του Similarweb.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κινδύνους για την υγεία από δημοφιλές γλυκαντικό που υπάρχει σε κέικ, τσίχλες και παγωτά

Μια κοινή τεχνητή γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε ανθρακούχα ποτά, τσίχλες και παγωτά μπορεί να βλάψει το έντερο, όπως έδειξε έρευνα.

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα