Το κατάστημα Albert στο Chodov της Πράγας έχει εγκαταστήσει έναν τοίχο «έξυπνης συσκευασίας» σε μια προσπάθεια να μειώσει τα απόβλητα συσκευασίας για τα ξηρά προϊόντα.
Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την τσεχική εταιρεία MIWA δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν από την ευρύτερη γκάμα ξηρών προϊόντων σε ειδικά επαναγεμιζόμενα δοχεία, όπως σημείωσε η εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο Ahold Delhaize.
Η υπεραγορά Albert στο Chodovský προσφέρει τώρα περισσότερα από 80 είδη σε έξυπνες συσκευασίες. Για τα τρόφιμα, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν έξυπνα επανασφραγιζόμενα δοχεία, τα οποία μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν ή να φέρουν τα δικά τους δοχεία.
Τα έξυπνα δοχεία τροφίμων που προσφέρονται μπορούν να επιστραφούν, πρόσθεσε η εταιρεία.
Στο τμήμα φαρμακείου και καλλυντικών χωρίς συσκευασίες, διατίθενται επαναγεμιζόμενα δοχεία για χύμα αγαθά και ειδικά δοχεία για τα υγρά είδη.
Η Martina Černá, διευθύντρια βιωσιμότητας και υγείας στα Albert Stores, δήλωσε: “Η επαναχρησιμοποίηση της ίδιας συσκευασίας είναι ένα βιώσιμο βήμα. Περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι υποδοχής θα τύχει η αγορά προϊόντων χωρίς συσκευασία από τους πελάτες μας και εάν θα την προτιμούν.
«Αυτό το concept είναι μέχρι στιγμής μοναδικό στον κόσμο των τσεχικών υπεραγορών και χαιρόμαστε που μπορούμε να το παρουσιάσουμε στο κατάστημα στο Chodov, το οποίο πριν από λίγα χρόνια κέρδισε το βραβείο στο Diamond League of Quality ως το καλύτερο κατάστημα της Τσεχίας.
Τα τελευταία τρία χρόνια τα Albert Stores έχουν μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα κατά σχεδόν 20%, υλοποιώντας μια σειρά από έργα βιωσιμότητας.
Μόνο πέρυσι, ο όμιλος εξοικονόμησε 192 τόνους πλαστικού από φρούτα και λαχανικά, μειώνοντας την ποσότητα πλαστικών συσκευασιών που χρησιμοποιεί.
Επιπλέον, έκανε οικονομία στις συσκευασίες στον τομέα της εφοδιαστικής, χρησιμοποιώντας καινοτόμες λύσεις, όπως πόρτες υφασμάτων στα κλουβιά μεταφοράς ή μειώνοντας την πλαστική συσκευασία του κρέατος.
Άλλα έργα που αναλαμβάνουν τα Albert Stores για τη μείωση των εκπομπών αερίων, περιλαμβάνουν κομποστοποιητές για τα οργανικά απόβλητα που λειτουργούν σε 24 καταστήματα και διαχωριστικά κάτω από το νεροχύτη για την προεπεξεργασία των λυμάτων.
Τέλος, όπως αναφέρει το European Supermarket Magazine, στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης της λειτουργίας τους εισήγαγαν ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, οι οποίες εξοικονομούν χαρτί, ενώ παράλληλα δίνεται στους αγοραστές η δυνατότητα έκδοσης ψηφιακής απόδειξης στο κινητό μέσω της εφαρμογής «My Albert».