H εταιρεία Fkng Bourbon αναγκάστηκε να απαντήσει στους ισχυρισμούς για σεξιστικό μάρκετινγκ και την “αντικειμενοποίηση” των γυναικών μετά από ένα πρόσφατο tweet που δέχθηκε ευρεία κριτική.
Η Fkng Bourbon επικαλέστηκε μια νέα εκστρατεία μάρκετινγκ που κατηγορήθηκε ως σεξιστική και ότι συνέβαλε στην αντικειμενοποίηση των γυναικών, διαιωνίζοντας τα στερεότυπα γύρω από το ουίσκι ως αντρικό ποτό.
«Η αντικειμενοποίηση και η σεξουαλοποίηση των γυναικών σε οποιαδήποτε μορφή μάρκετινγκ αλκοόλ έχει καταστροφικές συνέπειες στον πραγματικό κόσμο. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε μια βιομηχανία όπως το ουίσκι που εδώ και καιρό θεωρείται «ο κόσμος του άνδρα», σχολιάζει η δημοσιογράφος Besky Paskin. «Η παγκόσμια βιομηχανία ουίσκι έχει προχωρήσει πολύ πέρα από αυτό το είδος απαρχαιοωμένου, σεξιστικού μάρκετινγκ, επομένως είναι απίστευτα απογοητευτικό να βλέπεις μια νέα μάρκα να εισέρχεται στην αγορά με αυτή τη στάση».
Ένα tweet από την επωνυμία που έχει διαγραφεί, το οποίο παρουσίαζε μια γυναίκα ξαπλωμένη πίσω από ένα μπουκάλι Fkng Bourbon, είναι η αιτία πολλών αρνητικών σχολίων.
Ωστόσο, ο Greg Martinez, Jr, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Resist Spirits απάντησε: «Στις διαφημίσεις μας και στο υλικό μάρκετινγκ επιδιώκουμε να προωθήσουμε εικόνες δυνατών, ανεξάρτητων, με αυτοπεποίθηση, μάχιμων γυναικών και ανδρών. Πολλές από τις διαφημίσεις μας δημιουργούνται από γυναίκες και εταιρείες που ανήκουν σε γυναίκες. Όλα έχουν σκοπό να αποπνέουν αυτή τη νοοτροπία με έναν κλασικό, εκλεπτυσμένο, πολυτελή τρόπο. Ελπίζουμε, ότι οι άνθρωποι θα έχουν ανοιχτό μυαλό σχετικά με τις θετικές μας προθέσεις και το πνεύμα επικοινωνίας τους».
Φυσικά, μένει να δούμε αν θα εξακολουθήσει η επωνυμία να προάγει αυτές τις αξίες με λανθασμένο και προβληματικό τρόπο ή αν θα ακολουθήσει το μονοπάτι της προόδου και της διαφορετικότητας που προτάσσει σταδιακά η κοινωνία.
Πηγή: The drink Business