Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σουπερμάρκετ VS προμηθευτών: Χωρίς Frito-Lay τα ράφια στη μεγαλύτερη αλυσίδα του Καναδά

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΣουπερμάρκετ VS προμηθευτών: Χωρίς Frito-Lay τα ράφια στη μεγαλύτερη αλυσίδα του Καναδά
spot_img

Η πολυεθνική και παγκοσμίως γνωστή παραγωγός σνακ Frito-Lay της Pepsi Co σταμάτησε να προμηθεύει με προϊόντα τη μεγαλύτερη αλυσίδα παντοπωλείων του Καναδά, την Loblaw Companies Ltd., σε μια διαμάχη για τις αυξήσεις τιμών.

Σε όλη τη βιομηχανία τροφίμων, οι κατασκευαστές προσπαθούν να αυξήσουν τις τιμές τους για να καλύψουν τις καθυστερήσεις της αλυσίδας εφοδιασμού και το αυξημένο κόστος εργασίας και συστατικών, αλλά οι λιανοπωλητές αντιδρούν. Σε αυτές τις διαπραγματεύσεις τιμών, η απειλή για διακοπή της αποστολής προϊόντων θεωρείται ιστορικά ως ριζοσπαστική επιλογή, ειδικά με μια εταιρεία όπως η Loblaw που ελέγχει περισσότερο από το ένα τρίτο των πωλήσεων παντοπωλείων. Ωστόσο, ορισμένοι στον κλάδο λένε ότι οι διακοπές συνεργασιών μεταξύ των σουπερμάρκετ και των προμηθευτών είναι αναμενόμενες, καθώς οι τιμές τροφίμων εκτοξεύονται σε ποσοστό που δεν έχει παρατηρηθεί εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία.

Η La Presse ανέφερε ότι η Frito-Lay σταμάτησε να εκπληρώνει παραγγελίες το Σαββατοκύριακο αφού η Loblaw αρνήθηκε να δεχτεί αυξήσεις τιμών. Η κίνηση για διακοπή των αποστολών, την οποία επιβεβαίωσε η Financial Post, σημαίνει ότι ο εκτενής κατάλογος σνακ της Frito-Lay – συμπεριλαμβανομένων των Doritos, Lays, Cheetos, Smartfood, Munchies και Sun Chips – δεν υπάρχει σε κανένα από τα 2.400 καταστημάτων του Loblaw σε όλο τον Καναδά.

Η Loblaw, η οποία ελέγχει περίπου το 35% της αγοράς παντοπωλείων στον Καναδά και κατέχει επίσης τις No Frills, Shoppers Drug Mart και Valu-mart, είπε ότι διενεργεί λεπτομερείς αναθεωρήσεις σχετικά με αιτήματα τιμών από προμηθευτές για να βεβαιωθεί ότι αυτό που ζητούν είναι αποδεκτό.

Η διακοπή των αποστολών προϊόντων θεωρείται έσχατη λύση για τους κατασκευαστές αλλά τείνει να γίνει κανόνας αφού δεν βρίσκεται μία λύση, δηλώνουν στελέχη της αγοράς.

Η PepsiCo Foods, η οποία κατέχει και παράγει τα εμπορικά σήματα Frito-Lay σε πέντε από τα επτά καναδικά εργοστάσιά της, είπε ότι το αυξανόμενο κόστος εργασίας, συσκευασίας, συστατικών και μεταφορών έχει δημιουργήσει «πρωτοφανείς πιέσεις» στην επιχείρηση. «Έχουμε κάνει προσαρμογές στις τιμές μας που είναι σταθερές σε όλη την αγορά», δήλωσε η εκπρόσωπος Sheri Morgan. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του δείκτη τιμών καταναλωτή της Στατιστικής Υπηρεσίας του Καναδά οι λογαριασμοί των παντοπωλείων αυξήθηκαν κατά 6,5% τον Ιανουάριο, την υψηλότερη ετήσια αύξηση από το 2009.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο