Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, 2024
12.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στροφή “ζωής” για τη Danone με νέα στρατηγική και εστίαση στην υγεία

ΑρχικήΝέαmarketingΣτροφή "ζωής" για τη Danone με νέα στρατηγική και εστίαση στην υγεία
spot_img

Μεταβάλει το σκηνικό σε κατηγορίες πρωτεϊνών και υγείας του εντέρου.

    Στροφή προς την επιστήμη και την καινοτομία, τη λειτουργική πειθαρχία και την προληπτική διαχείριση χαρτοφυλακίου κάνει η Danone την περίοδο 2025-28, σύμφωνα με το FoodBusinessNews. Ως αποτέλεσμα, ο κολοσσός που είναι γνωστός για το γιαούρτι, το εμφιαλωμένο νερό, τα γαλακτοκομικά και φυτικά προϊόντα και τις εξειδικευμένες μάρκες διατροφής, αναμένει να σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 3% έως 5% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και για την επαναλαμβανόμενη αύξηση των λειτουργικών εσόδων να υπερβαίνει τις καθαρές πωλήσεις. Η Danone ανέφερε συνολικές πωλήσεις το 2023 ύψους 27,619 δισεκατομμυρίων ευρώ, μια αύξηση κατά 7% όπως και στο υψηλότερο σημείο της καθοδήγησής της για το περασμένο έτος.

   Σε μια ημέρα επενδυτών στις 20 Ιουνίου στο Άμστερνταμ, ο Antoine de Saint-Affrique, διευθύνων σύμβουλος, περιέγραψε τη σημερινή Danone ως πολύ διαφορετική από τη Danone πριν από δύο χρόνια και ότι η «στρατηγική της ανανέωσης» θα προβάλει την εταιρεία στο μέλλον της υγείας και της διατροφής. «Έχουμε πλέον τις σωστές θεμελιώδεις αρχές για να μετατρέψουμε τη Danone σε μια πραγματικά επιστημονική εταιρεία, με επίκεντρο τον καταναλωτή και τον ασθενή, με ακόμη μεγαλύτερη εστίαση στη μοναδική μας αποστολή που εστιάζει στην υγεία», είπε.

   O De Saint-Affrique σχεδιάζει να το επιτύχει αυτό μεταβάλλοντας σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο η Danone χειρίζεται τις κατηγορίες πρωτεϊνών και υγείας του εντέρου, ενισχύοντας τα επιχειρηματικά της μοντέλα Away-of-Home και Medical Nutrition και επεκτείνοντας το αποτύπωμά της για να γίνει «μια πραγματικά πολυκαναλική εταιρεία».

   Ο Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος είναι σε αυτή τη θέση τα τελευταία τρία χρόνια, ηγήθηκε στο παρελθόν του Barry Callebaut από το 2015-21, ενώ προηγουμένως είχε περάσει 15 χρόνια στη Unilever. Σύμφωνα με ένα δημοσίευμα των Financial Times, λίγο μετά την πρόσληψή του από τη Danone, ακολούθησε μια ισορροπημένη επιχειρηματική προσέγγιση στο Barry Callebaut με στόχο την ενίσχυση της αξίας των μετόχων έναντι ενός μοντέλου που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη με οποιοδήποτε κόστος.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο