Tεχνητή νοημοσύνη για πιο έξυπνες παραγγελίες πίτσας.
H Domino’s πίτσα, με περισσότερα από 20.000 καταστήματα σε περισσότερες από 90 αγορές και η Microsoft, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν την επόμενη γενιά παραγγελιών και καταστημάτων πίτσας, με παραγωγική τεχνολογία AI και υπολογιστική ισχύ στο cloud. Μαζί, οι εταιρείες θα αξιοποιήσουν την υπηρεσία Microsoft Cloud και Azure OpenAI για να μεταμορφώσουν τις εμπειρίες των καταναλωτών του Domino βελτιώνοντας τη διαδικασία παραγγελίας μέσω εξατομίκευσης και απλοποίησης. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Φεβρουάριο η μετοχή της παρουσίασε πτώση 11%, λόγω των αυξήσεων στις τιμές που οδήγησε σε μειωμένη ζήτηση.
Οι εργασίες για τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων καταστημάτων της Domino έχουν εξελιχθεί στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης ενός βοηθού τεχνητής νοημοσύνης που έχει σκοπό να βοηθήσει τους διαχειριστές καταστημάτων να εξοικονομούν χρόνο σε καθημερινές εργασίες, όπως η διαχείριση αποθεμάτων, η παραγγελία συστατικών και ο προγραμματισμός προσωπικού, με σχέδια για τον εξορθολογισμό της προετοιμασίας και του ποιοτικού ελέγχου της πίτσας με περισσότερα προγνωστικά εργαλεία. Έτσι οι διαχειριστές καταστημάτων θα μπορούν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην εμπειρία των μελών της ομάδας και στην εξυπηρέτηση πελατών.
Η αξιοποίηση του Azure OpenAI για την εμπειρία του πελάτη είναι επίσης σημαντικό στοιχείο της συνεργασίας. Η Domino’s αναμένει να ξεκινήσει πιλοτικά τις παραγωγικές λύσεις που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη σε καταστήματα και πελάτες μέσα στους επόμενους έξι μήνες.
Η Domino’s είχε παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις πάνω από17,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, είχε παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις πάνω από 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Το σύστημά της αποτελείται από ανεξάρτητους ιδιοκτήτες franchise που αντιπροσώπευαν το 99% των καταστημάτων της Domino’s στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2023.