Το δεύτερο μεγαλύτερο σουπερμάρκετ της Βρετανίας αντικαθιστά τους πλαστικούς δίσκους στα προϊόντα σολομού και κοτόπουλου, με χάρτινα.
Η Sainsbury’s η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της Βρετανίας, αλλάζει όλες τις συσκευασίας στα προϊόντα κοτόπουλου και ψαριών ιδιωτικής ετικέτας, με στόχο να εξοικονομήσει 694 τόνους πλαστικού ετησίως, το βάρος σχεδόν 100 ελεφάντων όπως τονίζει σε σχετικό δελτίο τύπου.
Όλοι οι δίσκοι φιλέτων σολομού με σήμα του καταστήματος αλλάζουν σε χαρτόνι χαρτοπολτού αντί για πλαστικό, κάτι που θα οδηγήσει σε 70% λιγότερο πλαστικό, εξοικονομώντας 346 τόνους πλαστικού ετησίως.
Παράλληλα, η Sainsbury’s θα χρησιμοποιήσει δίσκους από χαρτόνι και στις σειρές κοτόπουλου Taste the Difference και Sainsbury’s, με στόχο την εξοικονόμηση 300 τόνων πλαστικού ετησίως. Ο λιανοπωλητής κάνει επίσης τις ίδιες αλλαγές στα παναρισμένα φιλέτα ψαριών Taste the Difference, που πρόκειται να εξοικονομήσουν 48 τόνους πλαστικού ετησίως.
Οι δίσκοι χαρτονιού πολτού από όλες τις γραμμές σολομού και οι δίσκοι από χαρτόνι σε παναρισμένο κοτόπουλο και ψάρι είναι εύκολα ανακυκλώσιμοι, βοηθώντας τους πελάτες να μειώσουν τα οικιακά τους απορρίμματα τοποθετώντας τη συσκευασία σε ανακύκλωση δίπλα στο πεζοδρόμιο στο σπίτι.
Η Claire Hughes, Διευθύντρια Προϊόντων και Καινοτομίας της Sainsbury’s, δήλωσε: «Με τον σολομό να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ψάρια μας, θέσαμε ως προτεραιότητα τη μείωση του πλαστικού στη συσκευασία αυτού του πολύ αγαπημένου προϊόντος, καθώς εργαζόμαστε για τους στόχους του Plan for Better.
«Είμαστε τώρα ο πρώτος λιανοπωλητής που κάνει την κίνηση να έχουμε ανακυκλωμένους δίσκους χαρτοπολτού σε όλα τα προϊόντα σολομού Sainsbury’s και Taste the Difference, επιτρέποντας μια επιβλητική μείωση του πλαστικού κατά 70%. Μαζί με τις αλλαγές στις παναρισμένες συσκευασίες ψαριών και κοτόπουλου, πρόκειται να εξοικονομήσουμε 694 τόνους πλαστικού ετησίως – ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη των στόχων μας για τη μείωση των πλαστικών».
Η Sainsbury’s κυκλοφόρησε πρόσφατα το λογότυπό της «Good to Know» για να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν προϊόντα που είναι πιο βιώσιμα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με μειωμένη πλαστική συσκευασία. Το νέο λογότυπο έχει ως στόχο να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν το έργο του λιανοπωλητή γύρω από τη βιωσιμότητα και το έργο του για τις φιλοδοξίες του Plan for Better. Οι πελάτες θα μπορούν να βρουν το λογότυπο «Good to Know» στις τελευταίες συσκευασίες σε όλα τα προϊόντα σολομού.
Οι ανακοινώσεις είναι οι τελευταίες σε μια σειρά αλλαγών που έγιναν από τον λιανοπωλητή ως μέρος της δέσμευσής του να μειώσει τις πλαστικές συσκευασίες του δικού του εμπορικού σήματος, όπως οι πλαστικοί δίσκοι μπριζόλας της Sainsbury’s που αντικαθίστανται με εναλλακτικές λύσεις από χαρτόνι. Επιπλέον, η Sainsbury’s έκανε πρόσφατα τη μεγαλύτερη αυτόνομη αφαίρεση πλαστικών, αντικαθιστώντας πλαστικά κουπάκια με χαρτόνι με όλα τα μανιτάρια της δικής της μάρκας, εξοικονομώντας πάνω από 775 τόνους πλαστικού ετησίως.