Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου, 2024
11.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα αυτοκόλλητα βραβείων αυξάνουν τις πωλήσεις στο τυρί! Επιστημονική έρευνα

ΑρχικήΠιστοποίησηΒραβείαΤα αυτοκόλλητα βραβείων αυξάνουν τις πωλήσεις στο τυρί! Επιστημονική έρευνα
spot_img

Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο για επισημάνσεις βραβείου.

    Βασικό κριτήριο στην αγορά τυριού, είναι μεταξύ άλλων το αυτοκόλλητο βραβείου, δείχνει η νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Oregon. Όπως προκύπτει, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο για ποικιλίες τυριού που διαθέτουν αυτοκόλλητο επισήμανσης κάποιου βραβείου. “Η μελέτη μας μπορεί να βοηθήσει τους παραγωγούς ειδικών τροφίμων, πολλοί από τους οποίους λειτουργούν σε μικρή κλίμακα με περιορισμένους προϋπολογισμούς, να προσδιορίσουν τους καλύτερους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους”, δήλωσε η Nadia Streletskaya, Επίκουρη Καθηγήτρια Εφαρμοσμένων Οικονομικών στο Oregon. 

   Ένας λόγος για την διεξαγωγή της μελέτης, ήταν η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών παντοπωλείων που ενισχύθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ενώ οι διαδικτυακές αγορές παντοπωλείων έχουν τα πλεονεκτήματά τους, σημειώνουν οι ερευνητές, οι επιπτώσεις μπορεί να διαφέρουν πολύ για διαφορετικές κατηγορίες τροφίμων.

    Για τη μελέτη, οι ερευνητές αξιολόγησαν πώς οι αισθητηριακές πληροφορίες και η παρουσία ετικετών βραβείων επηρέασαν τη ζήτηση των καταναλωτών για δύο γνωστές (brie, cheddar) και δύο άγνωστες (Coulommiers, Cantal) ποικιλίες χειροποίητων τυριών στις Η.Π.Α. Στους 488 καταναλωτές που συμμετείχαν στη μελέτη, έδειχναν δίπλα-δίπλα εικόνες δύο ποικιλιών τυριού, με πληροφορίες για την τιμή καθώς και κάποιο συνδυασμό αυτοκόλλητου βραβείου ή αισθητηριακές πληροφορίες για το τυρί. Οι συμμετέχοντες έπειτα είχαν να επιλέξουν μια μόνο αγορά τυριού.

Το αυτοκόλλητο και οι αισθητηριακές πληροφορίες επιλέχθηκαν επειδή είναι κοινές και σχετικά χαμηλού κόστους στρατηγικές προώθησης που μεταφράζονται καλά στο διαδικτυακό περιβάλλον λιανικής.Οι ερευνητές ανακάλυψαν μεταξύ άλλων, πως η ομάδα που προτιμά άγνωστα τρόφιμα, τα οποία αποτελούσαν περίπου το 44% του συνόλου, είναι πρόθυμη να πληρώσει περισσότερο για λιγότερο γνωστές ποικιλίες που έχουν όμως ένα αυτοκόλλητο βραβείου. “Θα έλεγα ότι η μεγαλύτερη αποδοχή της μελέτης για τον κλάδο είναι να σκεφτείς ποιον τύπο καταναλωτή προσπαθείς να προσελκύσεις και να προσαρμόσεις τα προωθητικά σου σχέδια ώστε να ταιριάζουν με αυτό που αναζητούν”, είπε η Streletskaya, η έρευνα της οποίας εξετάζει γενικά πώς η επισήμανση των τροφίμων επηρεάζει τη ζήτηση των καταναλωτών.

Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ερευνητές βρήκαν επικίνδυνες ουσίες σε “γάλα” αμυγδάλου, σόγιας, βρώμης και ρυζιού

Πώς οι χημικές αντιδράσεις της επεξεργασίας, μειώνουν τα θρεπτικά συστατικά στα ποτά φυτικής προέλευσης και αυξάνουν την παρουσία καρκινογόνων ουσιών.

Lidl – Επικίνδυνα γλυκά: Τι περιέχουν τελικά, τα παιδικά γλυκά που ανακλήθηκαν με καθυστέρηση; – Νέες καταγγελίες στο Cibum

Ερωτήματα για την καθυστέρηση της ανάκλησης - Καταγγελία στο Cibum ότι τα σοκολατάκια εξακολουθούσαν να πωλούνται σε Lidl στην Καλαμάτα.

Τροφικός κίνδυνος από μεγάλο ελληνικό σουπερμάρκετ – Για πρώτη φορά διαπιστώθηκε παράβαση του 11§1Δ των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ

Αυτό που διαβάζουμε ότι συμβαίνει σχεδόν καθημερινά σε χώρες του εξωτερικού έγινε και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο