Το McPlant burger της McDonald’s αποδείχθηκε πιο δημοφιλές από ό,τι αναμενόταν αρχικά, σύμφωνα με τον αναλυτή της επενδυτικής τράπεζας Piper Sandler, Michael Lavery.
Τον Δεκέμβριο πωλούνταν περίπου 70 τεμάχια την ημέρα από το κάθε εστιατόριο στα οποία είναι διαθέσιμο και ενώ το Νοέμβριο ήταν διαθέσιμο σε μόλις οκτώ εστιατόρια της αλυσίδας, στις 14 Φεβρουαρίου ο αντίστοιχος αριθμός θα έχει αγγίξει τα 600 σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ο Lavery αναφέρει πως τα καταστήματα πουλούν τριπλάσιες ποσότητες από όσο προέβλεπαν οι αρχικές εκτιμήσεις. Και για να έχουμε μέτρο σύγκρισης, αρκεί να πούμε ότι κατά μέσο όρο ένα εστιατόριο McDonald’s πουλάει συνήθως περίπου 110 Big Mac την ημέρα.
Αν και ακόμα το δείγμα είναι μικρό, δεν παύει να είναι μια επιτυχία για τη McDonald’s και τη Beyond Meat σε συνεργασία με την οποία δημιούργησε η αλυσίδα φαστ φουντ το McPlant. Σύμφωνα με τον Lavery, χάρη σε αυτή την επιτυχία, η Beyond Meat αναμένεται να έχει αύξηση 75 έως 100 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 67 έως 89 εκατομμύρια ευρώ) στα έσοδά της στις ΗΠΑ.
Για τη Beyond Meat, η κυκλοφορία του McPlant burger σε εθνικό επίπεδο είναι μια τεράστια ευκαιρία να εντυπωσιαστούν οι καταναλωτές με τα υποκατάστατα κρέατος, πέραν της αύξησης των εσόδων μόνο από τις πωλήσεις στα καταστήματα της McDonald’s.
Να σημειωθεί ότι οι μετοχές της Beyond έχουν υποχωρήσει 66% τους τελευταίους 12 μήνες, μειώνοντας την χρηματιστηριακή της αξία στα 3,99 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ). Η μετοχή της McDonald’s, από την άλλη, ανέβηκε 17% την ίδια στιγμή, ανεβάζοντας την χρηματιστηριακή της αξία στα 195 δισ. δολάρια (περίπου 173 δισεκατομμύρια ευρώ).