cibum team
Με βάση τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ για τα σούπερ μάρκετ στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στην κατανάλωση ορισμένων αλκοολούχων ποτών, σύμφωνα με τις πωλήσεις που παρακολουθεί η εταιρεία στη λιανική.
Σε επίπεδο υποκατηγοριών, αρκετές από τις κατηγορίες αλκοολούχων ποτών παρουσιάζουν εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι (ρούμι +67,7%, κρασιά +49,1%, ουίσκι +43,6%, μπίρες +27,3%), γεγονός που αποδεικνύει ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει τη διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ εντός του σπιτιού.
Επίσης το lockdown μας έχει υποχρεώσει σε «κατ’ οίκον περιορισμό» και κατά συνέπεια σε αύξηση των εργασιών εντός του σπιτιού και αυτό φαίνεται και από την αύξηση πωλήσεων σε καθαριστικά φούρνου οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 47,5%, της λαδόκολλας κατά 28,4%, ενώ η εντός της οικίας κατανάλωση έχει αυξήσει τα οικιακά απορρίμματα, με συνέπεια οι σακούλες σκουπιδιών να έχουν επίσης αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά 8,1%.
Ταυτόχρονα καταγράφεται και εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις ειδών που συνδέονται με την προσωπική περιποίηση. Ενδεικτικά, οι πωλήσεις βαφών μαλλιών απ’ τα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν 22%. Η κατηγορία των απολυμαντικών χεριών παρουσιάζει αύξηση στις πωλήσεις της κατά 15%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.