Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου, 2024
8.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καφέ: 10 τρόποι για να “χτίσετε” την αφοσίωση των πελατών σας

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΚαφέ: 10 τρόποι για να "χτίσετε" την αφοσίωση των πελατών σας
spot_img

Η ισχυρή πελατειακή σχέση είναι το κλειδί για την επιτυχία ενός καφέ. Πως όμως θα το πετύχετε;

Στην κορυφή της λίστας των προδιαγραφών που κάνουν επιτυχημένη μια επιχείρηση είναι οι πελάτες. Υπάρχουν παραδείγματα επιχειρήσεων που αν και δεν διαθέτουν ιδανική τοποθεσία ή το προϊόν τους δεν χαρακτηρίζεται από ποιότητα, η πελατεία συνεχίζει να υπάρχει. Ακόμα κι αν η επιχείρηση πληροί καθόλα τις προδιαγραφές για την επιτυχία, χωρίς πελάτες είναι αδύνατον να ευδοκιμήσει. Γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ανοικοδόμηση της πίστης και της συνέπειας των πελατών.

Η σταθερή πελατειακή σχέση είναι το κλειδί για την εξέλιξη μιας επιχείρησης. Σύμφωνα με μελέτες, το 66% των πελατών αλλάζουν επωνυμία λόγω κακής εξυπηρέτησης. Το The Cafe Suplier, παραθέτει 10 τρόπους με του οποίους θα χτίσετε ισχυρή πελατιακή σχέση.

Ευαισθητοποίηση Πελατών

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους πελάτες σας. Αν έχετε εστιατόριο ή καφέ, σκεφτείτε τα δημογραφικά της γειτονιάς στην οποία βρίσκεστε και επεκταθείτε από εκεί. Χρησιμοποιήστε το ως βάση για τη στρατηγική μάρκετινγκ, τις ειδικές προσφορές και τα προγράμματα αφοσίωσης. Μάθετε τι θα έχει απήχηση στους στόχους σας. Αυτό θα απαιτήσει πολλές δοκιμές και λάθη στην αρχή, αλλά δοκιμάστε διαφορετικά πράγματα και
σημειώστε τι κάνετε καλά και χτίστε τις στρατηγικές σας γύρω από αυτές τις πληροφορίες.

Δημιουργήστε έναν ιδανικό πελάτη

Αφού προσδιορίσετε τον ιδανικό πελάτη σας, μπορείτε να αναλύσετε την επίδραση του στα έσοδα σε ένα x χρονικό διάστημα, καταλήγοντας σε έναν οικονομικό στόχο.

Δημιουργήστε ένα δυναμικό πρόγραμμα αφοσίωσης

Τα προγράμματα επιβράβευσης μπορεί να περιλαμβάνουν μια κάρτα για ένα δωρεάν φλιτζάνι καφέ ή επιδόρπιο ή ένα σύστημα πόντων που προσφέρει διάφορα προνόμια όταν συγκεντρώσετε έναν συγκεκριμένο αριθμό. Αφού προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλύτερα για τη δική σας επιχείρηση, μπορείτε να
δημιουργήσετε το πρόγραμμα ώστε να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας αισθάνονται ότι αξίζει να επιστρέψουν. Σημαντικά σημεία του προγράμματος είναι να είναι σαφές και κατανοητό, να υπάρχει για τους πελάτες λόγος να συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν και να υπάρχει σωστή επικοινωνία από τους άριστα εκπαιδευμένους υπαλλήλους.

Παραγγελία και παράδοση χωρίς επαφή

Λόγω πανδημίας και των υγειονομικών συνθηκών που επικρατούν έπρεπε κάπως τα εστιατόρια να δημιουργήσουν στους καταναλωτές ασφάλεια, προκειμένου να επιβιώσουν. Η ανέπαφη παράδοση, είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να δοκιμάσετε νέα προϊόντα ή στοιχεία μενού, με λιγότερους κινδύνους.

Κοινοτική υπεράσπιση

Εστιατόρια, καφετέριες και άλλες επιχειρήσεις φιλοξενίας συχνά παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στις κοινότητες. Θα υπάρξουν εκείνοι που έχουν σημαντικές αναμνήσεις συνδεδεμένες με την εγκατάστασή σας, τα πρώτα ραντεβού, τα reunions κ.λπ. Το 81% των καταναλωτών θέλει να δει τις επιχειρήσεις να παρέχουν τρόφιμα ή προμήθειες σε κοινοτικούς οργανισμούς, εκδηλώσεις ή παρόχους υπηρεσιών. Αυτή είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσετε πραγματικές συνδέσεις με τους πελάτες και την κοινότητά σας.

Να είστε ορατοί στο διαδίκτυο

Η συνεπής παρουσία στο διαδίκτυο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε πιστούς πελάτες. Δεν αρκεί απλώς η δημιουργία ενός ιστότοπου ή σελίδας κοινωνικής δικτύωσης αλλά και η συνεχής αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Συστάσεις

Στοιχεία δείχνουν πως η σύσταση από ένα φίλο οδηγεί σε 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να αυξηθεί η πελατεία. Ακόμα το ποσοστό σταθερότητας αυτών των πελατών είναι 16% υψηλότερο σε σχέση με άλλους καθώς και οι προσδοκίες κερδών. Καθώς το από στόμα σε στόμα είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος διαφήμισης, μπορείτε να προσθέσετε ένα κίνητρο τύπου FRIENDS & FAMILY, που θα παρέχει κάποια προσφορά ή
εκπτωτικό υλικό.

Κριτικές

Η διαφάνεια και η δυνατότητα για online κριτικές δεν είναι κάτι εύκολο ούτε πάντα “αναίμακτο”, γιατί ποτέ κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα είναι όλες καλές. Ωστόσο η επικοινωνία από τη μεριά του πελάτη αλλά και η διαχείριση από τη μεριά του καταστήματος σε μια καλή ή κακή κριτική, μπορεί να δημιουργήσει ισχυρή πελατειακή σχέση.

Εμπειρίες

Ένας ακόμη τρόπος να κρατήσετε σταθερή σχέση με τους πελάτες σας είναι να τους προσφέρετε εξατομικευμένες εμπειρίες που θα εκτιμήσουν. Εάν κάποιος γιορτάζει μια ειδική περίσταση, μπορείτε να του δώσετε ένα δωρεάν επιδόρπιο ή ένα ειδικό προνόμιο.

Συνεργάζομαι

Είναι πάντα καλή ιδέα η συνεργασία με νέες επιχειρήσεις και έτσι βγαίνουν όλοι κερδισμένοι. Για παράδειγμα, όπως συμβαίνει σε αρκετά καταστήματα, η προσαρμογή ειδικών τιμών σε κοντινά καταστήματα είναι μια πολύ καλή τακτική.

Εν κατακλείδι, πριν κάνετε οποιαδήποτε σχέδια, βεβαιωθείτε για το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, την ποιότητα του προϊόντος σας, την κατανόηση των στόχων σας αλλά και ότι αντιμετωπίζετε τους πελάτες σαν να ήταν καλεσμένοι στο σπίτι σας.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Προσοχή: Πωλείται στην Ελλάδα επικίνδυνο τσάι με καρκινογόνα μηχανέλαια (φωτο)

Πράσινο τσάι με αρωματικούς υδρογονάνθρακες ορυκτελαίων, πωλείται στην Ελλάδα και σε άλλες 17 χώρες.

Σκόρδο – Κρεμμύδι: Επιστήμονες εφιστούν προσοχή στο τσιγάρισμα – Δημιουργούνται βλαβερές ενώσεις

Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το σκόρδο και τα κρεμμύδια περιέχουν χημικές ουσίες, που μπορούν να μετατραπούν σε τρανς λιπαρά όταν μαγειρεύονται σε υψηλές θερμοκρασίες.

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο