Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
21.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς να βελτιστοποιήσετε την εφαρμογή για κινητά του εστιατορίου σας

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΠώς να βελτιστοποιήσετε την εφαρμογή για κινητά του εστιατορίου σας
spot_img

Ο πολλαπλασιασμός των παραγγελιών και παράδοσης τροφίμων από κινητά δεν δείχνει σημάδια εγκατάλειψης. Η πανδημία επιτάχυνε μια κίνηση που ήταν ήδη σε πλήρη εξέλιξη με την πανταχού παρουσία των κινητών συσκευών και την τάση των καταναλωτών για ευκολία. Σύμφωνα με την Έκθεση για κινητές συσκευές State of 2021, οι περίοδοι σύνδεσης εντός εφαρμογών τροφίμων και ποτών αυξήθηκαν κατά 105% το 2020 και μια αναφορά από το Sensor Tower διαπίστωσε ότι οι λήψεις εφαρμογών για εστιατόρια αυξήθηκαν κατά 91% το 2020.

Τα εστιατόρια που προσφέρουν σωστή εμπειρία παραγγελιών από κινητά έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη συχνότητα παραγγελιών, να αυξήσουν το μέσο μέγεθος παραγγελιών, να δημιουργήσουν αφοσίωση στην επωνυμία και να προσελκύσουν νέους πελάτες και όλα αυτά συμβάλλουν στην αύξηση των εσόδων. 

Με μια αυξανόμενη λίστα εστιατορίων και πλατφορμών παράδοσης φαγητού που προσφέρουν εφαρμογές και διεκδικούν τα χρήματα των επισκεπτών, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία παραγγελιών από κινητά για να διασφαλίσετε ότι η εφαρμογή του εστιατορίου σας αιχμαλωτίζει και διατηρεί τους χρήστες και δεν τους οδηγεί στον ανταγωνισμό. 

Πρέπει λοιπόν να σύγχρονα εστιατόρια να αναλάβουν δράση και να αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία για να βελτιωθεί η εμπειρία του πελάτη και να φτάσει στο επιθυμητό για κάθε ιδιοκτήτη, επίπεδο αφοσίωσης. 

Καταρχήν θα πρέπει να συγκρίνεται τα έως τώρα αποτελέσματα των εφαρμογών του εστιατορίου με μία νέα δοκιμαστική εφαρμογή.  Αφήνοντας τα πραγματικά δεδομένα χρήστη να μιλήσουν από μόνα τους, μπορείτε να δείτε άμεσα τον αντίκτυπο που έχει μια αλλαγή στην εφαρμογή σας και να προχωρήσετε με τη νικητήρια παραλλαγή. Η πραγματοποίηση συνεχών βελτιώσεων θα παρέχει βαθύτερες πληροφορίες για τις προτιμήσεις των πελατών και θα σας επιτρέψει να πραγματοποιείτε ενημερώσεις που ευθυγραμμίζονται με ό,τι έχουν ανταποκριθεί καλά στο παρελθόν.

Μέσω του πειραματισμού χαρακτηριστικών, μπορείτε να παρέχετε στοχευμένα μηνύματα στους πελάτες σας για να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη εμπειρία. Εάν ένας πελάτης δεν έχει κάνει μια παραγγελία εδώ και καιρό, πειραματιστείτε δίνοντάς του ένα κουπόνι ή έκπτωση για να δείτε αν τον παρασύρει να παραγγείλει ξανά. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσαρμόσετε συγκεκριμένα μηνύματα για πελάτες που παραγγέλνουν συχνά ή προτείνουν τρόφιμα στην αρχική σελίδα της εφαρμογής σας παρόμοια με αυτά που είχαν παραγγείλει στο παρελθόν. Όλα αυτά τα στοιχεία βοηθούν στη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας που μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση και να επαναλάβει τις αγορές.

Οι επιλογές για το τι μπορείτε να δοκιμάσετε στην εφαρμογή σας για κινητά είναι πρακτικά ατελείωτες. Οτιδήποτε από μια μικρή αλλαγή, όπως η δοκιμή του χρώματος ενός κουμπιού παρότρυνσης για δράση έως μεγαλύτερες δοκιμές, όπως η εμπειρία ενσωμάτωσης, μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο. Ακολουθούν ορισμένες δοκιμές που πρέπει να λάβετε υπόψη καθώς εργάζεστε για τη βελτιστοποίηση της εφαρμογής σας για κινητά.

Ενσωμάτωση

Η διαδικασία ενσωμάτωσης είναι η πρώτη αλληλεπίδραση που έχουν οι χρήστες σας με την εφαρμογή σας για κινητά. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση και να επιτρέψετε στους χρήστες να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Για να κάνετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης πιο απρόσκοπτη και φιλική προς το χρήστη, δοκιμάστε να πειραματιστείτε με την προσθήκη επιλογών σύνδεσης μέσω κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με τους λογαριασμούς τους Google ή Facebook αντί να εισάγουν μη αυτόματα όλες τις πληροφορίες τους. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε διαφορετικές ροές ενσωμάτωσης, όπως να μειώσετε τον αριθμό των οθονών καλωσορίσματος που βλέπει ένας πελάτης ή να αλλάξετε το μήνυμα καλωσορίσματος που λαμβάνει μόλις συνδεθεί στην εφαρμογή σας.

Εικόνες

Οι άνθρωποι τρώνε με τα μάτια τους και οι εφαρμογές μπορούν να σας πουν ποιες εικόνες έχουν καλύτερη απήχηση, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες παραγγελίες. Πάρτε το Netflix ως παράδειγμα όπου η δοκιμή σε περισσότερες εικόνες τίτλων ταινιών μερικές φορές οδηγεί σε αύξηση 20-30% στην προβολή.

Δοκιμάστε διαφορετικές εικόνες για ένα συγκεκριμένο πιάτο και συγκρίνετε με τα δεδομένα πωλήσεων για να δείτε αν οδηγεί σε αύξηση (ή μείωση) στις παραγγελίες. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε εάν μια στατική εικόνα, καρουζέλ, gif ή βίντεο έχει καλύτερη απόδοση.

Φίλτρα

Τα φίλτρα αναζήτησης μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες σας να φτάσουν σε αυτό που αναζητούν πιο γρήγορα και να οδηγήσουν σε καλύτερη εμπειρία χρήστη. Προσπαθήστε να εφαρμόσετε διαφορετικές επιλογές φιλτραρίσματος και δείτε αν αυτό “κινεί τη βελόνα” για την εφαρμογή σας. Μπορείτε να πειραματιστείτε προσθέτοντας φίλτρα για προτεινόμενα είδη με βάση προηγούμενες παραγγελίες ή ανά τύπο κουζινών, εύρος τιμών ή εγγύτητα στην τοποθεσία ενός πελάτη. Η κατανόηση των τύπων φίλτρων στα οποία οι χρήστες ανταποκρίνονται θετικά μπορεί να βοηθήσει στην ενημέρωση της διάταξης της εφαρμογής σας.

Ειδοποιήσεις

Τα δεδομένα δείχνουν ότι, εάν έχουν επιλέξει τις ειδοποιήσεις push, οι χρήστες ανοίγουν μια εφαρμογή 88% περισσότερο από εκείνους που δεν το έκαναν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να πειραματιστείτε με ειδοποιήσεις για να αυξήσετε τις εκκινήσεις εφαρμογών, όπως ώρα της ημέρας, τοποθεσία ή ιστορικό παραγγελιών. 

Για παράδειγμα, η δοκιμή σει μια μεσημεριανή προσφορά θα δείξει εάν είναι πιο αποτελεσματική αν σταλεί στις 11 π.μ. ή το μεσημέρι. Θα μπορούσατε επίσης να παρέχετε εξατομικευμένες ειδοποιήσεις με βάση το ιστορικό ενός χρήστη. Εάν δεν έχουν παραγγείλει εδώ και καιρό, δοκιμάστε να τους προσφέρετε ένα κίνητρο, όπως ένα κουπόνι για να παραγγείλουν ξανά ή, εάν είναι συχνός χρήστης, παρακινήστε τους να παραπέμψουν έναν φίλο για να λάβουν έκπτωση στην επόμενη παραγγελία τους.

Ροή πληρωμών

Η ομαλή διαδικασία πληρωμής είναι απολύτως απαραίτητη γιατί είναι το τελευταίο βήμα που κάνει ένας πελάτης πριν κάνει μια αγορά. Εάν υπάρχουν προβλήματα και επιλυθούν, σίγουρα αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων.

Ξεκινήστε την επανάληψη

Κάθε εστιατόριο με μια εφαρμογή θέλει να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητές του και, για να γίνει αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη να εργάζεστε συνεχώς για τη βελτιστοποίησή της. Το κανάλι για κινητά γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό μέρα με τη μέρα στον κόσμο των εστιατορίων. Κάνοντας συνεχείς αλλαγές στην εφαρμογή σας για κινητά με βάση τις προτιμήσεις των χρηστών, μπορείτε να τη μεταμορφώσετε ώστε να ανταποκρίνεται ειδικά στις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών σας. Μην υποτιμάτε ποτέ τον αντίκτυπο των μικρών τροποποιήσεων UX και UI. 

Πηγή: Nation’s Restaurant News

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα