Συνεργασία του κολοσσού αναψυκτικών με Αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής και διανομής φρούτων παγκοσμίως.
Η Coca-Cola Company συμφώνησε να χορηγήσει άδεια χρήσης σε μια από τις μάρκες της για χρήση στην κατηγορία νωπών προϊόντων για πρώτη φορά.
Υπέγραψε αποκλειστική συμφωνία με τον παγκόσμιο όμιλο πωλήσεων και μάρκετινγκ Frutura, επιτρέποντας στην εταιρεία Frutura Dayka & Hackett (D&H) να χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα Minute Maid και Simply, τα οποία θα εισέλθουν στην κατηγορία προϊόντων ως Simply Select.
Η Dayka & Hackett, που ιδρύθηκε το 2005, είναι παραγωγός, συσκευαστής και διανομέας φρούτων υψηλής ποιότητας με έδρα την Καλιφόρνια.
Το Simply Select θα χρησιμοποιηθεί αρχικά σε φρέσκα εσπεριδοειδή D&H που πωλούνται στις ΗΠΑ, ενώ η επωνυμία Minute Maid θα χρησιμοποιηθεί στα σταφύλια D&H στις ΗΠΑ και στα φρέσκα εσπεριδοειδή και σταφύλια D&H που πωλούνται στην Ιαπωνία.
«Η εταιρεία μας δεσμεύεται να εξυπηρετεί τον καταναλωτή με προϊόντα ανώτερης ποιότητας σε κάθε σημείο της ημέρας του», δήλωσε η Kayla Carlucci, συνεργάτης υπεύθυνη αδειοδότησης της The Coca-Cola Company. «Όταν εξετάζουμε την αδειοδότηση μιας από τις επωνυμίες μας, η ποιότητα του προϊόντος που θα φέρει το όνομά μας είναι πρωταρχικής σημασίας, όπως και ο ποιοτικός έλεγχος που ασκεί ο δικαιοδόχος σε κάθε βήμα της αλυσίδας εφοδιασμού.
«Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Frutura και θεωρούμε ότι αυτό είναι η αρχή μιας εξαιρετικής σχέσης».
Η D&H έχει βελτιώσει σημαντικά το πρόγραμμά της για τα εσπεριδοειδή, με εξειδίκευση στις κλημεντίνες, τα λεμόνια, τα λάιμ, τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια. Ομοίως, η εκτεταμένη προσφορά επιτραπέζιων σταφυλιών της D&H διαθέτει τις πιο δημοφιλείς ποικιλίες στις κατηγορίες πράσινων, κόκκινων και μαύρων σταφυλιών χωρίς κουκούτσια.
Τα προϊόντα που φέρουν εικόνες Minute Maid και Simply Select της Coca-Cola θα ενσωματωθούν στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο επωνυμιών της D&H και θα αρχίσουν να εμφανίζονται στη λιανική το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Πηγή: fruitnet