Η απόδοση της Nestlé οφείλεται στην ανταπόκρισή της στις καταναλωτικές τάσεις, στην καινοτομία και το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
Τα σκήπτρα της βιομηχανίας τροφίμων φέρεται να κρατά η Nestlé, αφού αναδείχθηκε η πιο πολύτιμη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, με 8% αύξηση σε αξία στα 20,52 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την εταιρεία συμβούλων αξιολόγησης επωνυμίας Brand Finance, με τίτλο Brand Finance Food 100 2023.
Σύμφωνα με την κατάταξη, η οποία αποκαλύπτει τις πιο πολύτιμες μάρκες τροφίμων σε όλους τους τομείς και χώρες, η απόδοση της ελβετικής μάρκας οφείλεται στην ανταπόκρισή της στις καταναλωτικές τάσεις, στην καινοτομία και το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
Ακολουθεί στη δεύτερη θέση, η κινεζική μάρκα γαλακτοκομικών Yili, της οποίας η αξία αυξήθηκε κατά 17% στα 11,36 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η μάρκα σνακ Lay’s κατατάσσεται τρίτη, με την αξία της να αυξάνεται κατά 29% στα 10,17 δισεκατομμύρια ευρώ.
Στη δεκάδα μια θέση κέρδισαν η Danone (αύξηση της της μάρκας 13,8%), η Tyson (αύξηση της αξίας της μάρκας 20,5%), η Kellogg’s, η Quaker, η Haitian, η Mengniu και η Wrigley (αύξηση της αξίας της μάρκας κατά 11,1%.
Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση εδώ.