Η Coca Cola στη νέα διαφήμιση “Masterpiece” ζωντανεύει με κινηματογραφικό τρόπο διάσημα έργα τέχνης όπως του Warhol, του van Gogh και του Vermeer.
Τα τελευταία χρόνια, η χρήση διάσημων έργων τέχνης στη διαφήμιση έχει γίνει δημοφιλής στρατηγική. Αν και πολλοί καλλιτέχνες, ιδρύματα και μουσεία δεν δίνουν άδεια σε μεγάλες εταιρείες για χρήση των έργων σε εκστρατείες διαφήμισης, δεν έκανε το ίδιο το ίδρυμα Andy Warhol στην περίπτωση της νέας διαφήμισης της Coca Cola.
Όμως δεν πρόκειται απλά για διαφήμιση, αλλά για μία εκπληκτική ταινία μικρού μήκους. H ιδέα βασίστηκε σε πίνακα του Andy Warhol o οποίος τη δεκαετία του 1960 άρχισε να πειραματίζεται με την τεχνική της μεταξοτυπίας, δημιουργώντας εμβληματικά πλέον έργα όπως τα κουτάκια σούπας Campbell και τα μπουκάλια της Coca Cola. H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, με τίτλο “Masterpiece ” , περιλαμβάνει την Coca-Cola του 1962 του Warhol , μαζί με γνωστούς πίνακες από άλλους καλλιτέχνες, όπως το The Scream (1895) του Edvard Munch , το Bedroom in Arles του Vincent van Gogh (1889) και τους Utagawa Hiroshige’s Drum Bridge And Setting Sun Hill (1858). Περιλαμβάνονται επίσης σύγχρονοι καλλιτέχνες όπως η Stefania Tejada και η Wonderbuhle. Το τελευταίο αριστούργημα που βλέπουμε στο βίντεο, το οποίο τελικά παραδίδει την παγωμένη κόκα κόλα στον φοιτητή, είναι το “Κορίτσι με το μαργαριτάρι” του Johannes Vermeer (1665).
«Μια κόκα κόλα είναι μια κόκα κόλα», είπε κάποτε, ο Warhol σύμφωνα με το Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Whitney , «και κανένα χρηματικό ποσό δεν μπορεί να σου δώσει μια καλύτερη κόκα κόλα από αυτή που πίνει ο αλήτης στη γωνία». Τώρα, περισσότερα από 50 χρόνια μετά, η Coca-Cola αξιοποιεί τα σχόλια του Pop Artist για τον καταναλωτισμό. Το Ίδρυμα Andy Warhol για τις Εικαστικές Τέχνες συμμετέχει στη νέα καμπάνια. «Αυτά τα κομμάτια, σε συνδυασμό με έργα ανερχόμενων καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο, γιορτάζουν τη δύναμη έμπνευσης της εικαστικής τέχνης μέσα από το μαγικό φακό της Coca-Cola», λέει ο Michael Dayton, διευθυντής αδειοδότησης, μάρκετινγκ και πωλήσεων του ιδρύματος, στο Artnet .
Η «υπόθεση» εκτυλίσσεται σε ένα μουσείο το οποίο φιλοξενεί τα παραπάνω έργα όπου φοιτητές Σχολής Καλών τεχνών σχεδιάζουν υπό το άγρυπνο βλέμμα της καθηγήτριας τους. Ένας φοιτητής όμως βαριέται αφόρητα και τα ίδια τα έργα αναλαμβάνουν δράση και ζωντανεύουν προκειμένου να τον… αφυπνίσουν. Απολαύστε το πραγματικά καταπληκτικό βίντεο…