Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024
22.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών θα αξίζει 2,8 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028

ΑρχικήΝέαΗ παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών θα αξίζει 2,8 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028
spot_img

Η παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών αναμένεται να έχει αξία 2,47 τρισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2028, σύμφωνα με μια μελέτη της Polaris Market Research.

Η Polaris είπε ότι η ανάπτυξη της αγοράς αλκοολούχων ποτών θα ωθηθεί από διάφορους παράγοντες, όπως ο αυξημένος αριθμός ζυθοποιιών και οινοποιείων, η μεταβαλλόμενη προτίμηση των καταναλωτών για πιο premium και super-premium ποτά.

Επίσης άλλοι παράγοντες που είναι πιθανό να επηρεάσουν είναι η ταχεία αστικοποίηση και οι αυξανόμενες τάσεις προς το αρωματισμένο αλκοόλ και τα μικτά ποτά.

Η αλλαγή των προτύπων του τρόπου ζωής είναι επίσης πιθανό να διαδραματίσει ρόλο στιςτάσεις των καταναλωτών, καθώς σύμφωνα με την μελέτη οι περισσότερες αγορές θα δουν αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος.

Ολοένα και περισσότερο κατακερματισμένος τομέας

Η Polaris είπε ότι ο κλάδος κατακερματίζεται επίσης ολοένα και περισσότερο, αν και η ενοποίηση είναι πιθανό να επιταχυνθεί τα επόμενα χρόνια καθώς οι καθιερωμένοι παίκτες σχηματίζουν συμμαχίες μέσω λανσαρίσματος νέων προϊόντων, συγχωνεύσεων και εξαγορών, επέκτασης και στρατηγικής συνεργασίας – συχνά με εταιρείες εκτός του άμεσου αντικειμένου τους.

Για παράδειγμα, το 2020, η Constellation Brands απέκτησε την ψηφιακά εγγενή επωνυμία κρασιού, Empathy Wines, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την παρουσία της στα κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου. Η κίνηση της Heineken για τη Distel της Νότιας Αφρικής είναι μια άλλη πρόσφατη κίνηση υψηλού προφίλ που βλέπει τον ζυθοποιό να μπαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών.

Πηγή: European supermarket magazine

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Food crime: Τι έδειξε νέα έκθεση για τους τύπους εγκλήματος στα τρόφιμα

Στρατηγική αξιολόγηση του εγκλήματος κατά των τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Α. Ζαμπέλας (ΕΦΕΤ) για τις ετικέτες τροφίμων: “Η γνώση είναι δύναμη”

Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου του ΕΦΕΤ, Αντώνη Ζαμπέλα για την εκστρατεία «Safe2Eat» που στόχο έχει την προστασία των καταναλωτών από λάθος επιλογές.

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Ναι» στη χρήση των όρων μπιφτέκι και μπριζόλα στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Οι όροι που παραδοσιακά συνδέονται με το κρέας δεν μπορούν να αποκλειστούν από την περιγραφή των vegan προϊόντων, έκρινε το δικαστήριο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο