Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, 2024
12.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σουπερμάρκετ: Η πλατφόρμα Threads (Meta) το νέο μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές

ΑρχικήΝέαΣουπερμάρκετ: Η πλατφόρμα Threads (Meta) το νέο μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές
spot_img

Η πλατφόρμα Threads, για όποιον δεν έχει ακούσει, είναι η «απάντηση» της Meta στο Twitter και τα σουπερμάρκετ δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από αυτήν.

Συρρέουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ στη νέα πλατφόρμα Threads, ακολουθώντας το παράδειγμα πολλών μεγάλων αλυσίδων. Η πλατφόρμα Threads, για όποιον δεν έχει ακούσει, είναι η «απάντηση» της Meta στο Twitter. Για αυτό και αποκαλείται από πολλούς «ο δολοφόνος του Twitter».

Η Threads επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν μηνύματα βασισμένα σε κείμενο, βίντεο, σύντομα GIF και να ενσωματώνουν αναρτήσεις Instagram σε threads, καθώς και να κάνουν like ή να σχολιάζουν και να μοιράζονται αναρτήσεις (ως 500 χαρακτήρες), ενώ πολλές λειτουργίες αναμένεται να προτεθούν λίαν συντόμως. Για να χρησιμοποιήσουν τα Threads, οι χρήστες χρειάζονται έναν λογαριασμό Instagram.

Από την νέα αυτή τάση δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν γνωστές παγκοσμίως αλυσίδες σουπερμάρκετ, όπως οι Aldi, Lidl,  Waitrose  και  Co-op ,  οι οποίες εδώ και μία εβδομδα έχουν δυναμική παρουσία στην πλατφόρμα, σε μια προσπάθεια να «πιάσουν» τον παλμό των ανθρώπων που αρέσκονται στην καινοτομία.

Φυσικά, παρουσία στην Threads έχουν και οι επωνυμίες τροφίμων και πορτών, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Heinz, Quorn, Weetabix και Kit Kat.

«Οι επωνυμίες προσπαθούν να συμμετάσχουν στο Threads λόγω ενός μείγματος FOMO και ανησυχίας ότι θα μείνουν πίσω εάν δεν πηδήξουν στο συγκρότημα», δήλωσε ο G Bansal, συνιδρυτής και διευθυντής δημιουργικής στρατηγικής του One Twelve Agency.

«Η συμμετοχή τώρα είναι ένα καλό σχέδιο, γιατί οι ακόλουθοι θα δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στα Threads. Η βιολογική εμβέλεια κορυφώνεται πάντα για το πιο πρόσφατο λαμπερό νέο πράγμα. Έτσι, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με άτομα που μπορεί να έχουν βαρεθεί το Twitter ή είναι απλώς ενθουσιασμένοι με μια νέα πλατφόρμα», πρόσθεσε.

Το Threads κατάφερε μόλις στον ελάχιστο χρόνο ύπαρξής του να κερδίσει 100 εκατομμύρια χρήστες – καθιστώντας το τη νέα ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή όλων των εποχών, ξεπερνώντας τα ρεκόρ του ChatGPT του OpenAI νωρίτερα φέτος.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο