Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
12.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ποιος ήταν ο Johnnie Walker

ΑρχικήΝέαΙστορία ΤροφίμωνΠοιος ήταν ο Johnnie Walker
spot_img

Η ιστορία του ουίσκι Johnnie Walker ξεκινά, όπως είναι αναμενόμενο, με τον άνθρωπο που έδωσε στο πιο δημοφιλές ουίσκι στον κόσμο, το όνομά του.

Σήμερα, το Johnnie Walker που μετράει αισίως περισσότερα από 200 χρόνια ζωής, είναι η μεγαλύτερη μάρκα ουίσκι στον κόσμο και το σλόγκαν της “Keep Walking” που παραμένει διαχρονικό και επίκαιρο έχει υιοθετηθεί και αγκαλιαστεί παντού, ως ένα σύνθημα για πρόοδο, μια ενθάρρυνση όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες, μια ευχάριστη έκφραση αισιοδοξίας και ως η καλύτερη συμβουλή που είναι πιθανόν να ακούσει κανείς ποτέ.

Το σλόγκαν «Keep Walking» παραμένει το ίδιο από το 1999 με την τότε ομάδα της εταιρείας να αντιλαμβάνεται ότι οι άνθρωποι εκείνη την εποχή ήθελαν να εμπνευστούν και να προχωρήσουν μπροστά. Σήμερα το Johnnie Walker ανήκει στην Diageo και το 2016 οι ετήσιες πωλήσεις του ξεπέρασαν τα 223,7 εκατομμύρια φιάλες των 700 ml (156,6 εκατομμύρια λίτρα).

Από που ξεκίνησε η “αυτοκρατορία” του Johnnie Wolker

Ήταν το 1819 και ο πατέρας του John Walker είχε μόλις πεθάνει. Θα πίστευε κανείς ότι ήταν ένα δύσκολο ξεκίνημα για έναν ταπεινό νεαρό αγρότη, αλλά ο John είχε πάντα κάτι το ιδιαίτερο. Μια λάμψη στα μάτια, μια φλόγα στα σωθικά, μια σβελτάδα στο βήμα. Ο κόσμος εκείνη την εποχή δεν ήταν πολύ φιλικός και ο John το γνώριζε. Δεν υπήρχε χρόνος για θρήνους. Έπρεπε να εξασφαλίσει τα προς το ζην.

John Walker


Μέσα στην ίδια χρονιά, η οικογενειακή φάρμα πουλήθηκε και τα χρήματα χρησιμοποιήθηκαν για να ανοίξει το δικό του παντοπωλείο στην ακμάζουσα πόλη της Σκωτίας, το Kilmarnock. Ήταν μια έξυπνη κίνηση γιατί όπως αποδείχθηκε ο John είχε φυσικό ταλέντο στις επιχειρήσεις.
Ήταν επίσης μια διάνοια του ουίσκι. Εκείνο τον καιρό, οι περισσότεροι παντοπώλες πουλούσαν μια σειρά single malts, που όμως δεν είχαν ποτέ την ίδια γεύση. Αυτό δεν αρκούσε στον John, ο οποίος άρχισε να τα πειραματίζεται προκειμένου το ουίσκι του να έχει πάντοτε την ίδια καλή γεύση.
Όταν τελικά το 1857 ο John Walker απεβίωσε πλήρης ημερών και έχοντας ζήσει μια όμορφη ζωή, κληροδότησε στον γιο του Alexander μια εύρωστη επιχείρηση.

Ο Alexander Walker , γιος του John Walker , κληρονόμησε την επιχείρηση μετά το θάνατο του πατέρα του.

Τα πράγματα τον καιρό εκείνο εξελίσσονταν γρήγορα. Η Βρετανία βρισκόταν στην καρδιά μιας Βιομηχανικής Επανάστασης που επρόκειτο να αλλάξει απολύτως τα πάντα. Στο Kilmarnock είχε φθάσει ο σιδηρόδρομος, μεταφέροντας αγαθά στα μεγάλα πλοία που πραγματοποιούσαν τακτικά ταξίδια στις τέσσερις γωνιές του κόσμου. Και ο Alexander όπως και ο πατέρας του,ήξερε να αναγνωρίζει μια χρυσή ευκαιρία όταν του δινόταν.

Το 1867, ξεκίνησε το πρώτο εμπορικό blend του Johnnie Walker και το ονόμασε “Old Highland Whisky”. Κατόπιν έκανε μια δαιμόνια κίνηση και προσέλαβε τους καπετάνιους των πλοίων ως αντιπροσώπους του για να μεταφέρουν το ουίσκι του όπου μπορούσε να φτάσει το πλοίο. Πριν να περάσει πολύς καιρός, το μοναδικό του blend ήταν διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο.

Αμέσως μετά, ο Alexander άρχισε να χρησιμοποιεί την περίφημη τετράγωνη φιάλη προκειμένου να περιορίσει τις ζημιές (όσο πιο σφιχτά θα μπορούσαν να συσκευαστούν τα μπουκάλια, τόσο λιγότερα θα έσπαγαν) και να διασφαλίσει ότι το ουίσκι του θα έφτανε ανέπαφο στον προορισμό του. Πρόσθεσε επίσης τη χαρακτηριστική ετικέτα, η οποία ήταν λοξή κατά 20 μοίρες ακριβώς, προκειμένου να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα ουίσκι.
Το 1889, ήταν η σειρά του Alexander να κληροδοτήσει το όνομα Walker, αφήνοντας την εταιρεία στους γιους του, Alexander II και George – ο πρώτος master blender και ο δεύτερος δαιμόνιος επιχειρηματίας.
Το 1909, οι Alexander και George μετονόμασαν την επιτυχημένη τους νέα σειρά ουίσκι βάσει των χρωμάτων των χαρακτηριστικών τους ετικετών. Έτσι γεννήθηκαν το Johnnie Walker Red Label και το Johnnie Walker Black Label.
Περίπου τότε, ο κορυφαίος νεαρός σκιτσογράφος των ημερών εκείνων, ο Tom Brownie, σχεδίασε ένα λογότυπο για να χρησιμοποιείται στο πίσω μέρος των μενού εστιατορίων. Οι Alexander και George υιοθέτησαν τον “Περιπατητή” αμέσως. Με μια πινελιά, ο John Walker, ο παντοπώλης της βικτωριανής εποχής έγινε ο Johnnie Walker, ο κομψός άνδρας της εδουαρδιανής εποχής.

Μέχρι το 1920, το ουίσκι Johnnie Walker βρισκόταν ήδη σε 120 χώρες. Καθώς ο αιώνας κυλούσε, έγινε κομμάτι της παγκόσμιας κουλτούρας: απαθανατίστηκε από στιχουργούς και κινηματογραφιστές, έγινε είδωλο από ανθρώπους της υψηλής κοινωνίας και αστέρες του κινηματογράφου, το απόλαυσαν πολιτικοί και περπάτησε δίπλα δίπλα με σπουδαίους αθλητές και αθλήτριες της εποχής.

Την 1η Ιανουαρίου 1934, η John Walker & Sons έλαβε τη Βασιλική Ανάθεση Προμήθειας προκειμένου να προμηθεύει με ουίσκι τη βασιλική οικογένεια. Η Βασιλική Ανάθεση Προμήθειας ισχύει έως και σήμερα.
Στα τέλη του 20ου αιώνα, στο πρωτοπόρο Johnnie Walker Red Label και το εμβληματικό Johnnie Walker Black Label ήρθε να προστεθεί η επιτομή της τέχνης του blending, το Johnnie Walker Blue Label. Η βραβευμένη σειρά συνεχίζει να αναπτύσσεται, με την προσθήκη του Johnnie Walker Gold Label Reserve και του Johnnie Walker Platinum Label.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα αποκαλυπτικά ευρήματα μελέτης σχετικά με την επιβίωση του SARS-COV-2 σε τρόφιμα

Γιατί ο ιός επιβιώνει σε ζαμπόν και τυρί τσένταρ και όχι σε μήλα ελιές και σφολιάτες.

Διοξείδιο του τιτανίου: Η ΕΕ και ο ΕΦΕΤ ξεκαθάρισαν στο cibum τι ισχύει μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου

Τι έχουν να πουν εκπρόσωποι της βιομηχανίας τροφίμων, αλλά και εκπρόσωπος της ίδιας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη νέα σύγχυση που επέφερε η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να αναιρέσει την κατάταξη του διοξειδίου του τιτανίου ως καρκινογόνου ουσίας;

Βιομηχανία τροφίμων: Ανεπαρκείς οι πρακτικές διαχείρισης νερού σύμφωνα με έκθεση

Οι περισσότερες εταιρείες τροφίμων έχουν αδύναμες ή καθόλου πρακτικές διαχείρισης νερού, σύμφωνα με έκθεση της Morningstar.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα