Η Slice Of Sauce (κέτσαπ σε φέτες όπως το τυρί) αν και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών επενδυτών, ξαφνικά εξαφανίστηκε…
Της Δέσποινας Χάρου
Πόσοι είναι εκείνοι που απολαμβάνουν ένα ζουμερό μπέργκερ χωρίς να λερωθούν από την κέτσαπ; Αυτό είναι το ερώτημα και το αιώνιο πρόβλημα για τους λάτρεις του γρήγορου φαγητού.
Ο Cole και η Emily Williams από το Austin του Τέξας, παρουσίασαν στο 10ο επεισόδιο της 12ης σεζόν
του Shark tank μια πιθανή λύση του προβλήματος. Κέτσαπ σε φέτες που αντικαθιστούν τη κλασική ρευστή προς αποφυγή των λεκέδων. Το 2020 το ζευγάρι παρουσίασε στους επενδυτές την ιδέα της επιχείρησης, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων.
Το ζευγάρι ονόμασε το καινοτόμο προϊόν slice of sauce, και αποτελείται από σος που έχει αφαιρεθεί το υγρό στοιχείο και έχει μετατραπεί σε λεπτές φέτες σαν αυτές του τυριού, χωρίς να στερείται γεύσης. H Emily ανέπτυξε τυχαία αυτή τη συνταγή στην προσπάθεια της να επαναχρησιμοποιήσει τα λαχανικά που είχαν μείνει από τη σπιτική μπάρμπεκιου σος του πατέρα της.
Πιστεύοντας στις δυνατότητες του νέου προϊόντος το 2018, δημιούργησαν λογαριασμό στο Kickstarter και με αυτόν το τρόπο κατάφεραν να συγκεντρώσουν ένα σημαντικό ποσό. Στόχος τους ήταν να συνεργαστούν με έναν κατασκευαστή ώστε να παράγουν μεγάλες ποσότητες slice of sauce. Παρ’ όλο που συγκέντρωσαν συνολικά ένα μεγάλο χρηματικό ποσό το οποίο και επένδυσαν στην ιδέα, αποφάσισαν να ζητήσουν και περαιτέρω βοήθεια από τους επενδυτές.
Η καινοτομία έχει και τα… “κάτω της”.
Η πρόταση δεν άρεσε σε όλους. Aυτό που προκάλεσε αρνητική εντύπωση ήταν η τιμή του. Μία συσκευασία με οκτώ φέτες κόστιζε 5,99 δολάρια ενώ ένα μπουκάλι κέτσαπ για παράδειγμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 25-30 Burgers.
Αυτές ήταν οι αμφιβολίες που εξέφρασε η Barbara Corcoran και εγκατέλειψε πρώτη την προσπάθεια, λέγοντας: “το προϊόν αυτό είναι μαγικό και δεν πιστεύω στη μαγεία”. Τους ίδιους προβληματισμούς συμμερίστηκε και η Lori Greiner, που την ακολούθησε στην έξοδο. Ο πρώτος που έκανε πρόταση ήταν ο Kevin “Mr. Wonderful” O’Leary, προσφέροντας 200.000 $ με αντάλλαγμα 5% ίδια κεφάλαια και 10 σεντς δικαιώματα ανά πακέτο για έως και 700.000 $. Ακολούθησε μια δεύτερη προσφορά, του Guest Shark Alex “A-Rod” Rodriguez που προσέφερε 200.000 $ για 20% αρχικά το οποίο έγινε 15% μετοχικό κεφάλαιο ως μετατρέψιμο χαρτονόμισμα όταν η εταιρία φτάσει τα 1,8 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις.
Πριν γίνει επόμενη αντιπρόταση, το ζευγάρι από το Τέξας δέχτηκε την προσφορά του Rodriguez και κατάφεραν με αυτόν το τρόπο το στόχο τους.
Πέρα, όμως, από τη συγκεκριμένη επιτυχία δεν φαίνεται να έκαναν κάτι άλλο έκτοτε. Μια αρχική ομαλή εξέλιξη είχε το slice of sauce στις αρχές του 2021 όταν η FN Dish ανακοίνωσε ότι η σάλτσα Frank’s RedHot επρόκειτο να παρουσιαστεί σε μία από τις νεότερες γεύσεις slice of sauce της εταιρείας. Όπως αναφέρει η Daily mail, από το σημείο αυτό κι έπειτα, η μετάβαση στον ιστότοπο της startup δεν είναι δυνατή με το WayBackMachine να υποδεικνύει πως εμφάνιζε μια απλή πινακίδα “Έρχομαι σε ένα παντοπωλείο κοντά σας” για το μεγαλύτερο μέρος του 2022, πράγμα που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Η τελευταία ανάρτηση Slice of Sauce Instagram ήταν στις αρχές Σεπτεμβρίου 2021. Συγκεκριμένα, προκάλεσε πολλά σχόλια από χρήστες του διαδικτύου που σχολίασαν αρνητικά την απουσία της επιχείρησης και πολύ πριν την επίσημη κατάργηση του ιστότοπου.