Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
18.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το “αέναο” μάρκετινγκ της Kraft Heinz – Τώρα λανσάρει κέτσαπ με διπλό καπάκι!

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΤο "αέναο" μάρκετινγκ της Kraft Heinz - Τώρα λανσάρει κέτσαπ με διπλό καπάκι!
spot_img

Το νέο μπουκάλι «Ketch Up and Down», λανσάρει η Heinz, με σκοπό οι καταναλωτές να μπορούν να απολαύσουν μέχρι και την τελευταία σταγόνα.

Το μπουκάλι που σχεδιάστηκε από την ομάδα της Kraft Heinz, έχει δυο καπάκια, ένα πάνω και ένα κάτω και μπορεί να αποθηκευτεί και να χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε τρόπο.

   Η Heinz δεν σταματά να εκπλήσσει τους λάτρεις της κέτσαπ, αφού τον τελευταίο μήνα έχει παρουσιάσει στο κοινό την συνεργασία με την Absolut Vodka καθώς και την νέα καμπάνια με τίτλο “Ketchap Fraud”. Ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, η συνεργασία με τη vodka προέκυψε μετά από ένα viral βίντεο της αγαπημένης συνταγής της Gigi Hadid και έπειτα ακολούθησε η πολύ εύστοχη καμπάνια με τα εστιατόρια που πουλάνε κέτσαπ κατώτερης ποιότητας σε μπουκάλια heinz.

   Η συγκεκριμένη ιδέα του διπλού καπακιού προέκυψε κατόπιν μελέτης των οπαδών της κέτσαπ καθώς και τις «ιδιαίτερες προτιμήσεις τους», και λύνει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί στην προσπάθεια τους να καταναλώσουν και το τελευταίο ίχνος κέτσαπ. Ορισμένοι καταναλωτές βρέθηκαν επίσης να αποθηκεύουν τα μπουκάλια κέτσαπ σε όρθια θέση, ενώ κάποιοι τοποθέτησαν το μπουκάλι στο πλάι ή ανάποδα.

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Kraft Heinz Passant Ghannam, δήλωσε στο Packaging Gateway: “Στη Heinz, έχουμε εμμονή με τους καταναλωτές και βασιζόμαστε σε ιδέες όπως αυτή για να τροφοδοτήσουμε την καινοτομία και να προσφέρουμε στους καταναλωτές περισσότερα από αυτά που θέλουν. Έτσι, βασιζόμενοι στην επιτυχία του ανάποδου μπουκαλιού μας που κυκλοφόρησε το 2010, είδαμε την ευκαιρία να λύσουμε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί από τους θαυμαστές μας. Αν κλιμακωθεί, θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι για τους λάτρεις του κέτσαπ. Το μπουκάλι Heinz Ketch-Up & Down δίνει στους θαυμαστές περισσότερα από αυτό που αγαπούν, την υπέροχη γεύση του Heinz!”

    Τον Ιούλιο του 2021, η Heinz ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου βιώσιμου καπακιού για τα πιεζόμενα μπουκάλια κέτσαπ της, το οποίο είναι  κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμο υλικό. Το γεγονός αυτό αποτρέπει την απελευθέρωση σχεδόν 1 δισ. πλαστικών καπακιών στο περιβάλλον. Ας ελπίσουμε πως έχει εφαρμόσει τέτοιου είδους καπάκια και στη νέα συλλογή.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο