Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
24.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

«Υγιεινός ηδονισμός»: Η νέα τάση στα χρώματα τροφίμων και ποτών

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / Τάσεις«Υγιεινός ηδονισμός»: Η νέα τάση στα χρώματα τροφίμων και ποτών
spot_img

Τα γήινα χρώματα στα τρόφιμα δεν είναι πλέον αναγκαιότητα – Η Gen Z θέλει τόλμη και… φαντασία.

H Γερμανική εταιρεία χρωμάτων τροφίμων GNT, κορυφαία στον κλάδο Coloring foods διερεύνησε πώς βλέπουν οι σημερινοί καταναλωτές τα χρώματα στα τρόφιμα και τα ποτά. Η έρευνα αποκάλυψε μια ισχυρή νέα τάση της γενιάς Generation Z που την ονόμασε «υγιεινός ηδονισμός». Ο υγιής ηδονισμός σύμφωνα με την εταιρεία, σημαίνει μία στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα υγιεινά για τον οργανισμό, ηθικά για τον πλανήτη αλλά και τολμηρά στην εμφάνιση μέσω πιο έντονων χρωμάτων.

Η νέα γενιά καταναλωτών είναι ριζοσπαστική, ποικιλόμορφη και ψηφιακά εγγενής – και αλλάζει γρήγορα την παγκόσμια στάση απέναντι στα τρόφιμα και τα ποτά.  Οι αγοραστές της Gen Z είναι αφοσιωμένοι στην ολιστική ευεξία και παράλληλα προωθούν ενεργά περιβαλλοντικές και κοινωνικές ατζέντες μέσω των αγορών τους. Ταυτόχρονα, η αφοσίωσή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει ότι ο οπτικός αντίκτυπος είναι πιο σημαντικός από ποτέ.

Αυτή η καταναλωτική συμπεριφορά μπορεί να περιγραφεί ως «Υγιής Ηδονισμός». Αυτή η στροφή αναμένεται να πυροδοτήσει μια παγκόσμια αύξηση της ζήτησης για εντυπωσιακά προϊόντα. Από τα σαγηνευτικά υγιεινά σνακ μέχρι τις καλειδοσκοπικές λιχουδιές TikTok, η τάση δείχνει έναν τρόπο ζωής που είναι παιχνιδιάρικος, μελετημένος, αλλά και θρεπτικός.

Η ανάλυση του GNT διαπίστωσε ότι οι ψυχεδελικοί χρωματικοί συνδυασμοί λειτουργούν πλέον σε αρμονία με συστατικά που τονώνουν το μυαλό για να αξιοποιήσουν την ευημερία της νέας εποχής. Οι φωτεινοί, αντικρουόμενοι χρωματικοί συνδυασμοί μπορούν επίσης να επιτρέψουν στις επωνυμίες να δημιουργήσουν «ενάρετα» προϊόντα που ικανοποιούν την επιθυμία για δημιουργικότητα και αυτοέκφραση.

Η Maartje Hendrickx, Market Development Manager στον Όμιλο GNT, δήλωσε: «Ο υγιής ηδονισμός έχει απήχηση στη νέα γενιά συνειδητών καταναλωτών που είναι αποφασισμένοι να ξαναγράψουν τους κανόνες. Για να αξιοποιήσουν την τάση, οι επωνυμίες πρέπει να γιορτάσουν αυτή την “αναστάτωση” και να υιοθετήσουν μια νέα οπτική γλώσσα για προϊόντα που είναι τόσο υγιεινά όσο και φιλικά προς το περιβάλλον. Τα γήινα χρώματα δεν είναι πλέον αναγκαιότητα – ήρθε η ώρα να είστε τολμηροί, δημιουργικοί και να κάνετε τους ανθρώπους να χαμογελούν».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

«Υποψίες απάτης τροφίμων» στη ΕΕ τον Φεβρουάριο του 2024

Μακράν οι περισσότερες ενημερώσεις αφορούσαν σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων σε φρούτα και λαχανικά.

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα