Ποιοτική έρευνα για τη στάση των καταναλωτών σε σχέση με τα αρτοποιεία της γειτονιάς.
H Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος δημοσίευσε ποιοτική έρευνα* για τη στάση των καταναλωτών σε σχέση με τα αρτοποιεία της γειτονιάς, τις προτιμήσεις τους και τα κριτήρια επιλογής.
Το ψωμί είναι το κατ’ εξοχήν παγκόσμιο προϊόν διατροφής. Διαχρονικό, διατοπικό και γεμάτο θρεπτικά συστατικά, το συναντάμε σε κάθε γωνιά της Γης, σε κάθε πολιτισμό, σε όλες τις περιόδους της ανθρώπινης διαδρομής. Κατά διαστήματα λέγονται και ακούγονται διάφορα για το ψωμί, ότι δήθεν παχαίνει, ότι δήθεν δεν είναι θρεπτικό , ότι δήθεν πρέπει να καταναλώνουμε υποκατάστατά του για τους παραπάνω λόγους… Το ψωμί όμως από μόνο του ούτε ανθυγιεινό είναι ούτε παχυντικό! Και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι βρίσκεται στη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής.
Σύμφωνα λοιπόν με την Ποιοτική Έρευνα Στάσεων προς τους Παραδοσιακούς Φούρνους:
Στην ενότητα της Αντίληψης των Καταναλωτών που Προτιμούν το Φούρνο, τα κριτήρια είναι:
Καλύτερη ποιότητα του ψωμιού
Δέσιμο με την παράδοση
Σχέση με τον φούρναρη
Στην Ενότητα για το Ποιο είναι το Φρέσκο Ψωμί, τα κριτήρια είναι:
Tο Φρεσκοζυμωμένο
Το Ελληνικό ψωμί
Τέλος στη Σχέση με τον Φούρνο της Γειτονιάς, οι καταναλωτές αποφάνθηκαν ότι
Ο φούρνος θεωρείται ένα Οχυρό της Παράδοσης
Εμπιστεύονται τον Αρτοποιό
Συνδέεται με θετικές αναμνήσεις και την γλύκα του ζεστού ψωμιού.
*Η έρευνα είχε διενεργηθεί από την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος τον Οκτώβριο του 2021 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ψωμιού.