Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
15 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Λειτουργικά τρόφιμα: Οι καταναλωτές θέλουν και υποστήριξη της ομορφιάς!

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΛειτουργικά τρόφιμα: Οι καταναλωτές θέλουν και υποστήριξη της ομορφιάς!
spot_img

Έρευνα της Kerry Group για τις καταναλωτικές προτιμήσεις σε λειτουργικά ποτά ανέδειξε, εκτός από την υποστήριξη του ανοσοποιητικού  και τη ζήτηση ροφημάτων που περιέχουν κολλαγόνο

Ως λειτουργικά ποτά ορίζονται όσα αναψυκτικά έχουν βάση τα λαχανικά ή τα φρούτα, αλλά διαθέτουν  ένα πρόσθετο συστατικό που στοχεύει στην επίτευξη συγκεκριμένης λειτουργίας που είναι σημαντική για την υγεία.

Η εταιρεία τροφίμων, και όχι μόνο, Kerry Group, διεξήγαγε μια έρευνα σε περισσότερους από 10.000 καταναλωτές από 18 χώρες, τις ΗΠΑ, τη Νότια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία-Ειρηνικό, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλία, με στόχο να αποτυπωθούν οι μεταβαλλόμενες προτεραιότητες και τα προτιμώμενα συστατικά.

Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν, αρχικά, πως ενώ υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αντλεί κανείς θρεπτικά συστατικά, όπως μέσω συμπληρωμάτων, το 86% των καταναλωτών θα προτιμούσε τρόφιμα και ποτά με πρόσθετα λειτουργικά οφέλη.

Συνολικά, η υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος βρέθηκε να είναι η υψηλότερη προτεραιότητα για την υγεία για τους συμμετέχοντες, με τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική, τη Γουατεμάλα, τις Φιλιππίνες και την Ινδία να το τοποθετούν πιο ψηλά συγκριτικά με άλλες χώρες.

Το ανοσοποιητικό και η ποιότητα οι ύψιστες καταναλωτικές προτιμήσεις

Συγκεκριμένα, το 53% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για ροφήματα που περιέχουν συστατικά ειδικά για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού, αλλά τόνισαν πως αυτά τα συστατικά πρέπει να είναι συνιστώνται από επιστήμονες. Τα πιο δημοφιλή συστατικά περιελάμβαναν μείγματα βιταμινών, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και προβιοτικά.

Βασικός προσανατολισμός για τους καταναλωτές αναφορικά με τα λειτουργικά ποτά ήταν η διατροφική επίδραση και η ποιότητα των συστατικών που χρησιμοποιήθηκαν, σε αντίθεση με τη γεύση τους.

Ποτά για όμορφα μαλλιά και δέρμα, αλλά και αθλητικά ποτά

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης μια προτίμηση για ποτά που υποστηρίζουν την ομορφιά του δέρματος και των μαλλιών. Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως οι Φιλιππίνες, η Νότια Αφρική, η Ινδονησία, η Ινδία, η Πολωνία, η Βραζιλία, η Κολομβία και η Γουατεμάλα, καθώς και στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, μια έκθεση της αγοράς της Innova – όπως αναφέρει δημοσίευμα του newfoodmagazine αποκάλυψε ότι οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων που περιέχουν κολλαγόνο αυξήθηκαν κατά 19%, ενώ τα προϊόντα που περιέχουν βιοτίνη αυξήθηκαν κατά 14%.

Επιπλέον, οι καταναλωτές τοποθετούν αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις τους ποτά αθλητικών επιδόσεων, ειδικά για μυϊκή αποκατάσταση και αντοχή. Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο πως τα αθλητικά ποτά δεν απευθύνονται πλέον μόνο σε αθλητές, αλλά και σε όσους γενικότερα ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα