Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σου αρέσει η μπύρα; Φαίνεται στο πρόσωπό σου!

ΑρχικήΟικιακάΚαταναλωτήςΣου αρέσει η μπύρα; Φαίνεται στο πρόσωπό σου!
spot_img

Μερικές φορές, όσο καλά και να προσποιούμαστε ότι μας αρέσει κάτι, το σώμα μας μπορεί να προδώσει το αντίθετο. Νέα έρευνα από Ιάπωνες επιστήμονες ανέδειξε δύο κυρίαρχες, διαφορετικές εκφράσεις του προσώπου μετά τη δοκιμή μιας μπύρας, ανάλογα με το αν άρεσε ή όχι.

Ερευνητές στην Ιαπωνία υποστηρίζουν ότι δύο διαφορετικές εκφράσεις του προσώπου θα αποκαλύψουν αν μας αρέσει μια μπύρα ή όχι αμέσως αφού πούμε μια γουλιά.Η τεχνολογία έκφρασης προσώπου χρησιμοποιήθηκε σαρώνοντας τα πρόσωπα  των συμμετεχόντων κατά τη δοκιμή της μπύρας, για να μετρηθούν οι αντιδράσεις τους.

Η πρώτη έκφραση που εντοπίστηκε στους ανθρώπους που απολάμβαναν το ρόφημά τους ήταν το «lipsuck», όπου τα χείλη τραβιούνται προς τα μέσα σαν ένδειξη ευχαρίστησης. Έπειτα, το να πιέζονται τα χείλη το ένα πάνω στο άλλο,«lippress», θεωρείται ότι συμβαίνει όταν σε ένα άτομο δεν άρεσε  η γεύση της μπύρας.

Συνολικά 151 Ιάπωνες καταναλωτές μπύρας συμμετείχαν στη μελέτη και τους ζητήθηκε να δοκιμάσουν τρία διαφορετικά δείγματα μπύρας.Τέσσερις επιστήμονες στο Brewing Science Laboratories, ένα ερευνητικό εργαστήριο που ανήκει στη ζυθοποιία Asahi, διεξήγαγαν την έρευνα. Το ένα τρίτο των συμμετεχόντων ήταν υπάλληλοι της Asahi, ενώ οι υπόλοιποι ανήκαν στο ευρύτερο κοινό.

Η έρευνα για το πώς οι καταναλωτές ανταποκρίνονται πραγματικά σε διαφορετικές μπύρες θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη της ζυθοποιίας.«Το να βασιζόμαστε αποκλειστικά στη ρητή συμπάθεια θα μπορούσε να οδηγήσει σε παρανόηση των πραγματικών προθέσεων των καταναλωτών, με αποτέλεσμα την αποτυχία ενός νέου προϊόντος μετά την κυκλοφορία του στην αγορά», αναφέρει η ομάδα.

«Η ανάλυση των εκφράσεων του προσώπου ως σιωπηρή μέτρηση μπορεί να παρέχει καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών σε υποσυνείδητο επίπεδο, καταγράφοντας τις αντικειμενικές τους απαντήσεις στα προϊόντα μετά τη δοκιμή».

Πηγές:https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-10639115/No-point-pretending-like-mates-home-brew-Facial-expressions-reveal-beer-preferences.html

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βραβεία FEA 2024: Δείτε τους νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών

Τα βραβεία Food Expert's Awards είναι μόνο η αρχή ενός δρόμου γεμάτου προκλήσεις και ευκαιρίες.

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο