Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ο Ελληνικός «πόλεμος» των σνακ: Στο ΣΕΕ η El Sabor κατά της Jumbo snacks

ΑρχικήΝέαmarketingΟ Ελληνικός «πόλεμος» των σνακ: Στο ΣΕΕ η El Sabor κατά της Jumbo snacks
spot_img

Η El Sabor προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου επικοινωνίας καταγγέλλοντας την διαφήμιση των JUMBO TORTILLA CHIPS.

Στο Συμβούλιο ελέγχου επικοινωνίας, τον φορέα που ελέγχει τις διαφημίσεις και φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες δεοντολογίας του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε), προσέφυγε η εταιρεία Εl sabor, καταγγέλλοντας την διαφήμιση των Jumbo snacks (OHONOS SNACK).

Η καταγγελία αφορούσε στη διαφήμιση των «JUMBO TORTILLA CHIPS» για:

α) τη χρήση της λέξης “nachos”

β)τους ισχυρισμούς «nachos α λα ελληνικά» και «nachos όλα ελληνικά» και

γ) το άρθρο «τα» στον ισχυρισμό «τα ελληνικά nachos».

Η απόφαση της πρωτοβάθμιας Επιτροπής του ΣΕΕ

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας που συνεδρίασε στις 10 Απριλίου, αποφάνθηκε πως στην αγορά για να περιγραφούν τα προϊόντα σνακ καλαμποκιού με το χαρακτηριστικό τρίγωνο σχήμα, χρησιμοποιούνται οι ονομασίες “nacho/nacho chips” και “tortilla/tortilla chips”, τόσο σε επίπεδο συσκευασίας των διαφόρων προϊόντων, όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας. Συνεπώς οι καταναλωτές εκτίθενται σε δύο ονομασίες για το ίδιο προϊόν (σνακ καλαμποκιού) και επομένως εύλογα μπορεί να θεωρηθεί ότι αναμένουν να βρουν το ίδιο προϊόν είτε αγοράζουν “nachos/nacho chips”, είτε “tortilla/tortilla chips”. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η χρήση της λέξης “nachos” στη διαφημιστική επικοινωνία των προϊόντων JUMBO TORTILLA CHIPS δεν μπορεί να προκαλέσει παραπλάνηση/σύγχυση στους καταναλωτές,ούτε συνιστά εκμετάλλευση φήμης άλλου διαφημιζόμενου και δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Για τον ισχυρισμό «nachos α λα ελληνικά» και «nachos όλα ελληνικά», η Επιτροπή έλαβε υπόψη της τα προσκομισθέντα στοιχεία από την εταιρεία OHONOS (που δεν αμφισβητήθηκαν από την αιτούσα τον έλεγχο πλευρά) σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία είναι αμιγώς ελληνική και τα προϊόντα της παράγονται στην Ελλάδα, αποκλειστικά με ελληνικές πρώτες ύλες και επομένως ομόφωνα αποφάσισε ότι η ελληνικότητα των προϊόντων που επικοινωνείται μέσω των εν λόγω διαφημιστικών ισχυρισμών τεκμηριώθηκε επαρκώς και δεν εντοπίζεται παράβαση των διατάξεων του ΕΚΔ-Ε.

Ως προς τον υπό κρίση ισχυρισμό «τα ελληνικά nachos», η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι η χρήση του οριστικού άρθρου «τα» αποδίδει μοναδικότητα ως προς το χαρακτηριστικό της προέλευσης και επειδή στην αγορά κυκλοφορούν και άλλα προϊόντα ελληνικής προέλευσης, ομόφωνα αποφάσισε ότι ο ισχυρισμός αυτός είναι απόλυτος, μπορεί να δημιουργήσει εσφαλμένες εντυπώσεις, προσκρούει στα άρθρα 5 και 6 του ΕΚΔ-Ε και η επικοινωνία θα πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως, προκειμένου να είναι σύμφωνη με τον Κώδικα. Η προθεσμία για την τροποποίηση της επικοινωνίας, όπου εμφανίζεται ο υπό κρίση ισχυρισμός, ορίσθηκε από το ΣΕΕ στις 3 ημέρες και ήδη η διαφήμιση τροποποιήθηκε όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο