Συνεχίζει την επιθετική πολιτική η αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl έναντι των βασικών ανταγωνιστών της: Τον Σκλαβενίτη και τον ΑΒ Βασιλόπουλο.
Στο νέο της διαφημιστικό φυλλάδιο η αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl, εκτός από τα εκπτωτικά προϊόντα έχει και νέα σύγκριση τιμών με τα άλλα δύο σουπερμάρκετ χωρίς μεν να αναφέρει ονόματα αλλά είναι σαφές ότι το σουπερμάρκετ με τα πορτοκαλί χρώματα παραπέμπει στον Σκλαβενίτη ενώ οι τιμές σε μπλε φόντο αφορούν στα ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία όμως τονίζει ότι η σύγκριση έγινε μεταξύ ανόμοιων προϊόντων.
Ο τίτλος της διαφημιστικής του καμπάνιας είναι «Lidl το οικονομικότερο σουπερμάρκετ με αποδείξεις έως και 22,7% φθηνότερα». Η Lidl εντείνει την επίθεση, σε σύγκριση με την ίδια πρακτική προ δύο εβδομάδων την οποία μάλιστα «τρόλαρε» η ΑΒ Βασιλόπουλος, υποστηρίζοντας ότι η απόκλιση των δικών της τιμών από τις αντίστοιχες στις δύο άλλες αλυσίδες είναι ακόμη πιο μεγάλη σε σύγκριση με αυτή που είχε διαφημίσει στο προηγούμενο φυλλάδιο.
Στο νέο φυλλάδιό της η Lidl συγκρίνει τις τιμές σε 12 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μεταξύ των τριών εταιρειών. Η συνολική αξία των προϊόντων της Lidl ήταν 31,81 ευρώ, το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Α (Σκλαβενίτης) 38,19 ευρώ και του σούπερ μάρκετ Β (Βασιλόπουλος) να έχει συνολική αξία 41,16 ευρώ. Με βάση τα παραπάνω, η Lidl Ελλάς διαφημίζει ότι το δικό της «καλάθι» είναι φθηνότερο κατά 16,7% από αυτό της «Σκλαβενίτης» και κατά 22,7% από αυτό της ΑΒ. Στην πρώτη σύγκριση τιμών το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν να είναι φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό του Σκλαβενίτη.
Στην προηγούμενη κίνηση της Lidl, είχε απαντήσει αμέσως η ΑΒ Βασιλόπουλος με ανάρτηση ευχαριστώντας την που επέλεξε τα ΑΒ για να ψωνίσει.
«Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό! Γι αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ τι 6ευρές επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνια. ΑΒ Βασιλόπουλος»…
Πάντως πηγές από τον ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζουν ότι η σύγκριση έγινε μεταξύ ανόμοιων προϊόντων και δεν αποκλείουν την προσφυγή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας για παράβαση του Κώδικα διαφήμισης.
Όσον αφορά στον Σκλαβενίτη και αυτή τη φορά δεν θα αντιδράσει καθώς όπως είπε μιλώντας στην καθημερινή υψηλόβαθμο στέλεχος της αλυσίδας «Μόνο ο καταναλωτής είναι κριτής για το έργο που παράγει η κάθε εταιρεία».