Το τμήμα των απευθείας από την κατάψυξη, έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων που αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 25% αποτελεί την επόμενη επένδυση της Nestle.
Η πολυεθνική εταιρεία τροφίμων Nestlé έχει κάτω από την ομπρέλα της ένα αξιοζήλευτο χαρτοφυλάκιο γνωστών κατεψυγμένων γευμάτων. Στις ΗΠΑ τα ονόματα ποικίλουν, όπως Hot Pockets ή πίτσα DiGiorno.
Ωστόσο, οι καταναλωτές εκτιμούν ολοένα και περισσότερο τα εύκολα, γρήγορα και εύκολα μεταφερόμενα γεύματα που απλά παίρνουν απευθείας από την κατάψυξη (κατηγορία: απόψυξη και κατανάλωση) και η Nestle δεν έχει παρά να προσαρμοστεί τη νέα τάση.
Για αυτό και επενδύει 600 εκατομμύρια δολάρια στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα φορητών γευμάτων, αναπτύσσοντας περισσότερα τρόφιμα που δεν χρειάζονται φούρνο ή φούρνο μικροκυμάτων για την παρασκευή τους.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων γευμάτων είναι το σάντουιτς Deliwich, υπό την επωνυμία Hot Pockets της Nestle, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα και ο καταναλωτής το πακετάρει όπως είναι κατεψυγμένο. Μετά από δύο έως τέσσερις ώρες, μπορεί να φαγωθεί κανονικά. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για το μέσο άνθρωπο, ο οποίος εργάζεται καθημερινά πολλές ώρες και θέλει να φάει κάτι φρέσκο και χορταστικό, αλλά χωρίς να πρέπει να αφιερώσει όλο τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο του στο να προετοιμάσει το μεσημεριανό του.
Η Alicia Enciso, διευθύντρια μάρκετινγκ της Nestlé ΗΠΑ δήλωσε στο Food Dive πως η εταιρεία στοχεύει η κατηγορία των απευθείας καταναλώσιμων γευμάτων από την κατάψυξη να αποτελέσει ένα σημαντικό μέρος των πωλήσεων. Αυτό δεν αποκλείεται να συμβεί, καθώς η κατηγορία επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 25%, σύμφωνα με στοιχεία της IRI που κοινοποίησε η Nestlé.