Μετάβαση στο περιεχόμενο
Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου, 2025
11.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Nestle: Τέλος οι διαφημίσεις τροφίμων και ποτών με πρόσθετα σάκχαρα σε παιδιά

ΑρχικήΝέαNestle: Τέλος οι διαφημίσεις τροφίμων και ποτών με πρόσθετα σάκχαρα σε παιδιά
spot_img

Η Nestlé πρόκειται να σταματήσει να στοχεύει παιδιά κάτω των 16 ετών με διαφημίσεις για προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη από την 1η Ιουλίου 2023.

Την νέα της πολιτική της σχετικά με το Marketing Communication to Children (Μάρκετινγκ Επικοινωνίας σε Παιδιά), ανακοίνωσε πρόσφατα η πολυεθνική Nestle, η οποία σκοπεύει να απαγορεύσει την άμεση διαφήμιση ειδών ζαχαροπλαστικής και παγωτού, καθώς και ποτών με πρόσθετα σάκχαρα, σε παιδιά και εφήβους κάτω των 16 ετών.

- Advertisement -

Η εταιρεία με έδρα την Ελβετία ανέφερε, επίσης, ότι η πολιτική επιβεβαιώνει την απαγόρευση της διαφήμισης προϊόντων που στοχεύουν παιδιά ηλικίας μεταξύ 0 και 6 ετών, σύμφωνα με το Just Food.

Tο νέο πρότυπο διαφήμισης θα εφαρμοστεί σε τηλεοπτικές και διαδικτυακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των gaming με περισσότερο από το 25% του κοινού τους κάτω των 16 ετών. Επιπλέον, η Nestlé είπε ότι δεν θα συλλέγει δεδομένα ανηλίκων και θα συνεργάζεται μόνο με influencers άνω των 18 ετών.

Η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου του επόμενου έτους και θα εφαρμοστεί παγκοσμίως. Η Nestlé ζητά από άλλες εταιρείες να θεσπίσουν παρόμοια μέτρα.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Nestlé δεσμεύτηκε να μοιράζεται με τους καταναλωτές περισσότερες λεπτομέρειες για τη διατροφική αξία του χαρτοφυλακίου προϊόντων της από το 2023. Είπε επίσης ότι θα επεκτείνει τη γκάμα των οικονομικών και θρεπτικών τροφίμων και ποτών στο χαρτοφυλάκιό της.

Σε δηλώσεις της, η εταιρεία έχει αναφέρει, επίσης, ότι θα αρχίσει να υποβάλλει αναφορές για προϊόντα σε 14 χώρες, χρησιμοποιώντας τα συστήματα επισήμανσης συσκευασιών που εγκρίνονται από την κυβέρνηση κάθε χώρας.

Η κίνηση αυτή προέρχεται από την πίεση των επενδυτών για αναθεώρηση της διατροφικής σύνθεσης του χαρτοφυλακίου προϊόντων του ομίλου Nestle, αλλά και των κυβερνήσεων. Χαρακτηριστικά, το Ηνωμένο Βασίλειο ήδη έχει υιοθετήσει διάφορες πολιτικές πρόληψης της παχυσαρκίας, όπως ο φόρος για τα ζαχαρούχα ποτά, αλλά και η σχεδιαζόμενη νομοθεσία που στοχεύει στη μείωση του λίπους, της ζάχαρης και του αλατιού στα προϊόντα σνακ.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Και επικίνδυνο και αηδία! Viral οι αναρτήσεις αυτών που τρώνε ωμό κοτόπουλο…

Μπερδεύουν αρχαίες θρησκείες, την διατροφή πριν ανακαλυφθεί η φωτιά, την vegan διατροφή και την υγιεινή διατροφή σε ένα σοκαριστικό ντελίριο χωρίς προηγούμενο

Κατεψυγμένα μπιφτέκια: Αναλύσεις εντόπισαν ανθεκτικά βακτήρια και καρκινογόνες χημικές ουσίες

Έρευνα αποκάλυψε ανθεκτικά βακτήρια, παθογόνους μικροοργανισμούς και χημικές ουσίες σε κατεψυγμένα μπιφτέκια.

10 θάνατοι από μολυσμένα αλλαντικά – Πως η εταιρεία παραγωγής προσπαθεί να ανακάμψει

Ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων και νέα αυστηρά μέτρα ασφάλειας τροφίμων ανακοίνωσε η εταιρεία που προσπαθεί να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά τους 10 θανάτους από λιστέρια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα