ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΟ μύθος για τα γαλακτοκομικά λίπη και τα light γάλατα

Ο μύθος για τα γαλακτοκομικά λίπη και τα light γάλατα

2 λεπτά ανάγνωσης

Του Γιάννη Ζαμπετάκη*

Ίσως διαβάσατε πριν από λίγες μέρες το άρθρο που δημοσιεύθηκε στο cibum.gr: “Το πλήρες γάλα δεν παχαίνει και δεν επιβαρύνει την υγεία – Νέα μελέτη“.

- Advertisement -

Μια σχετική ερευνητική μελέτη με τίτλο: “The long‐term intake of milk fat does not significantly increase the blood lipid burden in normal and high‐fat diet‐fed mice” δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση iMeta, τον περασμένο μήνα.

Οι συγγραφείς μελέτησαν την επίδραση των λιποειδών στα επίπεδα της κακής χοληστερόλης και δεν βρήκαν κάποια αρνητική επίδραση όταν τα πειραματόζωα έλαβαν πλήρες γάλα. Καιρός είναι να σταματήσουμε αυτό το επιστημονικό παραμύθι για τα Light γαλακτοκομικά! Η ερευνητική μας ομάδα έχει γράψει εδώ και …μερικά χρόνια σχετικά: Dairy Fats and Cardiovascular Disease: Do We Really Need to Be Concerned? https://www.mdpi.com/2304-8158/7/3/29

- Advertisement -
Ο μύθος για τα γαλακτοκομικά λίπη και τα light γάλατα - Cibum.gr
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmail.com

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Κανονισμός PPWR: Γιατί η βιομηχανία ζητά να σταματήσουν οι πρόσθετες απαιτήσεις από τις μεγάλες αλυσίδες

Μην ζητάτε περισσότερα από όσα προβλέπει ο PPWR», το μήνυμα της βιομηχανίας

Κρέας: Ανθεκτικό βακτήριο εντοπίστηκε σε προϊόντα, εργαζόμενους και καταναλωτές

Νέα μελέτη εντοπίζει πολυανθεκτικά στελέχη εντερόκοκκου και γενετικές ομοιότητες μεταξύ διαφορετικών πηγών