Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024
22.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Carlsberg: Η κίνηση που θα αλλάξει το τοπίο στην παγκόσμια βιομηχανία μπύρας

ΑρχικήΝέαΠεριβάλλον / ΒιωσιμότηταCarlsberg: Η κίνηση που θα αλλάξει το τοπίο στην παγκόσμια βιομηχανία μπύρας
spot_img

Η στροφή προς την αειφορία του γίγαντα μπύρας.

Η παγκόσμια μάρκα μπύρα προχωρα σε μία πρωτοπόρα στροφή προς την αναγεννητική γεωργία με τρεις πρωτοπόρες μάρκες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Φινλανδία και τη Γαλλία. Ο γίγαντας της μπύρας έχει δεσμευτεί να προμηθεύεται το 30% όλων των γεωργικών πρώτων υλών από αναγεννητικές πρακτικές και βιώσιμες πηγές παγκοσμίως έως το 2030, φτάνοντας το 100% έως το 2040.

Με στόχο την προώθηση της βιοποικιλότητας, την αποκατάσταση της υγείας του εδάφους και τη στήριξη της δέσμευσης φυσικού άνθρακα, η αναγεννητική γεωργία είναι σημαντικό μέρος της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής και της απώλειας βιοποικιλότητας. 

  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο , η Carlsberg Marston’s Brewing Company (CMBC) έχει δεσμευτεί για 100% αναγεννητικό κριθάρι για την Carlsberg Danish Pilsner έως το 2027 και για όλες τις μάρκες του Ηνωμένου Βασιλείου έως το 2031.   
  • Στη Φινλανδία , οι συνεργάτες αγρότες προμηθεύουν κριθάρι στην Sinebrychoff, μια εταιρεία του Ομίλου Carlsberg, για την ετήσια χριστουγεννιάτικη μπύρα KOFF, ενώ προωθούν ενεργά την αναγεννητική καλλιέργεια μεταξύ των Φινλανδών αγροτών κριθαριού.  
  • Στη Γαλλία , η Kronenbourg SAS έχει ήδη 45 συνεργάτες αγρότες που προμηθεύουν ανιχνεύσιμο «Responsible Barley» και η μάρκα 1664 έχει δεσμευτεί να το χρησιμοποιεί για το 100% του κριθαριού στις μπύρες Blonde μέχρι το 2026.

Ο Simon Boas Hoffmeyer , Senior Director of Sustainability & ESG για τον Όμιλο Carlsberg , λέει: “Δεν μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους μας μόνοι. Οι συνεργασίες είναι ζωτικής σημασίας σε όλη την αλυσίδα αξίας, γι’ αυτό συνεργαζόμαστε στενά με τοπικούς αγρότες, εμπόρους, βυνοποιούς, γεωπόνους και ΜΚΟ που παρέχουν τεχνογνωσία στη μετάβαση στο αναγεννώμενο κριθάρι. Με την πάροδο του χρόνου αυτό θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε στους καταναλωτές και τους πελάτες μας μπίρες χαμηλότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα και να συμβάλουμε στη βελτίωση των οικοσυστημάτων στα οποία βασιζόμαστε. Θα συνεργαστούμε με όλους τους σχετικούς φορείς για να διασφαλίσουμε ότι εμείς ως Η εταιρεία και ο κλάδος μας στο σύνολό της, αγωνίζονται για ένα ΜΗΔΕΝΙΚΟ Αγροτικό Αποτύπωμα».  

Ο Όμιλος Carlsberg δεσμεύεται ενεργά στην παγκόσμια συνεργασία μέσω της νέας του συμμετοχής στην Πλατφόρμα Πρωτοβουλίας Αειφόρου Γεωργίας (SAI Platform) – που δημιουργήθηκε για την ενεργή προώθηση και υποστήριξη της παγκόσμιας ανάπτυξης της βιώσιμης γεωργίας. 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Food crime: Τι έδειξε νέα έκθεση για τους τύπους εγκλήματος στα τρόφιμα

Στρατηγική αξιολόγηση του εγκλήματος κατά των τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Α. Ζαμπέλας (ΕΦΕΤ) για τις ετικέτες τροφίμων: “Η γνώση είναι δύναμη”

Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου του ΕΦΕΤ, Αντώνη Ζαμπέλα για την εκστρατεία «Safe2Eat» που στόχο έχει την προστασία των καταναλωτών από λάθος επιλογές.

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Ναι» στη χρήση των όρων μπιφτέκι και μπριζόλα στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Οι όροι που παραδοσιακά συνδέονται με το κρέας δεν μπορούν να αποκλειστούν από την περιγραφή των vegan προϊόντων, έκρινε το δικαστήριο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο