ΑρχικήΝέαΠεριβάλλον / ΒιωσιμότηταCoca-Cola: 25% επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες έως το 2030

Coca-Cola: 25% επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες έως το 2030

2 λεπτά ανάγνωσης

Η Coca-Cola, που επικρίνεται συχνά ότι είναι μεγάλος ρυπαντής με τα πλαστικά της μπουκάλια, δεσμεύεται το 25% των δοχείων των αναψυκτικών της να είναι επαναχρησιμοποιούμενα έως το 2030, μια πολυαναμενόμενη πρωτοβουλία από τους υπέρμαχους του περιβάλλοντος.

Η εταιρία “σκοπεύει τουλάχιστον το 25% όλων των αναψυκτικών της όλων των εμπορικών της σημάτων έως το 2030 να πωλούνται σε μπουκάλια γυάλινα ή πλαστικά επαναχρησιμοποιούμενα ή επιστρεφόμενα, ή σε επαναχρησιμοποιούμενα δοχεία όπως οι διανεμητές του αναψυκτικού της Coca-Cola”, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

- Advertisement -

Οι επαναχρησιμοποιούμενες ή επιστρεφόμενες συσκευασίες αντιπροσώπευαν περίπου το 16% των πωλήσεων της εταιρίας το 2020.

Η Coca-Cola έχει ήδη αναλάβει αρκετές περιβαλλοντικές δεσμεύσεις, όπως η μετάβαση σε ανακυκλώσιμες κατά 100% συσκευασίες έως το 2025 και η χρήση κατά 50% ανακυκλωμένων υλικών στα μπουκάλια και τα κουτάκια έως το 2030.

- Advertisement -

Ο συνασπισμός #Breakfreefromplastics (Ελευθερωθείτε από το πλαστικό), παρά τις προσπάθειες αυτές, χαρακτηρίζει ακόμη την Coca-Cola ως τον “χειρότερο ρυπαντή πλαστικού στον κόσμο” για τέταρτη συνεχή χρονιά στην τελευταία έκθεσή του.

Σε μήνυμα στο Twitter, η οργάνωση χαιρέτισε την τελευταία πρωτοβουλία της πολυεθνικής ως “ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση”.

- Advertisement -

“Ωστόσο θα παραμείνουμε σε επαγρύπνηση και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τους χειρότερους ρυπαντές πλαστικού παγκοσμίως μέχρι να αποφασίσουν να χρησιμοποιούν μόνο επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες για πάντα”, προσθέτει ο συνασπισμός.

Ήταν ένα “πολυαναμενόμενο” μέτρο, υπογράμμισε η ΜΚΟ Greenpeace, καλώντας και άλλες εταιρίες να ακολουθήσουν το παράδειγμα. Η Coca-Cola θα μπορούσε επίσης να “διπλασιάσει τη δέσμευσή της για 50% επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες έως το 2030”, προτείνει η ένωση σε ανακοίνωση.

Η οργάνωση As You Sow, η οποία κατέθεσε ψήφισμα για την επόμενη γενική συνέλευση των μετόχων της Coca-Cola ζητώντας ισχυρότερους στόχους όσον αφορά τις επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, δήλωσε επίσης ότι είναι “ικανοποιημένη” με την πρόταση.

“Αυτή η ενέργεια μπορεί να μειώσει σημαντικά την ποσότητα των πλαστικών μπουκαλιών μιας χρήσης, πολλά από τα οποία καταλήγουν να μολύνουν τους ωκεανούς”, σημείωσε η οργάνωση σε ανακοίνωσή της, τονίζοντας ότι θα μελετήσει ωστόσο επισταμένως την ανακοίνωση προτού αποφασίσει αν θα αποσύρει ή όχι το ψήφισμά της.

Η Coca-Cola έχει μακρά ιστορία μεγάλων ανακοινώσεων και υποσχέσεων που δεν τηρεί“, υπογράμμισε στο Twitter ο Στιβ Χάιντσάιντ της βρετανικής οργάνωσης City to Sea. “Το τεστ θα είναι αν θα παρατηρήσουμε ή όχι μείωση στα πλαστικά μπουκάλια της μιας χρήσης που συμβάλλουν στη ρύπανση”.

ΑΠΕ

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

ΚΥΑ Ανθυγιεινού Επιδόματος στο ΥΠΑΑΤ: Το μνημείο ανισότητας που δημιουργεί υπαλλήλους δύο ταχυτήτων

Η νέα απόφαση διαχωρίζει την «ευπαθή ομάδα» των Κτηνιάτρων από τους «απρόσβλητους Χημικούς, Γεωπόνους και Βιολόγους στα εργαστήρια και τα κλιμάκια ελέγχων του ΕΦΕΤ, υπονομεύοντας τη συλλογική προσπάθεια και την κοινή λογική

Λούπινο σε αλεύρι, ψωμί και καφέ: Η ΕΕ ζητά εντατική παρακολούθηση αλκαλοειδών που συνδέονται με δηλητηριάσεις

Νέα ευρωπαϊκή σύσταση για το λούπινο μετά τις ανησυχίες για τοξικά αλκαλοειδή και περιστατικά δηλητηρίασης

Μακαρόνια με κιμά από… σκουλήκια: Έξαλλος το Τάσος στο νέο επεισόδιο της επιστημονικής κομεντί «Τάσος και Μαίρη»

Οι ευρωπαϊκές μελέτες για τρόφιμα με έντομα φέρνουν ένταση στο σπίτι του Τάσου και της Μαίρης, όταν η συζήτηση φτάνει στα μακαρόνια με αλεσμένα σκουλήκια και στο αλεύρι από γρύλους