Μεταξύ των 160 γεύσεων Pringles οι παγκόσμιοι καταναλωτές προτιμούν περισσότερο τις δύο.
Τα πατατάκια Pringles της Kellanova (Kellogg’s) που έχουν γίνει αντικείμενο επιστημονικού ενδιαφέροντος για το «υπερβολικό παραβολοειδές» σχήμα τους, προκειμένου να μην σπάνε όταν τοποθετούνται το ένα πάνω στο άλλο, έχουν φανατικούς φίλους οι οποίοι ισχυρίζονται ότι κατέχουν την πρωτιά σε γεύση απ΄όλα τα υπόλοιπα σνακ πατάτας που κυκλοφορούν. Αν και διατίθεται σε 160! γεύσεις, από BBQ και πίτσα μέχρι τσένταρ και ξύδι και από Habaneras, τσίλι, και κέτσαπ μέχρι ζαμπόν με τυρί, έμενταλ και καπνιστό μπέικον, εντούτοις δύο μόνο γεύσεις κερδίζουν μακράν την προτίμηση των καταναλωτών.
Η Pringles, μετά από ανασκόπηση των κορυφαίων σε πωλήσεις γεύσεων, κατέληξε στο συμπέρασμα πως αν και οι επιλογή των καταναλωτών διαφέρει από χώρα σε χώρα και από ήπειρο σε ήπειρο, οι καταναλωτές από όλο τον πλανήτη, συμφωνούν σε δύο γεύσεις: Original και Sour Cream και Onion Pringles.
“Ενώ δημιουργούμε εκατοντάδες μοναδικές ακαταμάχητες γεύσεις της τοπικής αγοράς για να παρέχουμε στους καταναλωτές μας σε όλο τον κόσμο γεύσεις που γνωρίζουν και αγαπούν, τελικά διαπιστώνουμε ότι όλοι είμαστε μοιάζουμε στις προτιμήσεις μας για τις γεύσεις Pringles. Η Original και η Sour Cream και τα Onion είναι οι κορυφαίες γεύσεις σε όλες τις αγορές στις οποίες πουλάμε τα εμβληματικά πατατάκια μας “, δήλωσε η Christine Jakovcic, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιων Εμπορικών Σημάτων για την Kellanova.
Τα αυθεντικά Pringles εισήχθησαν για πρώτη φορά στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και το Sour Cream & Onion έκανε το ντεμπούτο του το 1984. Το Pringles, το αυθεντικό στοιβαζόμενο τραγανό με βάση την πατάτα, διαθέτει σήμερα περισσότερους από 160 συνδυασμούς γεύσεων. Η τοπική προσωπικότητα και οι γεύσεις έρχονται μέσα από τις επεκτάσεις γεύσης. Για παράδειγμα, στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλα μέρη της Ευρώπης, οι δημοφιλείς γεύσεις έχουν συμπεριλάβει λουκάνικα με μπέικον και φοντί τυριού. Στην Ιαπωνία, οι θαυμαστές λατρεύουν το Egg Sandwich Pringles, και στη Ν. Κορέα, το Sweet Mayo Cheese.
Στις ΗΠΑ και τον Καναδά, οι πωλήσεις των Pringles κορυφώνονται γύρω από το Super Bowl και το καλοκαίρι, ενώ το κινεζικό νέο έτος είναι μια μεγάλη περίοδος πωλήσεων στη Νοτιοανατολική Ασία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι πωλήσεις της Pringles διπλασιάστηκαν τον Δεκέμβριο. Το 2022, 8,3 εκατομμύρια νοικοκυριά αγόρασαν Pringles τις εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα.