Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
10.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

«Μπλόκο» στη νέα διαφήμιση της σοκολάτας LACTA μετά από καταγγελία της ΙΟΝ στο ΣΕΕ

ΑρχικήΝέα«Μπλόκο» στη νέα διαφήμιση της σοκολάτας LACTA μετά από καταγγελία της ΙΟΝ στο ΣΕΕ
spot_img

Στα “χαρακώματα” η Ελληνική σοκολατοβιομηχανία – Στο Συμβούλιο ελέγχου επικοινωνίας προσέφυγε  η ΙΟΝ καταγγέλλοντας την LACTA για αντιγραφή.

Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας ΣΕΕ, προσέφυγε η ΙΟΝ και η διαφημιστική SOLID HAVAS καταγγέλλοντας την MONDELEZ , ότι (επί της ουσίας) η νέα της διαφήμιση της LACTA, είναι αντιγραφή της δικής της. Το ΣΕΕ τάχθηκε υπέρ της ΙΟΝ και αποφάσισε ότι η διαφήμιση της LACTA πρέπει να τροποποιηθεί άμεσα.

Η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της LACTA προβλήθηκε πριν από 2 εβδομάδες ενώ η διαφήμιση της ΙΟΝ Αμυγδάλου κυκλοφόρησε πριν από 4 χρόνια (2019). Και οι δύο διαφημίσεις επικεντρώνονται στα στάδια της σχέσης του πατέρα με την κόρη του, η οποία πάντα συνοδεύεται από μία σοκολάτα: ΙΟΝ αμυγδάλου στη μία, Lacta στην άλλη. Η πρωτοβάθμια επιτροπή του ΣΕΕ έκανε σύγκριση μεταξύ των δύο ταινιών  και κατέληξε στη διαπίστωση ότι, αν και υπάρχουν στοιχεία που τις διαφοροποιούν, όπως είναι το διαφορετικό concept και το διαφορετικό μήνυμα της κάθε επικοινωνίας, τελικά πρόκειται για δύο ταινίες που έχουν βασικές ομοιότητες.

Η απόφαση αναφέρει πως:

«Στηρίζονται και οι δύο στην ίδια σχέση αγάπης μεταξύ πατέρα και κόρης και παρότι είναι σαφές ότι αυτή η σχέση δεν είναι ιδιοκτησία καμίας μάρκας, το γεγονός ότι η επικοινωνία της LACTA διαπραγματεύεται την ίδια αυτή σημαντική σχέση με τον ίδιο τρόπο (μέσω των αναμνήσεων και της αναδρομής στο παρελθόν), καθώς και ότι περιλαμβάνει κάποιες σκηνές / εικόνες (αυτοκίνητο, είσοδος στο σπίτι) που προσομοιάζουν ιδιαίτερα με σκηνές / εικόνες της προηγηθείσας επικοινωνίας της ΙΟΝ Αμυγδάλου, είναι πιθανό – κατά την κατά πλειοψηφία κρίση της Επιτροπής – να δημιουργήσει μία γενική, συνολική αίσθηση και εντύπωση ομοιότητας μεταξύ των δύο επικοινωνιών, σε βαθμό που είναι δυνατό να προκαλέσει σύγχυση στον καταναλωτή για τη διαφημιζόμενη μάρκα.

Για το λόγο αυτό η Επιτροπή κατά πλειοψηφία αποφάσισε ότι η διαφημιστική επικοινωνία της LACTA προσκρούει στο άρθρο 16 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί προκειμένου να είναι σύμφωνη με τον Κώδικα.

Η προθεσμία για την τροποποίηση ορίσθηκε στις 7 ημέρες για την τηλεόραση και στις 5 ημέρες για τα digital υλικά.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πόσο επικίνδυνα είναι τα γαριδάκια – Εργαστηριακή ανάλυση

Γαριδάκια και σνακ καλαμποκιού: Τα μισά περιέχουν τοξικές και καρκινογόνες ουσίες.

Τα φακελάκια τσαγιού απελευθερώνουν εκατομμύρια μικροπλαστικά στο τσάι σας – Νέα επιστημονικά ευρήματα

Τα εμπορικά φακελάκια τσαγιού απελευθερώνουν δισεκατομμύρια μικροπλαστικά, που εισέρχονται στα ανθρώπινα εντερικά κύτταρα.

Η φωτεινή πλευρά του κουρκουμά

Ώρα να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα του υποτιμημένου αυτού μπαχαρικού.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο